Mam tak samo w 190 2.0 benzyna na gaźniku i też mam znikomy pobór 0,03 A
0
[W124] Akumulator - rozładowywanie
Rozpoczęty przez prusball, mar 08 2007 23:44
46 odpowiedzi w tym temacie
#31
Napisano 20 września 2007 - 20:04
#32
Napisano 20 września 2007 - 22:06
300mA a 30mA to drobna różnica. 300 to o wiele za dużo - trzeba wytropić złodzieja prądu.
Wyłączać kolejno bezpieczniki od obwodów nie odcinanych kluczykiem. Lampka, moduł komfortu, pompka centralnego...
Wyłączać kolejno bezpieczniki od obwodów nie odcinanych kluczykiem. Lampka, moduł komfortu, pompka centralnego...
#33
Napisano 27 grudnia 2007 - 19:23
Miałem to samo w moim 124 w moim przypadku okazało sie ze to radio bierze tyle pradu
moja rada to odłacz radio na jakis czas i sprawdz czy problem nadal istnieje jak tak to kup sobie nowe radio a sprzedaj stare ,ja tak zrobiłem i jest dobrze i co najdziwniejsze w tym ze stare radio przelozylem z mojego 2 samochodu a tam pracowało
moja rada to odłacz radio na jakis czas i sprawdz czy problem nadal istnieje jak tak to kup sobie nowe radio a sprzedaj stare ,ja tak zrobiłem i jest dobrze i co najdziwniejsze w tym ze stare radio przelozylem z mojego 2 samochodu a tam pracowało
#34
Napisano 06 stycznia 2008 - 15:59
Witam
Mam pytanie odnośnie prądu spoczynkowego. Mam W124 300CE. Jak pierwszy raz rozładował mi się aku, po naładowaniu zmierzyłem pobór prądu na wyłączonym silniku i wyszło mi 1,5A. Po sprawdzeniu bezpieczników okazało się że 2 żarówki świecą cały czas - odpowiedzialny za to jest bezpiecznik "C" w skrzynce z bezpiecznikami. Po odłączeniu tych żarówek pobór prądu spadł do 0,5A. I tu moje pytanie czy dalej muszę szukać jakiegoś złodzieja prądu i jaki pobór prądu jest normalny?
pozdrawiam
witeklyko
Mam pytanie odnośnie prądu spoczynkowego. Mam W124 300CE. Jak pierwszy raz rozładował mi się aku, po naładowaniu zmierzyłem pobór prądu na wyłączonym silniku i wyszło mi 1,5A. Po sprawdzeniu bezpieczników okazało się że 2 żarówki świecą cały czas - odpowiedzialny za to jest bezpiecznik "C" w skrzynce z bezpiecznikami. Po odłączeniu tych żarówek pobór prądu spadł do 0,5A. I tu moje pytanie czy dalej muszę szukać jakiegoś złodzieja prądu i jaki pobór prądu jest normalny?
pozdrawiam
witeklyko
#35
Napisano 06 stycznia 2008 - 16:25
witeklyko napisał:
pobór prądu spadł do 0,5A
#36
Napisano 06 stycznia 2008 - 16:33
Deckenleuchte hinten, Kofferraumleuchte, Heckklappenverr., Gurtbringer, Lehnenverriegelung (Zentralverr., Ausstiegleuchten, Leseleuchten, autom.Antenne, Steuergeraet Sitzverst)
to jet oryginalny opis bezpiecznika "C"
sprawdziłem lampkę w bagażniku i okazało się że świeci, po odłączeniu włącznika okazało się że lampka dalej świeci więc ją wymontowałem. druga lampka która się świeciła cały czas znajdowała się w drzwiach i ona też wyleciała. odłączyłem elektryczną antenę i nic się nie zmieniło. skończyły mi się pomysły. gdzie jeszcze powinienem poszukać?
