Skocz do zawartości




- - - - -

[w124] 2.0D szarpie do 1500 obrotów


36 odpowiedzi w tym temacie

#31 Offline   dzecky1


  • Postów: 28
  • Na forum od: 24 lut 2015
  • Miejscowość: Grudziadz
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Audi A4 AVANT 1.9 tdi AHU

Napisano 23 grudnia 2016 - 19:21

Czyli motor do robienia lub do wymiany?

Mechanik mowil ze mam pomyslec nad szklankami czy chce wymianiac- twierdzi ze sa do wymiany bo slychac je mocno, na dodatek zawory cykaja na zimnym i na cieplym czasem tez poklekocze czasami, jak dam duzo gazu to ustaje... on mowi ze mozna najpierw zrobic szklanki ale nie da gwarancji ze to bedzie koniec problemu
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Użytkownik dzecky1 edytował ten post 23 grudnia 2016 - 19:23




#32 Offline   markslew


  • Postów: 2 342
  • Na forum od: 02 kwi 2011
  • Miejscowość: Cieszyn
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:VW Vento 1.9 TDi

Napisano 23 grudnia 2016 - 21:50

Do wymiany na pewno nie, jeśli już do naprawy, ale z tą kompresją jeszcze dużo pojeździsz, nie jest tak źle. Musisz wiedzieć czy do roboty góra czy dół silnika, czyli miał zrobić podczas pomiaru próbę olejową.
Co do szklanek to jedna ok 50 zł INA, wymiana łatwa, w faq masz poradnik jak to zrobić. http://mb201-124.eu/...__fromsearch__1

Wyświetl postUżytkownik OSTRY2500 dnia 06 grudnia 2016 - 16:42 napisał

Moze bak zasyfiony.

Sprawdzałeś? Bak i sitko w baku?

#33 Offline   dzecky1


  • Postów: 28
  • Na forum od: 24 lut 2015
  • Miejscowość: Grudziadz
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Audi A4 AVANT 1.9 tdi AHU

Napisano 24 grudnia 2016 - 22:14

Nie sprawdzalem baku, auto dalem do blacharza a teraz juz stoi u lakiernika. Po nowym roku odbiore i napewno podlacze banke z ropa przed pompa wtryskowa zeby sprawdzic czy w baku cos nie tak...


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

#34 Offline   dzecky1


  • Postów: 28
  • Na forum od: 24 lut 2015
  • Miejscowość: Grudziadz
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Audi A4 AVANT 1.9 tdi AHU

Napisano 06 maja 2017 - 08:47

Witam ponownie... auto z problemem o ktorym byla mowa- juz sprzedane... ale mam teraz dwie e klasy z tym samym silnikiem i z identycznymi objawami... gosc ktory kupowal ode mnie samochod, twierdzil ze to kwestia wyregulowania katu wtrysku... co wy na to???


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

#35 Offline   Szarik


  • Postów: 1 163
  • Na forum od: 29 lis 2013
  • Miejscowość: Młoszowa
  • Mercedes:W124 3.0E-24V - M104
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W124 250D '92r.

Napisano 06 maja 2017 - 09:05

Nie wiem, czy kąt by powodował takie problemy. Poza tym, raczej sam by się nie przestawił. U mnie problemem był zatkany smok w baku. Wyczyściłem smok, bak, wymieniłem wszystkie filtry i problem ustąpił.
Ostatnio niestety znowu się pojawił... Ale jeszcze mam jakiś wyciek, więc muszę sprawdzić, czy ropa się gdzieś nie leje i nie zapowietrzają się przewody. U siebie też sprawdź, czy nie masz powietrza w przewodach.

#36 Offline   Bogdan 190


  • Postów: 1 091
  • Na forum od: 12 paź 2013
  • Miejscowość: Wodzisław Śląski
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Honda CB 750 Nighthawk

Napisano 06 maja 2017 - 20:43

Tak to bywa u handlarzy...zrobione z 3 szt jedna a potem- jeden właściciel, niepalący i przebieg autentyczny :mrgreen:

#37 Offline   Szarik


  • Postów: 1 163
  • Na forum od: 29 lis 2013
  • Miejscowość: Młoszowa
  • Mercedes:W124 3.0E-24V - M104
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W124 250D '92r.

Napisano 07 maja 2017 - 12:15

Nie bardzo rozumiem, o co Ci w tym momencie chodzi?








Podobne tematy Zwiń