Roboty trwają :-)
Mercedes sporadycznie jeździ.
Teraz nadszedł czas na chłodnice IC wodnego. Kupiłem jakąś która rdzeniem pasuje w miejsce przed chłodnicą wody i klimy. Dospawam do niej nowe boki. Kupiłem specjalnie z rdzeniem lutowanym. To właśnie gównie brak skończonego IC uniemożliwiał porządne zestrojenie tego tak jak być powinno.
Pytanie
Potrzebuję poszerzyć przednie nadkola.
Są jakieś ładne sensowne nakładki które można kupić by wyciąć więcej miejsca?
Coś na wzór tych z 16V
16
[W201] M103 - Turbo baj najt
Rozpoczęty przez Ukaniu, lip 15 2015 10:05
194 odpowiedzi w tym temacie
#191
Napisano 05 października 2020 - 09:07
#192
Napisano 05 października 2020 - 23:34
Działac tam bo niedlugo tuningu przez koronawirusa zabronią dodaj zdjecie z trasy
#193
Napisano 07 października 2020 - 15:02
Z racji koronawirusa będzie po prostu dużo takich projektów. Jak nawet Ukaniu napisał po 3 latach...
#194
Napisano 11 października 2020 - 23:25
Sam nawet nie zdawałem sobie sprawy, że projekt leży już tyle czasu. Nadszedł czas na ostateczne rozwiązanie. Muszę go dokończyć.
Bo albo zrobię go na cacy do jazdy albo potrzebuję miejsca na coś innego. Szkoda go zostawić w krzakach bo blacharsko jest w b. dobrym stanie, pełna elektryka siedzeń i szyb z automatyczną klimą. Tylko taki rozgrzebany nic nie wart.
Aktualnie dostałem chłodnicę wody z audi 80 która wymiarami powinna się dać upchnąć w miejsce przed chłodnicą klimy i wody.
Jak zwykle problemem w 201 jest brak miejsca. Wentylatory klimy fabrycznie mocowane przed chłodnicami muszą zniknąć a od strony silnika jest może 5 cm luzu jak zdejmę wisko. Generalnie lipa, znalazłem jeden wentylator spal slim który może się zmieści...
Chłodnica z audi jest trochę za szeroka i wymaga dolutowania boków z alu i to tak sprytnie by zmieściła się pomiędzy wąsami mocującymi listwy pod reflektorami. Nie wspominam o wycięciu wzmocnienia pomiędzy podłużnicami i modyfikacji szlifierą wzmocnienia alu zderzaka w wersji z USA.
Do tego dochodzi konieczność usunięcia zapadki od przypadkowego otwarcia maski. Muszę kupić jakieś tuningowe mocowania.
Nikt nic nie doradzi w sprawie tych nakładek na przednie nadkola? Muszę obniżyć zawias a wtedy moje koła z R129 zaczną szlifować rant.
Bo albo zrobię go na cacy do jazdy albo potrzebuję miejsca na coś innego. Szkoda go zostawić w krzakach bo blacharsko jest w b. dobrym stanie, pełna elektryka siedzeń i szyb z automatyczną klimą. Tylko taki rozgrzebany nic nie wart.
Aktualnie dostałem chłodnicę wody z audi 80 która wymiarami powinna się dać upchnąć w miejsce przed chłodnicą klimy i wody.
Jak zwykle problemem w 201 jest brak miejsca. Wentylatory klimy fabrycznie mocowane przed chłodnicami muszą zniknąć a od strony silnika jest może 5 cm luzu jak zdejmę wisko. Generalnie lipa, znalazłem jeden wentylator spal slim który może się zmieści...
Chłodnica z audi jest trochę za szeroka i wymaga dolutowania boków z alu i to tak sprytnie by zmieściła się pomiędzy wąsami mocującymi listwy pod reflektorami. Nie wspominam o wycięciu wzmocnienia pomiędzy podłużnicami i modyfikacji szlifierą wzmocnienia alu zderzaka w wersji z USA.
Do tego dochodzi konieczność usunięcia zapadki od przypadkowego otwarcia maski. Muszę kupić jakieś tuningowe mocowania.
Nikt nic nie doradzi w sprawie tych nakładek na przednie nadkola? Muszę obniżyć zawias a wtedy moje koła z R129 zaczną szlifować rant.
Użytkownik Ukaniu edytował ten post 11 października 2020 - 23:30
#195
Napisano 12 października 2020 - 23:07
U mnie z alu zrobilem ale w lecie wyrazny wzrost temperatury hamulcow więc kierownice powietrza zrobione i pomoglo, oraz w przedziale 250-280/h juz maske pompowało odrywało do góry 2-3 cm robilo sie cisnienie pod maska gdy zabudowałem zbyt komore...hmm wieksze doladowanie w sumie;d
Użytkownik tomsad edytował ten post 12 października 2020 - 23:09
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W124]M104 turbo |
Modyfikacje,Tuning | BenzLove |
|
||
Moment dokręcania śrub na , klawiaturze wałka rozrządu M103 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Blackdive |
|
|
|
[w124] Schemat sterownika silnika m103 2.6 oraz m104 3.0 24v |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Salwi |
|
|
|
Moje modyfikacje. W124 91r 2.0 / 2.8 turbo |
Modyfikacje,Tuning | tomsad |
|
|
|
Podpięty [W201/W124] M102, M103, problemy z silnikiem- temat zbiorczy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Jakub95 |
|