Bardziej prawdopodobne, że nie odpowietrzyles poprawnie. Ostatnio godzinę walczyłem, bo ciągle gdzieś było powietrze i pedal łapał od połowy.
3
75 odpowiedzi w tym temacie
#41
Napisano 17 maja 2015 - 13:55
#42
Napisano 17 maja 2015 - 14:35
Też tak myślałem Odpowietrzane było podciśnieniowo i tradycyjne, przegonione litr płynu i bez zmian.
Z tego co udało mi się ustalić to moja pompa ma średnice 23,8x19 jest to 300D
SL 60 ma 25,40x20,64 a S600 W140 ma 26,99x25,40 Tak że różnice są diametralne.Zakupie owe pompy i zobaczymy
Pozdrawiam
Z tego co udało mi się ustalić to moja pompa ma średnice 23,8x19 jest to 300D
SL 60 ma 25,40x20,64 a S600 W140 ma 26,99x25,40 Tak że różnice są diametralne.Zakupie owe pompy i zobaczymy
Pozdrawiam
#43
Napisano 17 maja 2015 - 14:54
Założ sobie pompę z tłokami 25/20 czyli od SL, 124 V8 lub W140.
Radzę szukać od W140, silniki 6 cylindrowe z pierwszym modeli lub diesla. Jest taka sama jak w SL lub 500E, a można ją kupić za grosze - za swoją dałem 30zł.
Zmień sobie również serwo na dwumemranowe, również z tego samego modelu S-ki.
Jedyna przeróbka to taka,że trzeba wygiąc inaczej przewody hamulcowe.
Hamulce mam u siebie 334mm/300mm i w/w zestaw daje radę, ponadto jest wygodniejszy hamulec, bo bardzie miękko bierze.
Radzę szukać od W140, silniki 6 cylindrowe z pierwszym modeli lub diesla. Jest taka sama jak w SL lub 500E, a można ją kupić za grosze - za swoją dałem 30zł.
Zmień sobie również serwo na dwumemranowe, również z tego samego modelu S-ki.
Jedyna przeróbka to taka,że trzeba wygiąc inaczej przewody hamulcowe.
Hamulce mam u siebie 334mm/300mm i w/w zestaw daje radę, ponadto jest wygodniejszy hamulec, bo bardzie miękko bierze.
#44
Napisano 17 maja 2015 - 15:51
Ja też miałem tarcze niewentylowane w MB 190 2.0 przy okazji mocniejszego silnika zmieniłem je na 284mm z W124 E280 i jest naprawdę dobry efekt. Wszystko pasuje P&P. Tylne hamulce w W201 i W124 są wszędzie takie same 254mm więc nie ma co obawiać się balansu hamulcy przód tył.
Co do hamucly 334/300 to rzeczywiście pompę też trzeba zmienić bo nie wydoli na taki zestaw.
Co do hamucly 334/300 to rzeczywiście pompę też trzeba zmienić bo nie wydoli na taki zestaw.
Użytkownik Sinus007 edytował ten post 17 maja 2015 - 15:58
#45
Napisano 19 maja 2015 - 23:04
Jak by ktoś chciał zainstalować sobie na tył tarcze 300/22
oto lista elemntów skladowych wraz z numerami
Zaciski:
prawy
Numery OE
MERCEDES-BENZ001 420 07 83
MERCEDES-BENZ001 420 38 83
MERCEDES-BENZ002 423 95 98
Lewy
Numery OE
MERCEDES-BENZ001 420 06 83
MERCEDES-BENZ001 420 37 83
MERCEDES-BENZ002 423 94 98
Wystepują w modelach :
CLK (C208) 430 (208.370) (1998-07 » 2002-06), mot. M 113.943, 205kW, 279HP, 4266ccm
CLK (C208) 55 AMG (208.374) (1999-08 » 2002-06), mot. M 113.981, M 113.984, 255kW, 347HP, 5439ccm
CLK kabriolet (A208) 430 (208.470) (1998-09 » 2002-03), mot. M 113.943, 205kW, 279HP, 4266ccm
CLK kabriolet (A208) 55 AMG (208.474) (2000-01 » 2002-03), mot. M 113.981, M 113.984, 255kW, 347HP, 5439ccm
KLASA C (W202) C 43 AMG (202.033) (1997-08 » 2000-05), mot. M 113.944, 225kW, 306HP, 4266ccm
