1
[W201] miserlou 2.0D 1992 r
Rozpoczęty przez miserlou, lut 14 2016 23:16
39 odpowiedzi w tym temacie
#21
Napisano 09 kwietnia 2016 - 21:31
No to co mi tu Arghon zamęt sieje!
#22
Napisano 09 kwietnia 2016 - 21:32
Może miał na myśli innego swapa, bo trochę się ich przez Wiklinową przewinęło
Ah, galerię prowadzę trochę ja bo kolega ma małe zawirowanie w życiu i nie ma czasu tu zaglądać.
Ah, galerię prowadzę trochę ja bo kolega ma małe zawirowanie w życiu i nie ma czasu tu zaglądać.
Użytkownik inutile edytował ten post 09 kwietnia 2016 - 21:33
#24
Napisano 09 kwietnia 2016 - 22:08
Ten ma taką samą konfigurację, więc wszystko się zgadza.
#25
Napisano 16 kwietnia 2016 - 00:03
Użytkownik Arghon dnia 09 kwietnia 2016 - 21:04 napisał
Na 99% skrzynia i dyfer zostały z 2.0, więc do fabryki brakuje i auto ma maksymalną 120km/h...
Zwracam honor - masz połowicznie rację. Skrzynia i dyfer zostały z M102, jednak porównując do oryginalnego zestawu dla OM601, różnica wynosi... 3-4km/h. Czyli jest niezauważalna.
Nawet jak podmieni się dyfer 3.23 z 3.91, różnica v-max dalej nie przekroczy 10 km/h.
#26
Napisano 16 kwietnia 2016 - 10:44
Szkoda, że Tomek nie robi kompletu, pewnie zbiornik nawet zostaje ten sam, a wydłubuje zwężkę tylko.
Na plus, że lepiej się zbiera, bo ma lżej, ale z drugiej strony to taka rzeźba... Jak kto woli.
Na plus, że lepiej się zbiera, bo ma lżej, ale z drugiej strony to taka rzeźba... Jak kto woli.
#27
Napisano 16 kwietnia 2016 - 11:12
Użytkownik Arghon dnia 16 kwietnia 2016 - 10:44 napisał
...Na plus, że lepiej się zbiera, bo ma lżej, ale z drugiej strony to taka rzeźba...
A to nie wiem czy nie wolałbym poświecić 10km/h na konto wzrostu mocy na starcie Na autostradzie takim Mercedesem i tak bujam się max 130km/h
#28
Napisano 16 kwietnia 2016 - 13:21
Jest jakiś powód, że konstruktorzy stosowali tyle rodzajów dyferencjałów i skrzyń w zależności od silnika, a nawet rocznika.
#30
Napisano 16 kwietnia 2016 - 15:55
Cóż, Tomek raczej nie robi niczego na pałę, więc skoro to zostawił to znaczy, że pasuje i nie będzie autu przeszkadzało.
No i to było jego auto, gdyby ktoś chciał swapa ze wszystkim, to by go zrobił.
Tylko by się śmiał z gościa, że chce dobre rzeczy wywalać Arghon znasz go, więc wiesz jaką on ma zasadę: działa - nie wsadzaj łap
We wlewie została jeszcze naklejka "bleifrei".
No i to było jego auto, gdyby ktoś chciał swapa ze wszystkim, to by go zrobił.
Tylko by się śmiał z gościa, że chce dobre rzeczy wywalać Arghon znasz go, więc wiesz jaką on ma zasadę: działa - nie wsadzaj łap
We wlewie została jeszcze naklejka "bleifrei".
Użytkownik inutile edytował ten post 16 kwietnia 2016 - 15:58
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[S124] inutile 250TD 1992r. |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | inutile |
|
||
[W201] tato81 2.0D 1992 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | tato81 |
|
|
|
W124 1992r. felgi 15" 8 loch kod oryginalnego koloru? |
Modyfikacje,Tuning | MBCAR |
|
||
[W124] MaciejD 4.2E 1992 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | maciejd |
|
||
W124 T 300e 1992 problem z imobilajzerem VDO |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | mach |
|