Skocz do zawartości




[S124] Aero 3.0E 1989


67 odpowiedzi w tym temacie

#11 Offline   Aero


  • Postów: 367
  • Na forum od: 04 lis 2011
  • Miejscowość: Beskidy
  • Mercedes:W124 3.0D <93r. - OM603
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W124 300 TE 89'

Napisano 03 czerwca 2016 - 10:57

Wyświetl postUżytkownik schemeck dnia 03 czerwca 2016 - 10:32 napisał

tyle, że z uwagą na boczki drzwi, coby się flak nie zrobił

Na boczki mam inny patent, bardziej "suchy" ;)

Wyświetl postUżytkownik pawel14b3 dnia 03 czerwca 2016 - 10:36 napisał

Przeczytaj nie w formie antyreklamy, a jedynie dla wiedzy o produkcie bo taka jest dostępna

Hmmm... No to mi zabiłeś ćwieka.
Chyba zaryzykuję, choć muszę się upewnić w kwestii koloru. Czy ten wynikający z VIN'u, 074A - light brown, to to samo co "dattel"?



#12 Offline   pawel14b3


  • Postów: 3 479
  • Na forum od: 25 paź 2007
  • Miejscowość: Bielawa
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W220 S 500
  • Trzeci Mercedes:W140
  • Inne auto:dwa buty

Napisano 03 czerwca 2016 - 11:37

To będziesz wiedział jak wydasz "czystowy" ew zakupisz marker i dopasuje kolor

Użytkownik pawel14b3 edytował ten post 03 czerwca 2016 - 11:38


#13 Offline   Wichu


  • Postów: 441
  • Na forum od: 25 lip 2014
  • Miejscowość: Hirtshals
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W140 600SE 1991
  • Inne auto:A208 CLK320 Elegance 1999

Napisano 03 czerwca 2016 - 21:51

Zdejmij boczne dywany z przodu- od razu konserwę w progi załaduj. Nie pierz ich w pralce - ew ręcznie. Jestem w trakcie renowacji coupe i są to miejsca o które warto zadbać. Ten prestone jest świetny na trudne plamy- w połączeniu z praniem jest mega wydajne. A możesz się pochwalić jaki suchy patent masz na boczki?

#14 Offline   schemeck


  • Postów: 181
  • Na forum od: 04 lis 2015
  • Miejscowość: Jaworzyna Śląska
  • Mercedes:W124 2.0E <92r - M102
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W202 C180 Elegance 1993

Napisano 03 czerwca 2016 - 21:56

Wyświetl postUżytkownik Wichu dnia 03 czerwca 2016 - 21:51 napisał

A możesz się pochwalić jaki suchy patent masz na boczki?
podbijam :)

#15 Offline   Aero


  • Postów: 367
  • Na forum od: 04 lis 2011
  • Miejscowość: Beskidy
  • Mercedes:W124 3.0D <93r. - OM603
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W124 300 TE 89'

Napisano 04 czerwca 2016 - 07:43

Może to nie jest "patent", ale ja zamiast moczenia ich ścierką z płynem i wodą psikam środkiem w sprayu na małą szczoteczkę i szoruje tworząc delikatną pianę na powierzchni, później całość zbieram suchą mikrofibrą i gotowe, wtedy materiał nie ma ani czasu, ani potrzebnej ilości wody żeby przemoknąć.

Ekstremum w suchym czyszczeniu (uprzedzając pytanie, to nie ja, ale widziałem takich) można osiągnąć za pomocą benzyny ekstrakcyjnej (uprzedzając pytania 2, nic nie odbarwia) ale później od razu trzeba to przejechać czymś pachnącym, bo nikt chyba nie chce jeździć jak wewnątrz dystrybutora Pb :E

#16 Offline   Sawyer


  • Postów: 2 499
  • Na forum od: 28 sie 2013
  • Miejscowość: Na północy
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:CLK W209 320E - M112
  • Inne auto:Citroën Saxo 1.1i - TU1

Napisano 04 czerwca 2016 - 12:37

Wyświetl postUżytkownik Aero dnia 04 czerwca 2016 - 07:43 napisał

nie chce jeździć jak wewnątrz dystrybutora Pb
Eee, ja nalewam Pb do aplikatora zapachowego przy lusterku- wonieje wtedy jak przy odpalaniu Challengera HEMI '71 xD