KLASA C kombi (S202) C 43 AMG (202.093) (1997-08 » 2001-03), mot. M 113.944, 225kW, 306HP, 4266ccm
KLASA C T-Model (S203) C 350 4-matic (203.287) (2005-01 » 2007-08), mot. M 272.970, 200kW, 272HP, 3498ccm
KLASA E (W124) E 500 (124.036) (1993-06 » 1995-06), mot. M 119.974, 235kW, 320HP, 4973ccm
KLASA E (W124) E 60 AMG (124.036) (1994-05 » 1995-06), mot. M 119.974 AMG, 280kW, 381HP, 5956ccm
KLASA E (W210) E 430 4-matic (210.083) (1999-05 » 2002-03), mot. M 113.940, 205kW, 279HP, 4266ccm
KLASA E (W210) E 50 AMG (210.072) (1996-02 » 1997-08), mot. M 119.985 (AMG 5.0), 255kW, 347HP, 4973ccm
KLASA E (W210) E 55 AMG (210.074) (1997-08 » 2002-03), mot. M 113.980, 260kW, 354HP, 5439ccm
KLASA E (W210) E 55 AMG 4-matic (210.074) (2001-03 » 2002-03), mot. M 113.980, 260kW, 354HP, 5439ccm
sedan (W124) 500 E (124.036) (1991-01 » 1993-06), mot. M 119.974, 240kW, 326HP, 4973ccm
SL (R129) 280 (129.059) (1998-05 » 2001-10), mot. M 112.923, M 112.925, 150kW, 204HP, 2799ccm
SL (R129) 320 (129.064) (1998-05 » 2001-10), mot. M 112.943, 165kW, 224HP, 3199ccm
SL (R129) 500 (129.067) (1992-09 » 2001-10), mot. M 119.972, M 119.982, 235kW, 320HP, 4973ccm
SL (R129) 500 (129.068) (1998-05 » 2001-10), mot. M 113.961, 225kW, 306HP, 4966ccm
SL (R129) 55 AMG (2000-03 » 2001-10), mot. M 113.985, 260kW, 354HP, 5439ccm
SL (R129) 60 AMG (129.067) (1997-05 » 2001-10), mot. M 122.981, 280kW, 381HP, 5956ccm
SL (R129) 600 (129.076) (1992-07 » 2001-10), mot. M 120.981, M 120.983, 290kW, 394HP, 5987ccm
SL (R129) SL 73 AMG (129.076) (1999-01 » 2001-12), 385kW, 524HP, 7291ccm
SLK (R170) 32 AMG Kompressor (170.466) (2001-03 » 2004-04), mot. M 112.960, 260kW, 354HP, 3199ccm
Klocki :
TEXTAR 2130504
TRW GDB1123
OE A0034203020
Zestaw Spreżyn i kołków do zacisku:
TRW PFK602
OE A0041681000
Tarcze :
ATE 24.0122-0218.1
BREMBO 09.A742.21
OE A1294230312
Ewentualnie wesja nawiercana
ZIMMERMANN 400.3631.00
TEXTAR 92123900
OE A1294230512
Śruby do zacisku M10x30 (Mocowanie jest grubsze i stare nie pasują)
OE A0039902200
oto lista elemntów skladowych wraz z numerami
Zaciski:
prawy
Numery OE
MERCEDES-BENZ001 420 07 83
MERCEDES-BENZ001 420 38 83
MERCEDES-BENZ002 423 95 98
Lewy
Numery OE
MERCEDES-BENZ001 420 06 83
MERCEDES-BENZ001 420 37 83
MERCEDES-BENZ002 423 94 98
Wystepują w modelach :
CLK (C208) 430 (208.370) (1998-07 » 2002-06), mot. M 113.943, 205kW, 279HP, 4266ccm
CLK (C208) 55 AMG (208.374) (1999-08 » 2002-06), mot. M 113.981, M 113.984, 255kW, 347HP, 5439ccm
CLK kabriolet (A208) 430 (208.470) (1998-09 » 2002-03), mot. M 113.943, 205kW, 279HP, 4266ccm
CLK kabriolet (A208) 55 AMG (208.474) (2000-01 » 2002-03), mot. M 113.981, M 113.984, 255kW, 347HP, 5439ccm
KLASA C (W202) C 43 AMG (202.033) (1997-08 » 2000-05), mot. M 113.944, 225kW, 306HP, 4266ccm
KLASA C kombi (S202) C 43 AMG (202.093) (1997-08 » 2001-03), mot. M 113.944, 225kW, 306HP, 4266ccm
KLASA C T-Model (S203) C 350 4-matic (203.287) (2005-01 » 2007-08), mot. M 272.970, 200kW, 272HP, 3498ccm
KLASA E (W124) E 500 (124.036) (1993-06 » 1995-06), mot. M 119.974, 235kW, 320HP, 4973ccm
KLASA E (W124) E 60 AMG (124.036) (1994-05 » 1995-06), mot. M 119.974 AMG, 280kW, 381HP, 5956ccm
