Skocz do zawartości




- - - - -

[W140] Nie wkręca się na maksymalne obroty


63 odpowiedzi w tym temacie

#31 Offline   w0jta5


  • Postów: 5 025
  • Na forum od: 14 lis 2008
  • Miejscowość: Karkonosze
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 15 kwietnia 2016 - 09:16

m00n, o wspomaganiu pisałem. :ok:



#32 Offline   Looney


  • Postów: 69
  • Na forum od: 14 maj 2012
  • Miejscowość: Kraków
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W140 400SE 1991

Napisano 15 kwietnia 2016 - 09:35

Ok dzięki wielkie. Gadałem ze specem od skrzyń. Mówił, że leje od pewnego czasu ten żółty i skrzynia chodzi lepiej niz na czerwonym :) mówił też o tym, że do mojej skrzyni powinien iść filtr sportowy, a nie zwykły. Jesteście w stanie Panowie podrzucić mi numer albo nazwę tego filtra? Byłbym bardzo wdzięczny!

Użytkownik Looney edytował ten post 15 kwietnia 2016 - 09:35


#33 Offline   Parter


  • Postów: 36
  • Na forum od: 16 kwi 2015
  • Miejscowość: Poznań
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:W140 S500 95' Lang

Napisano 15 kwietnia 2016 - 11:08

Looney, powiem szczerze, że nigdy nie słyszałem żeby ktoś montował "sportowy" filtr oleju skrzyni. Kup dobrej firmy filtr a będziesz miał spokój. Najważniejszy filtr to filtr paliwa i tu nie wolno oszczędzać. Co do oleju to ja lałem czerwony do skrzyni i wspomagania. Wszystko chodzi jak należy.

Użytkownik Parter edytował ten post 15 kwietnia 2016 - 11:10


#34 Offline   m00n


  • Postów: 1 411
  • Na forum od: 05 wrz 2012
  • Miejscowość: Elbląg/Morąg
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:w140 500SE 1992

Napisano 15 kwietnia 2016 - 11:20

Looney, Upewnij się jaki żółty Ci leje dokładnie. Co do filtra pewni mu chodzi o filtr z "szufladką" - nie wiem dokładnie na czym polega różnica, może ktoś by wytłumaczył :D

#35 Offline   Looney


  • Postów: 69
  • Na forum od: 14 maj 2012
  • Miejscowość: Kraków
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W140 400SE 1991

Napisano 15 kwietnia 2016 - 12:46

Wyświetl postUżytkownik m00n dnia 15 kwietnia 2016 - 11:20 napisał

Looney, Upewnij się jaki żółty Ci leje dokładnie. Co do filtra pewni mu chodzi o filtr z "szufladką" - nie wiem dokładnie na czym polega różnica, może ktoś by wytłumaczył :D

No własnie mówił, że to jakiś filtr który w dwie strony olej puszcza w zależności od cisnienia czy coś w tym stylu. Nie wiem dokładnie, ale mówił, że jest normalny i ten własnie droższy sportowy niby i że do mojej skrzyni sportowy ma iść. A gość się na MB zna jak mało kto akurat więc o ściemę na pewno bym go nie posądzał.

#36 Offline   m00n


  • Postów: 1 411
  • Na forum od: 05 wrz 2012
  • Miejscowość: Elbląg/Morąg
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:w140 500SE 1992

Napisano 15 kwietnia 2016 - 12:57

Looney, Tak zapewne chodzi o ten właśnie. Możesz go kupić jest trochę droższy, gdzieś tu na forum czytałem że jest właśnie zalecany do m119.

Użytkownik m00n edytował ten post 15 kwietnia 2016 - 12:58


#37 Offline   Looney


  • Postów: 69
  • Na forum od: 14 maj 2012
  • Miejscowość: Kraków
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W140 400SE 1991

Napisano 16 kwietnia 2016 - 14:22

Dobra panowie to to ogarnę, ale coraz bardziej martwi mnie to, że auto strasznie długo kręci zanim odpali. Oststnio sytuacja się pogorszyła wręcz. Boję się, że niedługo w ogóle nie odpali. Silnik kręci żwawo i nic, dopiero przy kolejnej próbie, lub po dłuższej chwili kręcenia odpala. Dzieje się to tylko po postoju dłuższym niż ok. godzina. Na ciepłym kilka minut po zgaszeniu kręci od razu. Od czego zacząć sprawdzanie? Pompa paliwa?

Dzięki!!

Użytkownik Looney edytował ten post 16 kwietnia 2016 - 14:22


#38 Offline   Parter


  • Postów: 36
  • Na forum od: 16 kwi 2015
  • Miejscowość: Poznań
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:W140 S500 95' Lang

Napisano 18 kwietnia 2016 - 17:28

Może zalewa świece?

#39 Offline   Looney


  • Postów: 69
  • Na forum od: 14 maj 2012
  • Miejscowość: Kraków
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W140 400SE 1991

Napisano 18 kwietnia 2016 - 19:02

Wyświetl postUżytkownik Parter dnia 18 kwietnia 2016 - 17:28 napisał

Może zalewa świece?

No może. Kto wie. Dzieki za odpowiedź, ale jeśli już rzucasz taką sugestię, to napisz coś więcej. Jak to sprawdzić na przykład. Dzieki ;) ;)

#40 Offline   Parter


  • Postów: 36
  • Na forum od: 16 kwi 2015
  • Miejscowość: Poznań
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:W140 S500 95' Lang

Napisano 19 kwietnia 2016 - 10:08

Looney, ściągasz osłony z filtrami -> odpinasz kable zapłonowe -> odkręcasz świece (nie pamiętam jaki rozmiar klucza nasadowego) -> sprawdzasz czy nie są mokre od oleju. Jeżeli tak to do sprawdzenia góra silnika. Polecam sprawdzić łańcuch rozrządu, napinacze i ślizgi, ale to już polecam zlecić fachowcom.








Podobne tematy Zwiń