#17 Offline   impex


  • Postów: 443
  • Na forum od: 13 gru 2015
  • Miejscowość: Opolskie
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W140 600SEL

Napisano 04 czerwca 2016 - 21:24

Na boczki drzwi wystarczy prespray,delikatna mgielka i szorowanie mikrofibrami zwilzonymi woda.Oczywiscie wiadro z woda obok do plukania fibry.
Na koniec sucha i gotowe.Tylko nie przesadzic ze zbyt duza iloscia srodka czyszczacego w stezenii z wodą.
Polecam heavy duty carpet cleaner/classic carpet cleaner-ten sam produkt.

#18 Offline   majsterus


  • Postów: 4 467
  • Na forum od: 10 lis 2011
  • Miejscowość: wielkopolskie
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:drugi to za dużo
  • Trzeci Mercedes:skuter chińczyk
  • Inne auto:i rower

Napisano 04 czerwca 2016 - 22:50

I to wszystko jest do d..py....
Te pojazdy były nie raz czyszczone w ten sposób...tej chemii tam jest pół kilo.
Wystarczy karcher wymyje wszystko bez potrzeby użycia jakichkolwiek środków. Wymagane jest wymontowanie danego elementu i słońce.
A te pateny w/w to pudrowanie syfa.
Powiem więcej, tkania wymyta czystą woda nie "łapie" brudu tak jak ta umyta jak proponujecie.

Użytkownik majsterus edytował ten post 04 czerwca 2016 - 22:52


#19 Offline   inutile


  • Postów: 1 458
  • Na forum od: 18 kwi 2015
  • Miejscowość: lorem ipsum
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 04 czerwca 2016 - 23:14

Ja kiedyś walczyłem ze swoim boczkiem, mb-tex, a więc bez miękkiej wkładki ale za to paskudne czarne wżery na szarym plastiku. Ekstrakcyjna nie dała rady wszystkiemu, trzeba było mocno szorować mikrofibrą a i tak efekt końcowy był taki sobie. Podobno Vinet w dużym stężeniu daje radę, na myjniach go używają na masową skalę, trzeba jedynie uważać na skórę rąk bo wypala...

Użytkownik inutile edytował ten post 04 czerwca 2016 - 23:16


#20 Offline   Aero


  • Postów: 367
  • Na forum od: 04 lis 2011
  • Miejscowość: Beskidy
  • Mercedes:W124 3.0D <93r. - OM603
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W124 300 TE 89'

Napisano 05 czerwca 2016 - 09:34

Wyświetl postUżytkownik majsterus dnia 04 czerwca 2016 - 22:50 napisał

Te pojazdy były nie raz czyszczone w ten sposób...tej chemii tam jest pół kilo.

Majsterus, no właśnie w przypadku tego egzemplarza raczej tak nie było, bo auto jest mocno usyfione i przez ostatni czas służyło jako wóz roboczy, którego nikt nie czyścił. Dlatego myślę, że z głową można delikatną chemią z tym walczyć.
Dzięki Panowie za wszystkie porady, będę z nimi eksperymentował. Jak na razie powalczyłem trochę z rdzą, wyszlifowałem purchle na całym aucie i wstępnie zabezpieczyłem Forchem. dziury są wstępnie 3: pod zbiorniczkiem na spryskiwacz, na jednym podciągu na progu, prawe tylne nadkole.

Dołączona grafika Dołączona grafika

Pytanie: ma ktoś jakiś mądry sposób na zdjęcie tej listwy nad rejestracją? Śrubki obok oświetlenia wykręciłem, wykręcę te z dostępne ze środka klapy, ale ona trzyma się na czymś jeszcze?

Dołączona grafika

Tą tapicerkę zdjąłem z klipsów ale trzyma się na czymś jeszcze pod szubą, i za cholerę nie potrafię tego zdjąć. Ma ktoś jakąś poradę?
Ostatnie pytanie - tylne szyby w kombi są wklejane, czy wkładane na uszczelce?








Podobne tematy Zwiń