Widziałem takie 200D w którym luz był na czym tylko być może bo auto kompletnie zaniedbane a żabki nie było.
Problem leży w pompie, przynajmniej tamto auto zostało u pompiarza naprawione. Dobry fachowiec będzie wiedział (tzw przyspieszacz wtrysku). Luzy tylko uwidoczniają tylko to uszkodzenie pompy.
0
[w201/w124] Diesel - szarpanie podczas jazdy i zmiany biegów.
Rozpoczęty przez kubek, maj 19 2007 18:15
145 odpowiedzi w tym temacie
#21
Napisano 26 września 2007 - 18:33
#22
Napisano 26 września 2007 - 19:07
Ukaniu - ale to już trzeba fachmana od pomp wtryskowych, co? Samemu to tam się nie da podłubać?
No i ile taka przyjemność może kosztować?
EDIT: Wysłany: Wczoraj 8:42
tak myślę, że pompę wtryskową jako winowajcę bym wykluczył, bo gdy zejmuję nogę z gazu (gwałtownie) to takie szarpanie też występuje.
Amortyzatorek na ciegle gazu mam sprawny.
MOD: Scalono posty.
No i ile taka przyjemność może kosztować?
EDIT: Wysłany: Wczoraj 8:42
tak myślę, że pompę wtryskową jako winowajcę bym wykluczył, bo gdy zejmuję nogę z gazu (gwałtownie) to takie szarpanie też występuje.
Amortyzatorek na ciegle gazu mam sprawny.
MOD: Scalono posty.
#23
Napisano 27 września 2007 - 20:12
Kolego wyrzyk13 a czy Ty w swojej Mercedes masz może koło dwumasowe ?
Ja mam i wg wszelkich znaków na niebie i ziemi to jest to.Sprawdx to koło zamachowe w EPC i daj znać. :roll:
Ja mam i wg wszelkich znaków na niebie i ziemi to jest to.Sprawdx to koło zamachowe w EPC i daj znać. :roll:
#24
Napisano 28 września 2007 - 01:37
wyrzyk13 napisał:
Ukaniu - ale to już trzeba fachmana od pomp wtryskowych, co?
1. Wykręcasz napinacz łańcucha,
2. Związujesz koło rozrządu z łańcuchem np. samozaciskowymi opaskami plastikowymi, żeby nie zmieniły wzajemnego położenia...
3. Luzujesz śrubę mocującą koło pompy (LEWY GWINT) - blokuj za śrubę na wale korbowym
4. Zdejmujesz koło z wałka rozrządu, żeby uzyskać luz do zdjęcia łańcucha z koła pompy, tylko dbaj przy tym aby łańcuch nie zsuwał się zanadto do miski, bo może przeskoczyć na kole wału... najlepiej przy pompie wtryskowej go jakoś podwiązać - lekko naprężyć...
5. Zdejmujesz łańcuch z koła pompy,i zmieniasz to koło właśnie...
6. Montujesz do kupy w odwrotnej kolejności...
7. PO wszystkim sprawdzasz jeszcze raz czy znaki na wałku rozrządu, na wale korbowym i garbik na wałku pompy są właściwie ustalone i odpalasz auto...
#25
Napisano 28 września 2007 - 09:59
wyrzyk13 napisał:
tak myślę, że pompę wtryskową jako winowajcę bym wykluczył, bo gdy zejmuję nogę z gazu (gwałtownie) to takie szarpanie też występuje.
Amortyzatorek na ciegle gazu mam sprawny.
Amortyzatorek na ciegle gazu mam sprawny.
W 200D ZTCW nie występuje koło dwumasowe.
-> Adamo jak Ty będziesz tak rozmyślał na tym kołem to osiwiejesz weź że i zobacz ! :-P, ja od czasu Twojego pierwszego postu o kłopocie wyciągał i wkładał bym skrzynkę już z 10 razy
#26
Napisano 28 września 2007 - 15:31
Ukaniu -przyjadę do Ciebie i wyjmiemy,a tak na serio to trochę jest z tym roboty i w dodatku sprzegło nowe (dwumasowe).Tak więc fundusze nie pozwalają mi tam zaglądać.
#27
Napisano 27 kwietnia 2008 - 13:27
ja już sobie z tym dam spokój wymieniłem wszystko nowe całe sprzegło nowe amortyzatory na wale nowa pompa i siłownik sprzęgła ten mały amortyzatorek też jest nowy a dalej szarpie ale tylko przy ruszaniu nasila mu się jak ruszasz z max skręconymi kołami
#28
Napisano 27 kwietnia 2008 - 15:02
Kolego : dwumasa
#29
Napisano 27 kwietnia 2008 - 16:37
u mnie nie ma koła dwumasowego,..... podobno
#30
Napisano 27 kwietnia 2008 - 18:18
lancer, wymieniałeś osobiście, czy tez zleciłeś mechanikowi?
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W201] Nieprawidłowy olej w skrzyni biegów (717.412) |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SQ5NAZ |
|
|
|
W201 AUTOMAT stuki i szarpanie lewarkiem skrzyni biegów |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Gigachadman90 |
|
||
Wyciągnięcie Silnika OM601 2.0 Diesel |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Lownois |
|
||
Podpięty [W201/W124] Automatyczna Skrzynia Biegów- awarie i usterki |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | liroy-1 |
|
||
Mercedes 410,2.9 diesel 1994.Problem ze sprzeglem. |
Pozostałe modele | Nik1975 |
|