Wygląda mi to na rzeźbe jakąś, no chyba, że tak też bywało w Jednak nie sądze aby tak było.
4
126 odpowiedzi w tym temacie
#51
Napisano 15 marca 2010 - 16:17
#52
Napisano 15 marca 2010 - 19:51
gowaa napisał:
wszawszy, tak to wygląda.
W w201 nie ma elektrozaworów!
#54
Napisano 16 marca 2010 - 10:24
A to mea culpa nie doczytałem, ze to W 201 sory za wprowadznie w błąd. :oops:
#55
Napisano 27 marca 2010 - 00:29
Witam kolegów.
Mam podobny problem w swoim W124T. Czyli ukrop z nawiewów niezależnie od pokręteł. Czasem tylko, jak ma humorek, to wyłącza ogrzewanie, mimo przykładowo ustawienia na max... Ech, poczytałem, jutro pomęczę elektrozawory (zawsze jak sobie o tym przypominam, to cholery są gorące...) i obowiązkowo potencjometry, dam znać z jakim efektem.
Pozdrawiam.
Mam podobny problem w swoim W124T. Czyli ukrop z nawiewów niezależnie od pokręteł. Czasem tylko, jak ma humorek, to wyłącza ogrzewanie, mimo przykładowo ustawienia na max... Ech, poczytałem, jutro pomęczę elektrozawory (zawsze jak sobie o tym przypominam, to cholery są gorące...) i obowiązkowo potencjometry, dam znać z jakim efektem.
Pozdrawiam.
#56
Napisano 27 marca 2010 - 10:28
aranarth napisał:
Ech, poczytałem, jutro pomęczę elektrozawory
Sposoby diagnozowania były opisywane na forum i to wielokrotnie - tak więc naprawę sugeruję zacząć od dobrego przygotowania teoretycznego. W Twoim wypadku należy sprawdzić, czy przy potencjometrach na "min" do zaworów w sposób ciągły napływa pełne 12 volt. W grę raczej wchodzi uszkodzenie elektryczne - nie można nawet wykluczyć, że jest brak styku na bezpieczniku. A zawory rozbierzesz, obejrzysz, poskładasz i dalej będziesz w punkcie wyjścia
#57
Napisano 27 marca 2010 - 14:17
Po wypięciu wtyczki na zapłonie i wpięciu jej z powrotem słychać ze dwa cyknięcia z zaworów, stąd domyślam się, że mogły się zakleszczyć. Ponadto, z lewej kratki daje cały czas gorące, a z lewej letnie, niezależnie od pokręteł. Miernikiem oczywiście sprawdzę przed rozbiórką, ale tak czy inaczej zamierzam zrobić do kompleksowo, żeby za chwilę nie okazało się, że zrobiłem jedno, a przestało działać drugie...
#58
Napisano 27 marca 2010 - 17:22
aranarth napisał:
z lewej kratki daje cały czas gorące, a z lewej letnie
#59
Napisano 29 marca 2010 - 00:37
Gerri napisał:
masz dwie LEWE ??
wot te na... rymsło mi się.
z lewej leci non stop ciepłe, z PRAWEJ już jest git, czyszczenie elektrozaworów pomogło. lewa gorzej, elektrozawór wyczyszczony, potencjometr wgporady w temacie psiknięty wd40 i dalej grzybnia...
który bezpiecznik odpowiada za ten cholerny thermotronic?
#60
Napisano 29 marca 2010 - 07:33
Widzę że jednak zdecydowałeś się szukać "na ślepo".
No cóż - życzę szczęścia i wytrwałości...
No cóż - życzę szczęścia i wytrwałości...
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w201/w124] Ogrzewanie tylnej szyby |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | wiilow |
|
||
[W140] Gaśnie podczas jazdy |
Mercedes S, CL i SEC | Fiksu1901 |
|
||
M111 2.2 +LPG zgasł podczas jazdy i nie odpala |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Kamilu98 |
|
|
|
[w201] Ogrzewanie kabiny - nie grzeje |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | matrix_44 |
|
||
[w201] czasem nie odpala |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Bartekkap |
|