KLASA E (W210) E 430 4-matic (210.083) (1999-05 » 2002-03), mot. M 113.940, 205kW, 279HP, 4266ccm
KLASA E (W210) E 50 AMG (210.072) (1996-02 » 1997-08), mot. M 119.985 (AMG 5.0), 255kW, 347HP, 4973ccm
KLASA E (W210) E 55 AMG (210.074) (1997-08 » 2002-03), mot. M 113.980, 260kW, 354HP, 5439ccm
KLASA E (W210) E 55 AMG 4-matic (210.074) (2001-03 » 2002-03), mot. M 113.980, 260kW, 354HP, 5439ccm
sedan (W124) 500 E (124.036) (1991-01 » 1993-06), mot. M 119.974, 240kW, 326HP, 4973ccm
SL (R129) 280 (129.059) (1998-05 » 2001-10), mot. M 112.923, M 112.925, 150kW, 204HP, 2799ccm
SL (R129) 320 (129.064) (1998-05 » 2001-10), mot. M 112.943, 165kW, 224HP, 3199ccm
SL (R129) 500 (129.067) (1992-09 » 2001-10), mot. M 119.972, M 119.982, 235kW, 320HP, 4973ccm
SL (R129) 500 (129.068) (1998-05 » 2001-10), mot. M 113.961, 225kW, 306HP, 4966ccm
SL (R129) 55 AMG (2000-03 » 2001-10), mot. M 113.985, 260kW, 354HP, 5439ccm
SL (R129) 60 AMG (129.067) (1997-05 » 2001-10), mot. M 122.981, 280kW, 381HP, 5956ccm
SL (R129) 600 (129.076) (1992-07 » 2001-10), mot. M 120.981, M 120.983, 290kW, 394HP, 5987ccm
SL (R129) SL 73 AMG (129.076) (1999-01 » 2001-12), 385kW, 524HP, 7291ccm
SLK (R170) 32 AMG Kompressor (170.466) (2001-03 » 2004-04), mot. M 112.960, 260kW, 354HP, 3199ccm
Klocki :
TEXTAR 2130504
TRW GDB1123
OE A0034203020
Zestaw Spreżyn i kołków do zacisku:
TRW PFK602
OE A0041681000
Tarcze :
ATE 24.0122-0218.1
BREMBO 09.A742.21
OE A1294230312
Ewentualnie wesja nawiercana
ZIMMERMANN 400.3631.00
TEXTAR 92123900
OE A1294230512
Śruby do zacisku M10x30 (Mocowanie jest grubsze i stare nie pasują)
OE A0039902200
#46
Napisano 17 sierpnia 2015 - 17:10
Witam, chciałbym odświeżyć trochę temat i zapytać, czy do w124 fabrycznie 2.5D podejdą tarcze i zaciski od w210 3.0TD? Czy ew dałoby się podmienić zwrotnice, jeżeli tarcz się nie da?
#47
Napisano 18 sierpnia 2015 - 03:21
O zwrotnicach zapomnij, są całkiem inne, natomiast tarcze i klocki polecałbym założyć od 124 320.
#49
Napisano 21 października 2015 - 18:23
Witam wiem że temat był wiele razy wałkowany ,lecz do mb został wsadzony silnik 3.0 24v wcześniej był 2.6. Hamulce ori są bardzo dobre lecz dobiega koniec tarcz i w związku z tym chciałbym założyć większe od 124 295x22 pytanie tylko czy będą one pasować ? I w jakich silnikach w 124 były one montowane ?
#50
Napisano 21 października 2015 - 18:26
294x25 były w późniejszych 320-kach
295x22 były we wczesnych 320-kach i 300E-24V. Do obu rodzajów tarcz był inne zaciski, niezamiennie między sobą.
295x22 były we wczesnych 320-kach i 300E-24V. Do obu rodzajów tarcz był inne zaciski, niezamiennie między sobą.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Moje modyfikacje. W124 91r 2.0 / 2.8 turbo |
Modyfikacje,Tuning | tomsad |
|
|
|
E 250TD 1994 sedan modyfikacje |
Modyfikacje,Tuning | TripleX |
|
|
|
Podpięty YouTube - przydatne poradniki, naprawy, modyfikacje |
FAQ, HOW-TO, Tutorials, Manuals | szafa |
|
||
[w124]tylne hamulce nie działają, pedał opada do podłogi |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | jan0s |
|
||
tylne hamulce w w201 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | koksmen |
|