Chcę zmienić łożyska mostu 3.91 z1993roku.Może zna ktoś rozmiary łożysk,pozwoliłoby mi to zamówić je przed demontażem.
[ Dodano: Czw Paź 23, 2008 11:55 ]
Zapomniałem u uszczelniaczach.Jakie rozmiary?
0
[w124] Rozmiary łożysk tylniego mostu
Rozpoczęty przez jaro6, paź 23 2008 10:55
7 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 23 października 2008 - 10:55
#2
Napisano 23 października 2008 - 11:31
jaro6 napisał:
Chcę zmienić łożyska mostu 3.91 z1993roku.
#3
Napisano 23 października 2008 - 12:12
Tu http://www.allegro.pl/item460297843_mer ... ozysk.html jest cały komplet naprawczy i też się właśnie zastanawiam czy nie lepiej szukać używki.
Jest jeszcze we Wrocławiu firma remontująca mosty stary trzeba zdać koszt zakupu 800 zł
W ogłoszeniach sa juz od 300 zł ale.....
Jest jeszcze we Wrocławiu firma remontująca mosty stary trzeba zdać koszt zakupu 800 zł
W ogłoszeniach sa juz od 300 zł ale.....
#4
Napisano 23 października 2008 - 13:26
mercvagen napisał:
Jest jeszcze we Wrocławiu firma remontująca mosty stary trzeba zdać koszt zakupu 800 zł
W ogłoszeniach sa juz od 300 zł ale.....
W ogłoszeniach sa juz od 300 zł ale.....
Ja własnie byłem po swój we Wrocku i.... nie żałuję. Ale to nie była regeneracja tylko oryginał z Angielskiej C-klasy po 100tys mil. Dałem 450 ale było warto, cichy bez luzów, olej był w nim praktycznie nowy, bardzo lepki i kolor jak nówka więc nie miał więcej przebiegu.
Dodam że oleje typu 85W-90 w sklepach innych niż ASO do przekładni nie mają nic wspólnego z właściwym do mostów przynajmniej w MB!
No i stary most mam... może kiedys w ramach relaxu przerobie temat z łożyskami
#5
Napisano 23 października 2008 - 21:04
Tolerancja ustawienia wałka atakujacego to jest +- 10um. Łożyska produkcyjnie mają wiesze różnice wysokości więc wymiana musi być połączona z dobraniem podkładek. Owszem może się trafić, że akurat będzie lepiej. Do tego dochodzi ustalenie tarcia wałka ataku i naciągu łożysk koła talerzowego - dlatego niestety ceny właściwego remontu mostu są wysokie. Wbrew pozorom jest to jedna z najprecyzyjniejszych części w aucie i bardzo ciężka do regulacji.
#6
Napisano 24 października 2008 - 19:43
vietrzyk napisał:
Ja własnie byłem po swój we Wrocku i.... nie żałuję. Ale to nie była regeneracja tylko oryginał z Angielskiej C-klasy po 100tys mil. Dałem 450 ale było warto
W kombi zdaje się jest inne przełożenie, jeszcze nie patrzyłem jaki jest u mnie. Nie mam kanału może ktoś wie jakie jest przełożenie w 2.5D sedan.
#7
Napisano 24 października 2008 - 19:58
mercvagen napisał:
ktoś wie jakie jest przełożenie w 2.5D sedan.
wszystko jest w przelozenie 3.64
#8
Napisano 25 października 2008 - 07:20
mercvagen napisał:
O widzę ze krajan, masz może jakieś namiary tel. gdzie kupiłeś ten most.
A namiary jakieś mam tylko zakup tym 2m-ve temu i bym musiał odkopać archiwalne wizytówki, jak znajde to podam
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Podpięty [W201/W124] Oryginalne rozmiary felg i opon |
FAQ, HOW-TO, Tutorials, Manuals | maryusz123456 |
|
|
|
[W201/W124] Wymiana łożyska koła tył |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Ad77 |
|
|
|
Regeneracja mostu asd abs w124 średnia głowa 3.07 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | tomsad |
|
|
|
[W201] Jak prawidłowo ustawić luz łożysk przednich? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SQ5NAZ |
|
||
[w201] Wymiana pierścienia uszczelniającego tylnego łożyska skrzyni biegów. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | karol1989 |
|
|