Zakup korka nowego to dobra decyzja. Nie jest to majątek a potencjalnie jeden kłopot mniej z chłodzeniem. Jak by nie było, do chłodzenia jest sporo
5
[W140] Impex 600SEL 1992
Rozpoczęty przez impex, gru 15 2015 15:26
364 odpowiedzi w tym temacie
#331
Napisano 23 marca 2017 - 06:56
#332
Napisano 23 marca 2017 - 12:29
Też polecam wymienić taki korek po zakupie auta. zbiorniczek też będę musiał wyciągnąć, bo mam to samo co ty. Dziwna sprawa bo pamiętam jak pisałeś o tym że ci dymi auto. Ustało to dymienie czy nadal dmucha? U mnje po kilku płukaniach układu dosyć dużo syfu wyleciało, ale nadal leciała mętna woda. Najchętniej to bym wyciągnął wszystko , rozmontował i wyczyścił.
#333
Napisano 23 marca 2017 - 12:33
Już dawno nie dmucha,ustąpiło na szczęście.
On wtedy pracował na 6 cylindrów i temu miał takie problemy.Teraz przy starcie z gazem w podłodze jest OK.
Mam w planach jeszcze zakup nowych węży chłodniczy i chłodnicy.Przed tym wiadomo kilkukrotne płukanie układu.
Co do tego dymienia jeszcze-przed odjazdem od Kubasza został wlany cleaner do wtrysków na cały zbiornik paliwa(kupiłem najlepszy jaki polecali) może on też coś tam oczyścił..chociaż wiadomo to nie jest diesel,ale minimalne znaczenie to może miało.
On wtedy pracował na 6 cylindrów i temu miał takie problemy.Teraz przy starcie z gazem w podłodze jest OK.
Mam w planach jeszcze zakup nowych węży chłodniczy i chłodnicy.Przed tym wiadomo kilkukrotne płukanie układu.
Co do tego dymienia jeszcze-przed odjazdem od Kubasza został wlany cleaner do wtrysków na cały zbiornik paliwa(kupiłem najlepszy jaki polecali) może on też coś tam oczyścił..chociaż wiadomo to nie jest diesel,ale minimalne znaczenie to może miało.
Użytkownik impex edytował ten post 23 marca 2017 - 12:38
#334
Napisano 23 marca 2017 - 15:37
Ten szlam to naturalny objaw. Pojawia sie korozja na wirniku pompy przez długie przestoje i potem leci w układ wraz z rozruchem.
Jak zdejmę z słupów czerwona i obsługę będę robił to zaleje w układ takie coś http://www.evanscoolants.pl/ Cena troszkę zaporowa, ale przy małych przebiegach warto ograniczyć pewne skutki postoju
Jak zdejmę z słupów czerwona i obsługę będę robił to zaleje w układ takie coś http://www.evanscoolants.pl/ Cena troszkę zaporowa, ale przy małych przebiegach warto ograniczyć pewne skutki postoju
#335
Napisano 28 marca 2017 - 14:58
pawel14b3, O tych płynach nie słyszałem,a warto wiedzieć na pewno.W tej chwili moje W140 musi się zadowolić zwykłym(czerwonym) płynem chłodniczym ze sklepu motoryzacyjnego,kupiłem 20litrów.
W przyszłości jak zostaną tylko duperele do zrobienia przy aucie to całkiem możliwe,że skuszę się na płyn z linku powyżej.
Wcześniej pisałem o zamówionych rzeczach,część przyszła,a część nie,o tym niżej.
Skuszony niską ceną(było ok 450zł) zamówiłem,wpłaciłem kase.
Na drugi dzień e-mail,a w nim informacja,że towar jest na obecną chwilę dostępny,ale za kwotę ok 1000zł drożej.Na szczęście się udało odzyskać wpłaconą należność i już jest po temacie,ale gdyby ktoś chciał tam zakupy robić to lepiej wcześniej zapytać o dostępność i aktualną cenę towaru.
https://www.czesciau...pl/hella/949869
Finalnie udało się zamówić pasujące sprzęgło wiskotyczne na ebay.Lokalizacja-Łotwa.
Razem z przesyłka wyszło ok 470zł,pisałem do nich podając numer oryginału-wszystko się zgadza.W opisie było to samo,ale wolałem się upewnić.
