Przedstawię swojego Pussywagona.
Mercedes s124 230TE.
Stan jak za ta kasę wiadomo ciągle coś trzeba zrobić. Czasami coś zrobię samemu czasami muszę oddać do mechanika( ból z braku swojego garażu).
Z wyposażenia wszystko zgodne z Vin-em tylko dołożona klima która jak ja mówię jest ale nie napełniona ktoś modził ale ona i tak tam nie załącza się.
+Szyber
+felgi aluminiowe standardowe 15
+Automat
+elektryczne lusterko prawe
+elektryczne szyby przód
+inne pierdoły żaden luksus
Zrobiłem:
+ uszczelka plus planowanie głowicy( mechanik jak robil mowil ze pierwszy raz silnik otwierany i w bdb kondycji)
+ Kompletne zawieszenie (niby kompletne a okazuje się że coś zaczyna mi pływac i strzeliły gruchy)
+ wymienione płyny, filtr plus olej na Liqui moly+
+ wymienione świece plus kopułka i palec
+ nowy regulator biegu jałowego
+ nowa butla lpg
Do zrobienia:
+ gruszki nivo (plus zobaczymy co wyjdzie)
+ mocowanie wózka
+ chce zlikwidować rdzę bo już się zaczyna pojawiać
+ Mata i żywicą zreperować ułamany zderzak
+ w końcu wstawić dare BBS RS 18 (leża i się kurzą) tylko dozbierać muszę na opony konkretne
+ no puścić go konkretnie w dół: tył nivo + weitec, przód weitec
+ polerka plus znowu pranie tapicerki.
+wymiana uszczelki tylnej klapy no jak uszczelka to i poszło podciśnienie i wężyk sprysków (na dniach ogarnę)
+ wymiana uszczelki lewych przednich drzwi bo już się wyrobiła i wypada
Na dniach wpadam do rodziców tam jest garaż to ogarnę połowę rzeczy
Żadne car audio by buczało. to co jest styka w zupełności ( kable jakiś baran wkładał już i leża w bagażniku.)
Nie jestem z tych co kochaja by jego auto stałow Vin-ie. u mnie am byc zdrowo blacharsko plus gleba i fela i nic mi wiecej nie potrzeba.
Wiadomo wszystko o kasę się rozbija
Kilka miesięcy po zakupie
Następnie wziełem się za czyszczenie i polerowanie aluminiowych pierdół jak i drewienka bo było w złym stanie
Sceneria zimowa 2014 najgorsze bo po zimie zaczęły wyłazić mi fikołki to zawieszenie to jakaś mała rdzawka
Wzięłem się za czyszczenie i pranie tylnej tapicerki w bagaju. Użyłem UniCleana i Apac, a do prania Texwash wszystko marki Tenzi
Do szyb Glass najlepszy środek do szyb jaki myłem oprócz tych za 50zl, szybkie sprzątanko w środku
Tak prezentuje sie padlina na chwilę obecną
1
[S124] Makeveli2pac 2.3TE 1991
Rozpoczęty przez makaveli2pac, maj 12 2015 16:35
186 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 12 maja 2015 - 16:35
#2
Napisano 13 maja 2015 - 19:30
Nie taka padlina daj jakieś foty wnętrza , fajnie że chcesz coś robić przy 124 im więcej samemu tym lepiej .
Opisał byś mi jak wypolerowałeś drewienko co zastosowałeś krok po kroku
Opisał byś mi jak wypolerowałeś drewienko co zastosowałeś krok po kroku
#3
Napisano 19 maja 2015 - 15:26
Kilka dni w domu rodzinnym moglem pomajstrować przy s124.
Ogołociłem go do blach i zakonserwowałem jakimś specyfikiem którego nazwy nie pamiętam, dostałem go od znajomego , używają oni to w salonie Toyoty jak naprawiają blacharsko te japonce. fajna masa niby żadka i na poczatku brązowa a pózniej zastyga i jest czarna
Błotnik jest w rdzy zaatakowany w najgorszych miejscach, dlatego zakonserwowałem go środkiem ala bitumix. W czasie gdy $ pozwolą wymienię go bo jest pognieciony i rdza dała znać.
Mnóstwo syfu było w listwach chroniących progi, natomiast progi lekko papierem ściernym zostały potraktowane i zalane mega środkiem konserwującym, tak samo boczny pas który myślałem ze ma mega rdzę a okazała się to powierzchniówka
Preparat zastygł i po 24h tak wyglądał efekt
Następnie trzeba było wyciągnąć rysy na całym aucie , do tego mycie, glinkowanie, papier wodny o gradacji 2500, odtłuszczanie, pad żółty i polerka pastą Manzara Medium CUT Polisch 2500. Żałuję ze nie zrobiłem jeszcze czarnym padem i Manzara SF4000.
