Witam, pytanie moje odnosi się do tego kalosza pod obudową filtra... a mianowicie drugi przypadek mój kiedy podczas większych opadów i sporej ilości wody na ulicy następuję delikatny strzał, auto gaśnie i nie odpala, namierzyłem wstępnie usterkę w postaci właśnie tego kalosza, który spada i auta nie da się wtedy uruchomić, ttylko dlaczego tak się dzieje gdy jest mokro?? od spodu są założone wszelkie osłony, mimo to woda się gdzieś dostaje i dzieje się jak napisałem wyżej.... Dlaczego więc on spada?? znajomy powiedział, że woda nie ma wpływy tylko od dołów tak się dzieje, że on spada, ale jezdziłem dłuższy czas i zdarzyło się po dołach i nie miałem takiej sytuacji... Jedyna moja teoria w tym temacie jest taka, że mam założone koła 205/60/16 i podczas jazdy w deszcz większość wody dostaje się na maskę (domyślam się , że to przez koła jeśli się mylę poprawcie) i może poprzez grill zalewa silnik, potem następuje strzał i kalosz odpada.... Taka moja mała teoria, a co Wy na ten temat myślicie??
Pozdrawiam
0
14 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 27 października 2012 - 10:41
#2
Napisano 27 października 2012 - 11:03
Jak to cały kalosz wypada?
Tym bardziej że wg profilu masz silnik z gaźnikiem
Tym bardziej że wg profilu masz silnik z gaźnikiem
#3
Napisano 27 października 2012 - 14:44
Za pierwszym razem wypadł z jednej strony, za drugim leżał niżej odpadł całkiem, założyłem, pojechałem. Tak mam gaźnik ale i ten kalosz też jest... nie wiem już zaczynam tracić nerwy, dziś zaczeło stukać podczas jazdy w tylnym kole, albo to most nie wiem ale stuki wraz z prędkością przyśpieszają może to półoś...
#4
Napisano 27 października 2012 - 20:44
Jaki masz gaźnik i który "kalosz" wypada?
#5
Napisano 28 października 2012 - 14:02
Elektryko, zrób czytelne zdjęcie i zaznacz o co chodzi.
#6
Napisano 28 października 2012 - 15:19
Napewno chodzi o ta gume pod kolektorem dolotowym.
#7
Napisano 28 października 2012 - 16:57
Nie jestem na 100% pewny tego co piszę, ale poza gumą sprawdziłbym instalację elektryczną ze szczególnym uwzględnieniem przewodów wys. nap. Może być tak, że kiedy jest wieksza wilgoć w powietrzu przewody zaczynają strzelać iskarmi do masy, silnik zaczyna nierówno pracować i od nieprzepalonego gazu nastepuje strzał.
Wjedź do ciemnego garażu wtedy, kiedy na zewnątrz jest wilgotno (najlepiej po jakieś jeździe), otwórz maskę i przy zapalonym silniku ale zgaszonym świetle popatrz na kable. Jak zobaczysz niebieskie iskierki, to jestes w domu.
Uff, ale wymysliłem nie?
Wjedź do ciemnego garażu wtedy, kiedy na zewnątrz jest wilgotno (najlepiej po jakieś jeździe), otwórz maskę i przy zapalonym silniku ale zgaszonym świetle popatrz na kable. Jak zobaczysz niebieskie iskierki, to jestes w domu.
Uff, ale wymysliłem nie?
#9
Napisano 28 października 2012 - 20:59
No, dokladnie, strzaly sa od przebic, a wypadniecie gumy z kolektora to tylko skutek strzalu.
#10
Napisano 29 października 2012 - 14:08
Miałem to samo w mojej starej korsie. W czasie deszczu w ogóle nie odpalał. Okazało się, że winą były kable od akumulatora, które nie były dobrze zabezpieczone i po prostu lał się na nie deszcz...
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W140] Gaśnie podczas jazdy |
Mercedes S, CL i SEC | Fiksu1901 |
|
||
M111 2.2 +LPG zgasł podczas jazdy i nie odpala |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Kamilu98 |
|
|
|
Podczas manewrowania 1 bieg - wsteczny bieg - stuka przy wciśnięciu sprzęgła |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | rychu90 |
|
||
Mercedes W124 300D Kopci, gaśnie, nie równo chodzi, |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | 300dGrafit |
|
|
|
[W124] Piszczenie podczas przyspieszania. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Matwrobel |
|