Teraz mam nadzieję,że przesyłka dojdzie w miarę krótkim czasie i bez żadnych przygód.
Termostat i korek do zbiorniczka wyrównawczego już mam.
Alternator został przejrzany i wszystko jest w nim nowe(był regenerowany w 2011 roku w BOSCHU w Niemczech).Teraz został dokładnie przeglądnięty,wyczyszczone w środku i profilaktycznie został wymieniony regulator napięcia z firmy BOSCH.Chwilę temu zamontowałem go do auta,prócz czyszczenia go z zewnątrz,czyszczenia śrub oczyściłem końcówki przewodów aby był dobry styk.
A tutaj "stary" regulator napięcia:
Z racji tego,że była dziś chwila na auto to przyjrzałem się tylnej klapie, a dokładniej jej wnętrzu.Miałem problem z zaciekaniem wody do środka.Dosyć sporo jej było wewnątrz po ulewnym deszczu.Zamówiłem nawet uszczelkę anteny,ale po rozebraniu boczków materiałowych stwierdziłem,że to nie jest przyczyna(ale wymienię ją przy składaniu auta).
Aby ustalić przyczynę zamknąłem się w bagażniku wraz z latarką,a tato lał wodę z wiadra po szczelinach-woda pojawiła się tylko w 2 miejscach, przy uszczelkach na karoserii.Sama uszczelka nie dolega idealnie do rantu,ponowne jej formowanie jest niemożliwe.Poza tym wygląda na uklepaną i po odgięciu gumowego kołnierza widać spękania.No cóż,ma 25 lat więc nic dziwnego.
Szybkie przemyślenie sprawy i z miejsca odrzuciłem używki-cholera wie czy nie przyjdzie w gorszym stanie niż moje..Telefon do ASO,dostępna w ciągu 4 dni roboczych jednak cena UWAGA około 560zł brutto...udało się stargować do 485zł z przesyłka i czekam.Jak przyjdzie to od razu ją zabezpieczę preparatem do uszczelek i ponownie wyczyszczę wnękę bagażnika.
W przyszłości jak zostaną tylko duperele do zrobienia przy aucie to całkiem możliwe,że skuszę się na płyn z linku powyżej.
Wcześniej pisałem o zamówionych rzeczach,część przyszła,a część nie,o tym niżej.
Skuszony niską ceną(było ok 450zł) zamówiłem,wpłaciłem kase.
Na drugi dzień e-mail,a w nim informacja,że towar jest na obecną chwilę dostępny,ale za kwotę ok 1000zł drożej.Na szczęście się udało odzyskać wpłaconą należność i już jest po temacie,ale gdyby ktoś chciał tam zakupy robić to lepiej wcześniej zapytać o dostępność i aktualną cenę towaru.
https://www.czesciau...pl/hella/949869
Finalnie udało się zamówić pasujące sprzęgło wiskotyczne na ebay.Lokalizacja-Łotwa.
Razem z przesyłka wyszło ok 470zł,pisałem do nich podając numer oryginału-wszystko się zgadza.W opisie było to samo,ale wolałem się upewnić.
Teraz mam nadzieję,że przesyłka dojdzie w miarę krótkim czasie i bez żadnych przygód.
Termostat i korek do zbiorniczka wyrównawczego już mam.
Alternator został przejrzany i wszystko jest w nim nowe(był regenerowany w 2011 roku w BOSCHU w Niemczech).Teraz został dokładnie przeglądnięty,wyczyszczone w środku i profilaktycznie został wymieniony regulator napięcia z firmy BOSCH.Chwilę temu zamontowałem go do auta,prócz czyszczenia go z zewnątrz,czyszczenia śrub oczyściłem końcówki przewodów aby był dobry styk.
A tutaj "stary" regulator napięcia:
Z racji tego,że była dziś chwila na auto to przyjrzałem się tylnej klapie, a dokładniej jej wnętrzu.Miałem problem z zaciekaniem wody do środka.Dosyć sporo jej było wewnątrz po ulewnym deszczu.Zamówiłem nawet uszczelkę anteny,ale po rozebraniu boczków materiałowych stwierdziłem,że to nie jest przyczyna(ale wymienię ją przy składaniu auta).
