Jak wygląda sprawa z wymianą 2,6 na jakąś mniejszą benzynę w124 95'? Skrzynia automat, 2,6 zatarty. Jak duży problem może być z zamontowaniem 2,0?
0
[w124] Swap z 2,6 na mniejszy
Rozpoczęty przez Ben, lis 18 2008 17:04
14 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 18 listopada 2008 - 17:04
#2
Napisano 18 listopada 2008 - 17:17
Ben napisał:
Jak duży problem może być z zamontowaniem 2,0?
2,0 tak strasznie mniej nie spali a 2,6 daje frajdę z jazdy ;-)
#3
Napisano 18 listopada 2008 - 17:23
Czyli gra nie warta świeczki? Lepiej kupić 2,6 i wrzucić bez kombinowania? Obecny 2,6 jest zatarty
#4
Napisano 18 listopada 2008 - 18:01
Ben napisał:
Jak duży problem może być z zamontowaniem 2,0?
Jak już i tak będziesz się bawił wrzuć 3.0 - nic nie trzeba zmieniać, bo to rozwiercony 2.6, a mocy więcej...
PS. W 95 nie montowali 2.6
PS2. Uzupełnij profil
#5
Napisano 18 listopada 2008 - 21:57
Mateusz napisał:
Wydaję mi się, że "komputer" KE byłby do wymiany - niech ktoś potwierdzi
Ale tak bardziej serio, to faktycznie zostań przy sześciocylindrówce M103 2.6, albo nawet lepiej 3.0 - wszystko będzie pasować bez żadnych "ale"
#6
Napisano 18 listopada 2008 - 22:33
Radhezz napisał:
A mi się wydaje że sterownik KE jest właśnie taki sam ;-) Za to na pewno moduł zapłonowy jest inny http://mb201-124.eu/...tyle_emoticons/default/happy17.gif
#7
Napisano 18 listopada 2008 - 23:33
Mateusz napisał:
Jeżeli wstawilibyśmy od 4 cylindrowca do silnika z 6 cylindrami to chodziłby tylko na 4 (ktoś o tym pisał na forum). Tak?
#8
Napisano 24 listopada 2008 - 23:19
No to i ja mam pytanko a i myślę że będzie to odpowiedni temat... Szukałem szukałem i nic nie znalazłem
Chcę włożyć do swojego MB 2,5 TD i moje pytanko czy warto?? I ile z tym zabawy :?? Z 2,6 nie daje już rady, wcześniej kupił go mój ojciec już zagazowanego, nic nie chodzi w tym silniku jak powinno. Mam go już serdecznie dość A teraz w dodatku jeżdzę na samym gazie bo nie wiedzieć czemu nie pali na benzynce, po przekręceniu kluczyka pompa się nie odzywa, ale jak zepne ją krótko do akumulatora to mieli, tylko i tak nie pali... Może wie ktoś co jest?? Ale i tak priorytetowe jest dla mnie pytanie o swap silnika z benzynki na diesla
Chcę włożyć do swojego MB 2,5 TD i moje pytanko czy warto?? I ile z tym zabawy :?? Z 2,6 nie daje już rady, wcześniej kupił go mój ojciec już zagazowanego, nic nie chodzi w tym silniku jak powinno. Mam go już serdecznie dość A teraz w dodatku jeżdzę na samym gazie bo nie wiedzieć czemu nie pali na benzynce, po przekręceniu kluczyka pompa się nie odzywa, ale jak zepne ją krótko do akumulatora to mieli, tylko i tak nie pali... Może wie ktoś co jest?? Ale i tak priorytetowe jest dla mnie pytanie o swap silnika z benzynki na diesla
#9
Napisano 24 listopada 2008 - 23:38
misiek1420, jak doprowadzisz całego KE-jetronica i pompe do porządku to będzie chodzić bez problemowo bez konieczności robienia swapa. I napewno wyjdzie taniej a przynajmniej będziesz wiedział czym jeździsz a możesz trafić na zakatowanego diesla i mieć znowu problem
#10
Napisano 24 listopada 2008 - 23:52
W sumie też prawda ale jak doprowadzić KE-j do porządku jak nie wiem w czym tkwi prolem Rozkręcić go całego i czyścić ?? Ma to sens ??
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w201/w124] Wolna dyskusja o swapach |
Modyfikacje,Tuning | paco |
|
||
[w124] Zlecenie na swap |
Modyfikacje,Tuning | glukoz |
|
|
|
W201 pomoc przy swapie |
Modyfikacje,Tuning | Gwiazda424 |
|
||
W124 Coupe swap na m119 |
Modyfikacje,Tuning | Kebsik |
|
|
|
W201 swap z 1.8 na m104 asr i tempomat problem z obrotami max |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Zeejay83 |
|