No i naprawione
Całość wyniosła mnie 370 zł:
używany siłownik-150, rurka-30, olej 80, robocizna-110
Znowu można wygodnie pomykać
1
[w124] Tylne Zawieszenie kombi - Pomoc
Rozpoczęty przez Szalap, lip 13 2008 11:39
102 odpowiedzi w tym temacie
#11
Napisano 08 kwietnia 2009 - 11:43
#12
Napisano 11 maja 2009 - 11:14
myśle, że kontynuacja tego tematu pomoze niejednemu uzytkownikowi tego forum
wiec nie zakładam nowego,
moj problem z NIVO to :
amortyzatory są szczelne i działają, ale po diagnostyce zawieszenia stwierdzono, ze są spore luzy na " przegubach " przy mocowaniu amortyzatora
(moja wersja jest z 1993 roku )
co powoduje dosc mocne pukanie (delikatnie mowiąc) w tylnym zawieszeniu...
czy jest na to jakas rada ? jakas regeneracja ? jakis sposob - zeby nie trzeba było wymieniać amortyzatorow - ktore jak wiemy sa dosc drogie ... a w moim przypadku oprocz luzow w mocowaniu nic im nie dolega .... :sad:
z gory dzieki za pomoc !
wiec nie zakładam nowego,
moj problem z NIVO to :
amortyzatory są szczelne i działają, ale po diagnostyce zawieszenia stwierdzono, ze są spore luzy na " przegubach " przy mocowaniu amortyzatora
(moja wersja jest z 1993 roku )
co powoduje dosc mocne pukanie (delikatnie mowiąc) w tylnym zawieszeniu...
czy jest na to jakas rada ? jakas regeneracja ? jakis sposob - zeby nie trzeba było wymieniać amortyzatorow - ktore jak wiemy sa dosc drogie ... a w moim przypadku oprocz luzow w mocowaniu nic im nie dolega .... :sad:
z gory dzieki za pomoc !
#13
Napisano 11 maja 2009 - 13:00
mozna regenerowac dolne mocowanie. jest firma w gdansku
#14
Napisano 11 maja 2009 - 14:28
jak bym dostał dane tej firmy na priv to bede wdzieczny!
a moze zrobi mi to gosc - co kiedys - w czasach kryzysu - regenerowal drążki kierownicze ?
:roll:
a moze zrobi mi to gosc - co kiedys - w czasach kryzysu - regenerowal drążki kierownicze ?
:roll:
#17
Napisano 14 maja 2009 - 08:44
no ok...
tak szukam i szukam - i nie widze tematu o przerabianiu zawieszenia NIVO na " zwykłe ",
czy jest w ogóle taka możliwość ?
gdzies slyszalem - ze mozna taki manewr zrobic :roll:
tak szukam i szukam - i nie widze tematu o przerabianiu zawieszenia NIVO na " zwykłe ",
czy jest w ogóle taka możliwość ?
gdzies slyszalem - ze mozna taki manewr zrobic :roll:
#18
Napisano 14 maja 2009 - 20:57
Mój jeden siłownik w kombiaku też stuka i zamierzam sie zabrac za wymianę. I mam dwa pytania: na Allegro widzałem te siłowniki tylko że maja na sobie różne numery. Większość ma numer 7 ale zdarzaja się też takie z 4 i 1. Czy czymś się różnią między soba? Pytanie drugie: czy po wymianie układ trzeba odpowietrzac czy tylko odkręcamy stay siłownik, montujemy nowy i sam sie odpowietrzy? Jeśli było gdzies na forum o tym to prosze o link.
#19
Napisano 15 maja 2009 - 20:11
Z tymi numerami: siłowniki na allegro mają na sobie DUUŻE cyfry Widać je na zdjęciach np tutaj:klik
i drugi klik
i drugi klik
#20
Napisano 15 maja 2009 - 21:36
No tak ale ja mam siłownik dobry a stopę wyrobioną. Moje siłowniki sa już nowego typu właśnie na panewce czyli muszę kupić właśnie takie
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Problem z dobraniem tylnego wahacza (zawieszenie koła) |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Faithfool |
|
||
[w201/w124] Ogrzewanie tylnej szyby |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | wiilow |
|
||
Demontaż gumowej listwy tylnej szyby w124 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Kristoff |
|
||
Zawieszenie tył 124 coupe |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Symon84 |
|
||
[W124] sprężyna w tylnej rolecie |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
|