Aby ustalić przyczynę zamknąłem się w bagażniku wraz z latarką,a tato lał wodę z wiadra po szczelinach-woda pojawiła się tylko w 2 miejscach, przy uszczelkach na karoserii.Sama uszczelka nie dolega idealnie do rantu,ponowne jej formowanie jest niemożliwe.Poza tym wygląda na uklepaną i po odgięciu gumowego kołnierza widać spękania.No cóż,ma 25 lat więc nic dziwnego.
Szybkie przemyślenie sprawy i z miejsca odrzuciłem używki-cholera wie czy nie przyjdzie w gorszym stanie niż moje..Telefon do ASO,dostępna w ciągu 4 dni roboczych jednak cena UWAGA około 560zł brutto...udało się stargować do 485zł z przesyłka i czekam.Jak przyjdzie to od razu ją zabezpieczę preparatem do uszczelek i ponownie wyczyszczę wnękę bagażnika.
#336
Napisano 29 marca 2017 - 21:48
Ceny kosmiczne trochę. Uszczelkę klapy akurat bym zamowił z zamiennika. Ostatnio dużo składam na nowych uszczelkach z firm trzecich i 80% jest idealna. Przerabiałem temat wodozgarniaczy tylnych do w123 coupe. W aso ostatnia cena 90zł netto i od dawna niedostepne. Na wolnym rynku od 300 do 600za nowe, stare, dobre, średnie, itd. Ktoś miał oryginalne leżakowane za 1000zł sztukę.
Chyba zacznę zbierać oryginalne rzeczy do w140
Co do sklepu czesciauto24 to ja zawsze u nich zamawiam to czego nie ma mój zaprzyjaźniony, lokalny sklep. Zawsze wchodze na czat przed zamowieniem "3-5dni" ale zazwyczaj jest dostępne. Gorzej się bym naciął na polskiego handlarzynę. Też coś "czesciauto" czy jakos tak. Koles w ogole nie ma towaru, a ma niby dostępne "złote kruki" w dobrych cenach. Trafilem na niego jak szukalem lamp tylnych do beczki. Na szczescie wybralem opcje za pobraniem i nie wtopilem. Do w140 nie mial za duzo, ale uważajcie.
Chyba zacznę zbierać oryginalne rzeczy do w140
Co do sklepu czesciauto24 to ja zawsze u nich zamawiam to czego nie ma mój zaprzyjaźniony, lokalny sklep. Zawsze wchodze na czat przed zamowieniem "3-5dni" ale zazwyczaj jest dostępne. Gorzej się bym naciął na polskiego handlarzynę. Też coś "czesciauto" czy jakos tak. Koles w ogole nie ma towaru, a ma niby dostępne "złote kruki" w dobrych cenach. Trafilem na niego jak szukalem lamp tylnych do beczki. Na szczescie wybralem opcje za pobraniem i nie wtopilem. Do w140 nie mial za duzo, ale uważajcie.
#337
Napisano 30 marca 2017 - 22:00
Taki sam numer regulatora mam u siebie cena ok 250-320 zł
#338
Napisano 01 kwietnia 2017 - 18:24
No i na własne życzenie będę lżejszy o kilka stówek.
Zachciało mi się dzisiaj mycia,woskowania i ogólnego dopieszczania kosmetycznego auta.
Byłem na etapie czyszczenia szyb z kamienia wodnego.W moim przypadku bardzo dobrze sprawdza się delikatnie ścierne mleczko firmy Autoglym do szyb.
Szyby kryształ,szybki rzut oka na zewnętrzne lusterka-kamień obecny.Kilka ruchów aplikatorem...i d^p*.
Wiedziałem,że nie można stosować niczego ściernego na fotochromatycznych szkłach jednak,że na sferycznych niebieskich nie można-nie wiedziałem,teraz już wiem.
Aby było mało,pękło coś wewnątrz i lusterko całkiem luźno lata na lewo i prawo...
Teraz prośba do Was.Mógłby mi ktoś podać numer tego szkła i ewentualnie powiedzieć co mogło tam się ułamać wewnątrz?Czy to będzie kwestia tej plastikowej "drugiej,wewnętrznej" strony szkła czy raczej jest to ten okrągły mechanizm?
Ponadto potrzebuje nr oryginalny trzech elementów-zdjęcia niżej.
Wszystkie elementy próbowałem zamówić.W przypadku dwóch dostałem jakieś zupełnie inne badziewia,a w 3 przypadku kierownik działu części w ASO podczas osobistej wizyty w serwisie miał problem ze znalezieniem tego.