pozdrawiam
witeklyko
to jet oryginalny opis bezpiecznika "C"
sprawdziłem lampkę w bagażniku i okazało się że świeci, po odłączeniu włącznika okazało się że lampka dalej świeci więc ją wymontowałem. druga lampka która się świeciła cały czas znajdowała się w drzwiach i ona też wyleciała. odłączyłem elektryczną antenę i nic się nie zmieniło. skończyły mi się pomysły. gdzie jeszcze powinienem poszukać?
pozdrawiam
witeklyko
#37
Napisano 06 stycznia 2008 - 17:14
Ja u mnie do teraz nie odnalazłem złodzieja prądu, zainstalowałem sobie 2 przekaźniki (bo jeden się zjarał :evil: ) i odcinam na noc zawsze cały prąd i mam spokój, ale jak się zrobi cieplej to ponowie poszukiwania, podejrzewam radio i oświetlenie wewnątrz.
#38
Napisano 04 czerwca 2017 - 13:49
Witam kolegów
Mam taki problem zawsze na drugi dzień auta nie można uruchomić przekręcam kluczyk i cyka rozrusznik jedynie co pomaga to podpięcie do innego samochodu. Miałem już kilka akumulatorów jedne stary ,który nie trzymał w zimie a w lato jeszcze jako tako dało się zakręcić teraz mam taki od znajomego z auta z golfa benzyny ,gdzie światłą zostawił na 2h i auto mu odpaliło. Alternator był w regeneracji skasowali 130zł Ładuje na włączonych światłach, radiu i nadmuchu (13,9V).
Pobór prądu na postoju to 0.04A nie mam el. szyb ani nic jedynie co szyberdach i automatyczna antena. W aucie oprócz alternatora robiłem radio bo było cały czas podpięte pod stałe 12V teraz jest już normlanie jeden na stały a drugi na 12V podłączyłem pod zapalniczkę. Jedynie na tym stary akumulatorze trzymał i dało się odpalić nawet na drugi dzień. Czy winny tutaj będzie akumulator.
Pozdrawiam
Mam taki problem zawsze na drugi dzień auta nie można uruchomić przekręcam kluczyk i cyka rozrusznik jedynie co pomaga to podpięcie do innego samochodu. Miałem już kilka akumulatorów jedne stary ,który nie trzymał w zimie a w lato jeszcze jako tako dało się zakręcić teraz mam taki od znajomego z auta z golfa benzyny ,gdzie światłą zostawił na 2h i auto mu odpaliło. Alternator był w regeneracji skasowali 130zł Ładuje na włączonych światłach, radiu i nadmuchu (13,9V).
Pobór prądu na postoju to 0.04A nie mam el. szyb ani nic jedynie co szyberdach i automatyczna antena. W aucie oprócz alternatora robiłem radio bo było cały czas podpięte pod stałe 12V teraz jest już normlanie jeden na stały a drugi na 12V podłączyłem pod zapalniczkę. Jedynie na tym stary akumulatorze trzymał i dało się odpalić nawet na drugi dzień. Czy winny tutaj będzie akumulator.
Pozdrawiam
#39
Napisano 04 czerwca 2017 - 14:06
Ładowanie masz dobre, pobór też w normie, więc raczej akumulator. Jak z Golfa z benzyną, to pewnie jest do tego mały, a w dieslu potrzeba dużo prądu do rozruchu.
#40
Napisano 04 czerwca 2017 - 14:32
Aku oryginalny z Mercedesa chyba warta 74ah 680a a teg co w zimie nie trzyma to firma tola i parametry takie same
Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
Na tym z toli dalo Sie jeździć
Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
Na tym z toli dalo Sie jeździć
Użytkownik Blusik edytował ten post 04 czerwca 2017 - 14:33
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W124] Jaki akumulator do 230 E |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | wojciech |
|
|
|
Luźna wtyczka za akumulatorem 250D |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Kolumbryna |
|
||
[w124/w201] Problemy z elektryką, ładowaniem, akumulatorem. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SiaraK |
|
|
|
Jaki akumulator do 250D |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Damian85 |
|
||
[W201] Akumulator o zwiększonej pojemności. Parametry. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SQ5NAZ |
|