Użytkownik markslew edytował ten post 28 stycznia 2017 - 19:37
3
[201] Krystek 2.0E '92 "Faszysta"
Rozpoczęty przez Krystek, sty 14 2017 00:29
189 odpowiedzi w tym temacie
#31
Napisano 27 stycznia 2017 - 18:01
No właśnie nie miał obudowy i nie wiedziałem na początku o jakim srebrnym przekaźniku tu piszą pojechałem do wcześniej wspomnianego mechanika to zajrzał do jakiejś drewnianej skrzynki pogrzebał, pogrzebał wyciągnął przekaźnik i mowi, że to będzie to i nie potrzebne mu były info o silniku ani innych podzespołach i weź zaprowadź do takiego samochód, wolę go sam w garażu spalić
#32
Napisano 28 stycznia 2017 - 07:37
I tu w jednym trzeba sawyerowi przyznac racje -wpada ziom do sklepu i mowi: polrosze srebrny przekaznik do 190e. Sprzedawca z frasunkiem drapie sie po glowie, idzie do drewnianej skrzynki,paczy, a tam 30 sztuk. Czesc srebrna,czesc siwokoperkoworozowa, czesc z czerwonym deklem... ale przeca to wszystko to samo mysli sprzedawca, zreszta, przylazl, dupe zawraca, ene due rabe ten. I potem tobie auto nie dziala, nam zostaje automatycznie zawrocona gitara, numery sypia sie jak z rekawa - z kazdego inne.
Miej nadzieje, nie licz na za duzo .
A juz na powaznie - materialy mb mowia jasno. Prawilny numer masz ke i rozdzielacza. Przekaznik pompy paliwa jest dedykowany do automatu, co nie dziwi, srebrny przekaznik juz zapomnialem do czego
Miej nadzieje, nie licz na za duzo .
A juz na powaznie - materialy mb mowia jasno. Prawilny numer masz ke i rozdzielacza. Przekaznik pompy paliwa jest dedykowany do automatu, co nie dziwi, srebrny przekaznik juz zapomnialem do czego
#33
Napisano 28 stycznia 2017 - 20:06
Guzik prawda, przekaźniki do Ke są takie same w środku, jeżeli ma wyposażenie podstawowe to będzie działał. Jeżeli natomiast będzie miał klimatyzację, webasto, tempomat, przekaźnik będzie inny, tzn będzie miał więcej pinów.
Numer się zmieniał wraz z rocznikiem, a schemat był nadal ten sam.
Numer się zmieniał wraz z rocznikiem, a schemat był nadal ten sam.
Użytkownik majsterus edytował ten post 28 stycznia 2017 - 20:08
#34
Napisano 28 stycznia 2017 - 22:57
A tak odbiegając od tematu to wódka ile ma procent?
#35
Napisano 29 stycznia 2017 - 02:02
Prawdziwa Wódka dla Prawdziwych Mężczyzn zawsze 95!
#36
Napisano 29 stycznia 2017 - 07:54
...oktan
#37
Napisano 29 stycznia 2017 - 14:19
Lowe carl00s :* :*
<3 <3 <3 <3
Z różnych źródełków (choćby z serwisówki KE diagnostyka) wynika że masz sterownik "prawilny" (lowe carl00s :*), tylko że VIN powiada inaczej- A 0025453632.
Tego w serwisówce nawet nie ma, swoją drogą ciekawe czemu... Męczę tak z tymi sterownikami bo sam drążyłem u siebie temat miesiącami i finalnie najprawilniejszy był ten z VINu (zresztą chyba to nie dziwota ). Przykładowo do mojego 2.3 przeważnie wszystko pokazywało 0280800266 (albo 204) a VIN 0280800344- i dopiero na tym ostatnim podbijał obroty po starcie, na tych "prawilnych" nie, stale 900.
Srebrny z VIN wychodzi 2015403745 a pompy 0035452405, ale to do automatu.
To może tak, najpierw miej dobre wtryskiwacze A potem pomyślimy jakie bebechy wsadzać żeby funkcjonowało, nie popadajmy w paranoję (lowe carl00s )
<3 <3 <3 <3
Z różnych źródełków (choćby z serwisówki KE diagnostyka) wynika że masz sterownik "prawilny" (lowe carl00s :*), tylko że VIN powiada inaczej- A 0025453632.
Tego w serwisówce nawet nie ma, swoją drogą ciekawe czemu... Męczę tak z tymi sterownikami bo sam drążyłem u siebie temat miesiącami i finalnie najprawilniejszy był ten z VINu (zresztą chyba to nie dziwota ). Przykładowo do mojego 2.3 przeważnie wszystko pokazywało 0280800266 (albo 204) a VIN 0280800344- i dopiero na tym ostatnim podbijał obroty po starcie, na tych "prawilnych" nie, stale 900.
Srebrny z VIN wychodzi 2015403745 a pompy 0035452405, ale to do automatu.
To może tak, najpierw miej dobre wtryskiwacze A potem pomyślimy jakie bebechy wsadzać żeby funkcjonowało, nie popadajmy w paranoję (lowe carl00s )
#38
Napisano 29 stycznia 2017 - 17:26
Lowe Was obu, ale czy przez wtryskiwacze leci LPG, na którym obroty też skaczą? Byłem w sobotę na poszukiwaniach, i w Radomiu najtańszy wtryskiwacz kosztuje 130zl/szt, Wiem najlepiej wymienić wszystkie na raz ale w moim przypadku wyszło by to jakieś 130zł x 4 + 2500zł(rozwód) +ok 500zł(alimenty) x 12mc x 21lat = około 129 020zł . Kupiłem 1, drugi kupię na koniec miesiąca, a pozostałe 2 w przyszłym Może lepiej skupić się na tych sterownikach, biorąc pod uwagę, ze jeszcze w tym miesiącu muszę zapłacić za cały semestr studiów (naszczęście, mam nadzieję, ostatni)
Użytkownik Krystek edytował ten post 29 stycznia 2017 - 17:28
#39
Napisano 29 stycznia 2017 - 18:42
Wtryskiwacze nie mają aż takiego wpływu na stabilność biegu jałowego silnika. Owszem, jeśli kapią i nie pylą ładnie to silnik będzie poszarpywał, ale bieg jałowy będzie nadal stabilny.
Zresztą, to i tak czysto akademicka dyskusja, bo nie ma tu dokładnego opisu problemu. Trochę wiadomo o co chodzi, bo jest to opisane w innym wątku, ale niby tam była poprawa, a niby nie.
#40
Napisano 29 stycznia 2017 - 19:39
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W201] Carl00s 1.8 1990 "Czorna Suka" |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | carl00s |
|
|
|
[W201] Podsufitka szyberdachu |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | pavlus |
|
||
[W201] Czy te felgi będą pasować do 190-ki? |
Modyfikacje,Tuning | malyjunak |
|
||
[w201/w124] Olej do silnika benzynowego - jaki? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kataklysm |
|
||
[w201/w124] Wolna dyskusja o swapach |
Modyfikacje,Tuning | paco |
|