[w201/w124] OM601 - problem z wtryskiwaczem
#1
Napisano 16 lutego 2015 - 21:00
Pozdrawiam
#2
Napisano 16 lutego 2015 - 21:42
Użytkownik daru dnia 16 lutego 2015 - 21:00 napisał
Te z ściętym czopikiem są dla 5-6 cyl. silnika. Jakie masz pozostałe wtryski?
A może ta jedna końcówka po prostu ma wadę fabryczną i tyle? Skoro pozostałe chodzą dobrze.
#3
Napisano 17 lutego 2015 - 02:05
#4
Napisano 17 lutego 2015 - 06:49
#5
Napisano 17 lutego 2015 - 07:15
Tak chodził kiedyś:
A tak chodzi dziś:
Użytkownik daru edytował ten post 17 lutego 2015 - 07:18
#6
Napisano 17 lutego 2015 - 09:33
#7
Napisano 17 lutego 2015 - 12:42
#8
Napisano 17 lutego 2015 - 15:02
#9
Napisano 17 lutego 2015 - 15:34
Użytkownik daru dnia 17 lutego 2015 - 15:02 napisał
A z własnego doświadczenia, wiem, że trochę km trzeba zrobić, żeby efekt był widoczny.
Użytkownik w0jta5 edytował ten post 17 lutego 2015 - 15:34
#10
Napisano 17 lutego 2015 - 15:37
W takim razie, czy po zalozeniu nowej koncowki cxy po jakiejkolwiek regulacji cisza nie powinna nastapic odrazu?
Użytkownik daru edytował ten post 17 lutego 2015 - 15:40
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Wyciągnięcie Silnika OM601 2.0 Diesel |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Lownois |
|
||
[OM601] Problem z wtryskiwaczami |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Dulson |
|
|
|
[W201] OM601 - Mocowanie wiązki przewodów przy filtrze oleju |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SQ5NAZ |
|
||
[W124/W201] OM601/OM602/OM603 problemy z silnikiem-temat zbiorczy |
HydePark | inutile |
|
||
OM601 Robię klucz do wyrywania komory spalania - potrzebne dane gwintu wtryskiwacza |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | masap |
|