Skocz do zawartości




* * * * * 1 głosy

[w201/w124] OM601 - problem z wtryskiwaczem


115 odpowiedzi w tym temacie

#11 Offline   markslew


  • Postów: 2 342
  • Na forum od: 02 kwi 2011
  • Miejscowość: Cieszyn
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:VW Vento 1.9 TDi

Napisano 17 lutego 2015 - 18:54

Wyświetl postUżytkownik daru dnia 16 lutego 2015 - 21:00 napisał

końcówka nie jest usadowiona na środku tylko lekko przy krawędzi

Pokaż zdjęcie bo dziwne to. Powinna siedzieć centrycznie.

Wyświetl postUżytkownik daru dnia 17 lutego 2015 - 15:37 napisał

po jakiejkolwiek regulacji cisza nie powinna nastapic odrazu?

Jak coś w ukł. wtryskowym poluzujesz to ciszy od razu nigdy nie będzie ;)



#12 Offline   daru


  • Postów: 702
  • Na forum od: 06 kwi 2012
  • Miejscowość: Lublin
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W115 200D 75'

Napisano 17 lutego 2015 - 18:57

Wyświetl postUżytkownik markslew dnia 17 lutego 2015 - 18:54 napisał


Pokaż zdjęcie bo dziwne to. Powinna siedzieć centrycznie.



Jak coś w ukł. wtryskowym poluzujesz to ciszy od razu nigdy nie będzie ;)

Tzn. Chodzilo mi np. Ze po wymianie koncowek jakis czas i tak jest glosno, dopiero z czasem sie "wyciszaja".

Zdjecia póki co nie mam, bo wtrysk zamontowany, ale robilem wiec moze gdzies znajdę.

Dołączona grafika

Użytkownik w0jta5 edytował ten post 17 lutego 2015 - 20:04


#13 Offline   markslew


  • Postów: 2 342
  • Na forum od: 02 kwi 2011
  • Miejscowość: Cieszyn
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:VW Vento 1.9 TDi

Napisano 17 lutego 2015 - 19:22

Wygląda tak jak ma być.

Wg. mnie końcówka do reklamacji, kup WZM.

#14 Offline   daru


  • Postów: 702
  • Na forum od: 06 kwi 2012
  • Miejscowość: Lublin
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W115 200D 75'

Napisano 17 lutego 2015 - 19:53

Wyświetl postUżytkownik markslew dnia 17 lutego 2015 - 19:22 napisał

Wygląda tak jak ma być.

Wg. mnie końcówka do reklamacji, kup WZM.

Reklamacji juz nie bedzie.. co ciekawe kupilem najtanszego toprana to bylo jeszcze gorzej.. wzm nie ma w ic. Gdzie mozna ja kupic? Jade na przejazdzke, zobaczymy czy sie poprawi cokolwiek. A skoro pyli ok, iglica sie nie wiesza to co moze byc z nia nie tak?

Czy po zmiania na nowa powinna byc odrazu cisza,czy bedzie klepac i dopiero jak sie "ulozy" przestanie? Chyba sobie sam probnik zrobie ,kupie podkladki i bede regulowal do usranej smierci az bedzie cisza.. bo chodzi jak złom. Mi to przeszkadza. Jest to auto typowo weekendowe ale ma byc tip top

#15 Offline   markslew


  • Postów: 2 342
  • Na forum od: 02 kwi 2011
  • Miejscowość: Cieszyn
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:VW Vento 1.9 TDi

Napisano 17 lutego 2015 - 20:02

Mi nowe Bosche z Indii przestały stukać po ok. 200 km. A to że na próbniku wychodzi dobrze to dopiero połowa sukcesu. Próbnik to tylko symulacja pracy, reszta wyjdzie w silniku.
A jakiej firmy masz teraz? Sam korpus przedmuchałeś? Bo moje stare korpusy wtrysków były brudne od środka w kanalikach że ho ho. Reszta części wtrysku wygląda ok?

#16 Offline   Szarik


  • Postów: 1 165
  • Na forum od: 29 lis 2013
  • Miejscowość: Młoszowa
  • Mercedes:W124 3.0E-24V - M104
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W124 250D '92r.

Napisano 17 lutego 2015 - 20:17

Może korpus wymyć w nafcie i przedmuchać? Może u Ciebie jest jak u kolegi Markslew, że są kanaliki brudne i może przez to klepie.

Użytkownik Szarik edytował ten post 17 lutego 2015 - 20:18


#17 Offline   markslew


  • Postów: 2 342
  • Na forum od: 02 kwi 2011
  • Miejscowość: Cieszyn
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:VW Vento 1.9 TDi

Napisano 17 lutego 2015 - 20:22

U mnie z korpusu dosłownie rdza się sypała, od środka i rudy ON aż był w misce :E

#18 Offline   daru


  • Postów: 702
  • Na forum od: 06 kwi 2012
  • Miejscowość: Lublin
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W115 200D 75'

Napisano 18 lutego 2015 - 06:42

Teraz mam boshe india. Pojezdze jeszcze troche, jak nie przejdzie to bede moczył korpus i czyscił. A jak nie pomoze, to kupie nowa koncowkę boscha.

#19 Offline   daru


  • Postów: 702
  • Na forum od: 06 kwi 2012
  • Miejscowość: Lublin
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W115 200D 75'

Napisano 18 lutego 2015 - 13:39

A swoja droga o jakie.kanaliki chodzi? O przelewowe , w gornej czesci korpusu?

#20 Offline   markslew


  • Postów: 2 342
  • Na forum od: 02 kwi 2011
  • Miejscowość: Cieszyn
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:VW Vento 1.9 TDi

Napisano 18 lutego 2015 - 20:49

Przelewowe i główny w korpusie.








Podobne tematy Zwiń