Smarowanko wahaczy i innym elementów możliwych do konserwacji
Pranie tapicerki, nawet najlepsze środki nie zdadzą egzaminu gdy nie ma się odkurzacza piorącego- suszącego.
Kolejnym krokiem odnowienie lusterka obudowy jak i środka bo były w opłakanym stanie. Lakier dobrany pod kolor 199 3 krotna warstwa bazy i 7 krotna klaru efekt nie najgorszy
W międzyczasie konserwacja ramek okien s124
Czyszczenie elementów plastikowych jak i konserwacja wnęk na koło zapasowe ja analogicznie z drugiej strony wnęki na apteczkę i zbiornik sprysków
Konserwacja całej podłogi z wahaczami itp.
Polerka listw progowych jak i całej karoserii
co do czyszczenie drewienek lekko papierem wodnym 2500 nastepnie pasta polerska manzara albo lepsza i filc i nic wiecej
Ogołociłem go do blach i zakonserwowałem jakimś specyfikiem którego nazwy nie pamiętam, dostałem go od znajomego , używają oni to w salonie Toyoty jak naprawiają blacharsko te japonce. fajna masa niby żadka i na poczatku brązowa a pózniej zastyga i jest czarna
Błotnik jest w rdzy zaatakowany w najgorszych miejscach, dlatego zakonserwowałem go środkiem ala bitumix. W czasie gdy $ pozwolą wymienię go bo jest pognieciony i rdza dała znać.
Mnóstwo syfu było w listwach chroniących progi, natomiast progi lekko papierem ściernym zostały potraktowane i zalane mega środkiem konserwującym, tak samo boczny pas który myślałem ze ma mega rdzę a okazała się to powierzchniówka
Preparat zastygł i po 24h tak wyglądał efekt
Następnie trzeba było wyciągnąć rysy na całym aucie , do tego mycie, glinkowanie, papier wodny o gradacji 2500, odtłuszczanie, pad żółty i polerka pastą Manzara Medium CUT Polisch 2500. Żałuję ze nie zrobiłem jeszcze czarnym padem i Manzara SF4000.
Smarowanko wahaczy i innym elementów możliwych do konserwacji
Pranie tapicerki, nawet najlepsze środki nie zdadzą egzaminu gdy nie ma się odkurzacza piorącego- suszącego.
Kolejnym krokiem odnowienie lusterka obudowy jak i środka bo były w opłakanym stanie. Lakier dobrany pod kolor 199 3 krotna warstwa bazy i 7 krotna klaru efekt nie najgorszy
W międzyczasie konserwacja ramek okien s124
Czyszczenie elementów plastikowych jak i konserwacja wnęk na koło zapasowe ja analogicznie z drugiej strony wnęki na apteczkę i zbiornik sprysków
Konserwacja całej podłogi z wahaczami itp.
Polerka listw progowych jak i całej karoserii
co do czyszczenie drewienek lekko papierem wodnym 2500 nastepnie pasta polerska manzara albo lepsza i filc i nic wiecej
Użytkownik makaveli2pac edytował ten post 19 maja 2015 - 15:43
#5
Napisano 19 maja 2015 - 20:13
A tak sobie pryskałem szczerze to bardziej dla jaj , chciałem zobaczyc czy cos to da , szczerze nic.
#6
Napisano 19 maja 2015 - 20:51
Użytkownik makaveli2pac dnia 19 maja 2015 - 20:13 napisał
chciałem zobaczyc czy cos to da , szczerze nic
Wg mnie to lepiej by to wyglądało jakbyś położył jedną warstwę max dwie ... szczególnie widać to na zdjęciu 21 (licząc od góry) nie ma ładnego prostego odbicia... a to co odbija się w lakierze jest zniekształcone zapewne przez ilość bezbarwnego... może to kwestia zdjęcia ale 7 warstw to zdecydowanie zbyt dużo wojtek81 ma racje było by szybciej jakbyś zanurzył to w klarze ;]
#7
Napisano 19 maja 2015 - 21:06
Tak jak napisałem macie racje.
#8
Napisano 19 maja 2015 - 21:13
Kilka dni i wiele fajnej pracy wykonanej oby tak dalej
#9
Napisano 19 maja 2015 - 21:37
Staram sie sukcesywnie coś robic bo wiadomo nie sa to nowe auta i zawsze małe rzeczy zrobione ciesza.
#10
Napisano 19 maja 2015 - 22:06
Czym tyś wymazał ten samochód? glina z olejem? Masakra.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W124] PolnaMysz 3.0D 1991 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | PolnaMysz |
|
||
Podpięty [W/S124] 4-MATIC - wszystko o tym modelu |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Gość__ |
|
||
[S124] inutile 250TD 1992r. |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | inutile |
|
||
[S124] Moduł komfortu kombi. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | tomuss1980 |
|
||
[S124] baleronwkombi 2.0E 1991 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | baleronwkombi |
|
|