zalerzy jak bardzo jest zdemolowany centralny, czy to tylko kable czy coś więcej. Taniej chyba i tak wyjdzie centralny niż zamki na wszystkie furtki. Pojedź do jakiegoś dobrego elektryka to Ci wyceni naprawę bądź wymianę na nowy. A zamki sklep i też porównasz sobie ceny. Ale moim zdaniem tak czy siak, wyjdzie chyba taniej central.
1
107 odpowiedzi w tym temacie
#91
Napisano 05 grudnia 2013 - 15:19
#92
Napisano 05 grudnia 2013 - 15:33
Od pasażera zniosę ból że nie otworzę z zewnątrz. Najgorzej bagażnik w sumie. Facet od zamków chce 120 PLN za zrobienie bagażnika. Z kolei jak zdechnie mi zamek od kierowcy to tylko cegła
#93
Napisano 05 grudnia 2013 - 15:40
rada bij większe szyby boczne, bo trójkąty są drogie
#94
Napisano 24 lipca 2014 - 15:51
Panowie moj centralny zaczoł świrować i od jakiegoś czasu wogóle przestał działać nie mam pilota, z kluczyka z żadnego zamka nie uruchamia sie centralny.
Wczoraj sprawdzałem pomkę i wydaje dziwne trzaski i nie załącza sie silniczek...
Wczoraj sprawdzałem pomkę i wydaje dziwne trzaski i nie załącza sie silniczek...
#95
Napisano 24 lipca 2014 - 21:42
Jakiej rady oczekujesz? W czym wymoczyć pompkę żeby przestała "trzaskać"? Może jakieś zaklęcie żeby naprawiło się samo?
#96
Napisano 18 lutego 2015 - 21:19
Witam. Mam taki problem może ktoś mi tutaj pomoże, mam mercedesa w124 cabrio przez zimę stał w garażu pod kocykiem chcialem wyjechac na weekend na przejażdżkę,ale przestał mi działac centralny zamek i podajniki pasow( po przekreceniu stacyjki sie tylko chowaja) i jeszcze oświetlenie kabiny nie gaśnie, dodam jeszcze ze akumulator sie rozładowal podlańczajac prostownik nie zauwazylem ze był ustawiony na 24 a nie na 12v. czy mogł sie spalic jakis sterownik?
#97
Napisano 21 maja 2016 - 09:03
Podłączę się do tematu ale z moją 190-tką.
Jakiś czas temu przestał działać centralny zamek, po rozebraniu kompresora okazało się że jest nadpalona płytka, a sam silniczek ma bardzo duży pobór prądu (ok 20A po odłączeniu od płytki). Kupiłem inny kompresor, założyłem , Zamknąłem - ok , ale już nie da się auta otworzyć, tylko drzwi od kierowcy ( tylko tam mam sprawną wkładkę po próbie włamu).
Podpowiedziałby ktoś , czy są i gdzie przekaźniki od niego? Czy warto zajrzeć do wnętrza drzwi, do wkładki ? Proszę o podpowiedź, pomoc bo bez CZ jak bez ręki, nawet do bagażnika nie mogę się dostać.
Jakiś czas temu przestał działać centralny zamek, po rozebraniu kompresora okazało się że jest nadpalona płytka, a sam silniczek ma bardzo duży pobór prądu (ok 20A po odłączeniu od płytki). Kupiłem inny kompresor, założyłem , Zamknąłem - ok , ale już nie da się auta otworzyć, tylko drzwi od kierowcy ( tylko tam mam sprawną wkładkę po próbie włamu).
Podpowiedziałby ktoś , czy są i gdzie przekaźniki od niego? Czy warto zajrzeć do wnętrza drzwi, do wkładki ? Proszę o podpowiedź, pomoc bo bez CZ jak bez ręki, nawet do bagażnika nie mogę się dostać.
#98
Napisano 10 lipca 2016 - 19:41
Czesc mam taki problem od roku mam działajacy centralny z pilota w W124 wpiety obok pompki pod tylnym fotelem z firmy RTX
sytuacja jest taka że miałem wpietą centralke zamiast niebieskiego kabla przy pompce 1 rok chodziło teraz nie działa
sprawdziłem i mam działajacą centralke kierunki mrugaja i na wyjsciu jest przemiennie plus 12 i minus wiec powinno działac
czy moge sie wpiac do pomki inaczej niż niebieskim kablem ? i jakim cudem to może nie działać wszystkie połaczenia sprawdziłem i czy to normalne ze na niepodłaczonym do niczego niebieskim kablu jest ciagle plus 12 >? z kluczyka occzywiscie działa
Wpiełem sie do niebieskiego zółtego i zielonego ciagle nie chodzi a wyrazie widać na mierniku że jest plus 12 a potem minus na wyjsciu centralki.
#99
Napisano 11 lipca 2016 - 06:32
To Jak to było w końcu podpięte?
To że na niebieskim zostaje 12V to chyba normalne bo u mnie też tak było przez co miałem niemałe problemy z podpięciem centralki.
Zobacz też może w tym temacie znajdziesz odpowiedz albo cie tam przeniosą.
http://mb201-124.eu/...ac/page__st__80
To że na niebieskim zostaje 12V to chyba normalne bo u mnie też tak było przez co miałem niemałe problemy z podpięciem centralki.
Zobacz też może w tym temacie znajdziesz odpowiedz albo cie tam przeniosą.
http://mb201-124.eu/...ac/page__st__80
#100
Napisano 11 lipca 2016 - 19:43
link nie działa
było dane na niebieski zółty i zielony nigdzie nie działa
sygnał plus 12 i minus jest dosyć długi napewno z 3 s .
prosze o pomoc
było dane na niebieski zółty i zielony nigdzie nie działa
sygnał plus 12 i minus jest dosyć długi napewno z 3 s .
prosze o pomoc
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Problemy z odpaleniem, zamkiem centralnym i pilotem |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SzymKox2115pl |
|
||
[w201] Centralny zamek - podłączenie sterownika |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | matstarling |
|
|
|
[w124] Elektryczne szyby przód - przestały działać |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | adrian124 |
|
||
[W124/S124] Problem z alarmem/centralnym zamkiem |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Frozzy |
|
||
Elektryczne lusterka zewnętrzne przestały działać W140 |
Mercedes S, CL i SEC | ohara5 |
|
|