Jest to spinka nakładki na lewy słupek.Chciałbym numer na lewą i prawą stronę.Spinka jest metalowo-plastikowa.
Plastikowe mocowanie(wewnątrz guma)-jest to chyba uchwyt przewodu hamulcowego,ale pewny nie jestem.Pękło mi to przy demontażu.
Jest to ułamany "gumowy odbój" z prawej strony na podłużnicy.Leży na tym obudowa filtra powietrza.Jest to wkręcone lub wciśnietę w otwór podłużnicy.Ma około 2-3cm wysokości,czarna guma.Mam urwane z prawej strony,ale chciałbym numer na lewą i prawą stronę.
Naprawdę bardzo prosze o pomoc,szczególnie z tym lusterkiem-ze złości aż się kopci ze mnie.
Zachciało mi się dzisiaj mycia,woskowania i ogólnego dopieszczania kosmetycznego auta.
Byłem na etapie czyszczenia szyb z kamienia wodnego.W moim przypadku bardzo dobrze sprawdza się delikatnie ścierne mleczko firmy Autoglym do szyb.
Szyby kryształ,szybki rzut oka na zewnętrzne lusterka-kamień obecny.Kilka ruchów aplikatorem...i d^p*.
Wiedziałem,że nie można stosować niczego ściernego na fotochromatycznych szkłach jednak,że na sferycznych niebieskich nie można-nie wiedziałem,teraz już wiem.
Aby było mało,pękło coś wewnątrz i lusterko całkiem luźno lata na lewo i prawo...
Teraz prośba do Was.Mógłby mi ktoś podać numer tego szkła i ewentualnie powiedzieć co mogło tam się ułamać wewnątrz?Czy to będzie kwestia tej plastikowej "drugiej,wewnętrznej" strony szkła czy raczej jest to ten okrągły mechanizm?
Ponadto potrzebuje nr oryginalny trzech elementów-zdjęcia niżej.
Wszystkie elementy próbowałem zamówić.W przypadku dwóch dostałem jakieś zupełnie inne badziewia,a w 3 przypadku kierownik działu części w ASO podczas osobistej wizyty w serwisie miał problem ze znalezieniem tego.
Jest to spinka nakładki na lewy słupek.Chciałbym numer na lewą i prawą stronę.Spinka jest metalowo-plastikowa.
Plastikowe mocowanie(wewnątrz guma)-jest to chyba uchwyt przewodu hamulcowego,ale pewny nie jestem.Pękło mi to przy demontażu.
Jest to ułamany "gumowy odbój" z prawej strony na podłużnicy.Leży na tym obudowa filtra powietrza.Jest to wkręcone lub wciśnietę w otwór podłużnicy.Ma około 2-3cm wysokości,czarna guma.Mam urwane z prawej strony,ale chciałbym numer na lewą i prawą stronę.
Naprawdę bardzo prosze o pomoc,szczególnie z tym lusterkiem-ze złości aż się kopci ze mnie.
Użytkownik impex edytował ten post 01 kwietnia 2017 - 18:27
#339
Napisano 01 kwietnia 2017 - 18:30
Użytkownik impex dnia 01 kwietnia 2017 - 18:24 napisał
Wiedziałem,że nie można stosować niczego ściernego na fotochromatycznych szkłach jednak,że na sferycznych niebieskich nie można-nie wiedziałem,teraz już wiem.
W ten sam sposób załatwiłem sobie ultra-rare oryginalny wkład lewego lusterka do 124. Z zakrzywionym końcem i ze sprawnym podgrzewaniem. Boli do dzisiaj i nigdzie nie mogę tego dostać
#340
Napisano 01 kwietnia 2017 - 18:32
Co to lusterka, to jeśli jest tak jak w W124, to wyciągnij je i sprawdź, czy złamał się zaczep czy lusterko tylko wyleciało z zaczepu.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[S124] inutile 250TD 1992r. |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | inutile |
|
||
[W201] tato81 2.0D 1992 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | tato81 |
|
|
|
W124 1992r. felgi 15" 8 loch kod oryginalnego koloru? |
Modyfikacje,Tuning | MBCAR |
|
||
[W124] MaciejD 4.2E 1992 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | maciejd |
|
||
W124 T 300e 1992 problem z imobilajzerem VDO |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | mach |
|