1
[W140] Nie wkręca się na maksymalne obroty
Rozpoczęty przez Looney, mar 16 2016 01:10
63 odpowiedzi w tym temacie
#31
Napisano 15 kwietnia 2016 - 09:16
m00n, o wspomaganiu pisałem.
#32
Napisano 15 kwietnia 2016 - 09:35
Ok dzięki wielkie. Gadałem ze specem od skrzyń. Mówił, że leje od pewnego czasu ten żółty i skrzynia chodzi lepiej niz na czerwonym mówił też o tym, że do mojej skrzyni powinien iść filtr sportowy, a nie zwykły. Jesteście w stanie Panowie podrzucić mi numer albo nazwę tego filtra? Byłbym bardzo wdzięczny!
Użytkownik Looney edytował ten post 15 kwietnia 2016 - 09:35
#33
Napisano 15 kwietnia 2016 - 11:08
Looney, powiem szczerze, że nigdy nie słyszałem żeby ktoś montował "sportowy" filtr oleju skrzyni. Kup dobrej firmy filtr a będziesz miał spokój. Najważniejszy filtr to filtr paliwa i tu nie wolno oszczędzać. Co do oleju to ja lałem czerwony do skrzyni i wspomagania. Wszystko chodzi jak należy.
Użytkownik Parter edytował ten post 15 kwietnia 2016 - 11:10
#35
Napisano 15 kwietnia 2016 - 12:46
Użytkownik m00n dnia 15 kwietnia 2016 - 11:20 napisał
Looney, Upewnij się jaki żółty Ci leje dokładnie. Co do filtra pewni mu chodzi o filtr z "szufladką" - nie wiem dokładnie na czym polega różnica, może ktoś by wytłumaczył
No własnie mówił, że to jakiś filtr który w dwie strony olej puszcza w zależności od cisnienia czy coś w tym stylu. Nie wiem dokładnie, ale mówił, że jest normalny i ten własnie droższy sportowy niby i że do mojej skrzyni sportowy ma iść. A gość się na MB zna jak mało kto akurat więc o ściemę na pewno bym go nie posądzał.
#37
Napisano 16 kwietnia 2016 - 14:22
Dobra panowie to to ogarnę, ale coraz bardziej martwi mnie to, że auto strasznie długo kręci zanim odpali. Oststnio sytuacja się pogorszyła wręcz. Boję się, że niedługo w ogóle nie odpali. Silnik kręci żwawo i nic, dopiero przy kolejnej próbie, lub po dłuższej chwili kręcenia odpala. Dzieje się to tylko po postoju dłuższym niż ok. godzina. Na ciepłym kilka minut po zgaszeniu kręci od razu. Od czego zacząć sprawdzanie? Pompa paliwa?
Dzięki!!
Dzięki!!
Użytkownik Looney edytował ten post 16 kwietnia 2016 - 14:22
#38
Napisano 18 kwietnia 2016 - 17:28
Może zalewa świece?
#40
Napisano 19 kwietnia 2016 - 10:08
Looney, ściągasz osłony z filtrami -> odpinasz kable zapłonowe -> odkręcasz świece (nie pamiętam jaki rozmiar klucza nasadowego) -> sprawdzasz czy nie są mokre od oleju. Jeżeli tak to do sprawdzenia góra silnika. Polecam sprawdzić łańcuch rozrządu, napinacze i ślizgi, ale to już polecam zlecić fachowcom.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W124] bardzo niskie obroty na zimnym, 2.5 TD z 94. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
|
|
[W201] zwiększone obroty na biegu jałowym - silnik M102 - 2,3 litra |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | masap |
|
||
[W124] 250d obroty silnika |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | piterus |
|
|
|
[W201] za wysokie obroty silnik m102 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | masap |
|
||
[W140] Za wysokie obroty, nierówna praca. |
Mercedes S, CL i SEC | Fiksu1901 |
|