D.J.TUNING, ty masz chyba jakis kompleks BMW
Co powiem na taka modyfikacje.... czas chyba zejsc na ziemie.... :roll:
0
W124 300E Turbo
Rozpoczęty przez AMG, maj 01 2007 14:48
37 odpowiedzi w tym temacie
#11
Napisano 03 maja 2007 - 22:54
#12
Napisano 04 maja 2007 - 14:15
Essi nie mam kompleksu na punkcie BMW bo też mi się podobają , tylko przydałoby się pokazać dresom oszpecającym swe Bejce (tylko te przerabiane na oryginalnych częściach na wersje sportowe "M" są nie mówiąc o oryginalnych M'kach) że jest lepsze.
190'tke 2.5-16 da się podkręcić do 400KM (wersja torowa miała ponad 370 KM) kwestia $$$ , także narazie masz rację bo nie mam tyle $$ żeby auto tak stuningować i póżniej płacić za benzynę (podniesienie mocy wiąże się z większym zużyciem paliwa )
190'tke 2.5-16 da się podkręcić do 400KM (wersja torowa miała ponad 370 KM) kwestia $$$ , także narazie masz rację bo nie mam tyle $$ żeby auto tak stuningować i póżniej płacić za benzynę (podniesienie mocy wiąże się z większym zużyciem paliwa )
#13
Napisano 04 maja 2007 - 14:24
D.J.TUNING napisał:
kwestia $$$
D.J.TUNING, nie wiem po co takie rzeźby i to do tego czysto TEORETYCZNE.
D.J.TUNING napisał:
190'tke 2.5-16 da się podkręcić do 400KM
#14
Napisano 04 maja 2007 - 14:30
D.J. Tuning to wystarczy zakupić E500 i zaskoczysz każdego dresa. W sumie to nawet "zwykła" 190 2.5-16 da rade, bez zadnych modyfikacji bo większość dresowozów ma co najwyżej 2 litry pojemności, a tylko starają się wyglądać (nieudolnie) jakby miały co najmniej 300KM.
#15
Napisano 04 maja 2007 - 15:26
The Boss zakładam zabawe z podniszczoną 2.5-16 , zdrowego egzemplarza nie mógłbym tknąć
Takim autem pewnie nie dałoby się jeżdzić normalnie ze względu na paliwożerność i ewentualne problemy ale mając $$ miło odratować jakiegoś wraka i zrobić z niego "potworka"
W124 z linku na początku było podniszczonym "wrakiem" (nadwozie było podniszczone , reszta pewnie też , widocznie silnik i układ przeniesienia napędu miał w porządku). Podniszczone auta można zacząć modyfikować szczególnie gdy są "zdrowe" od strony mechaniki , gdyż przeważnie przez to ratuje się je od złomowiska (Te W124 w Polsce pewnie już dawno rozebraliby na części)
Takim autem pewnie nie dałoby się jeżdzić normalnie ze względu na paliwożerność i ewentualne problemy ale mając $$ miło odratować jakiegoś wraka i zrobić z niego "potworka"
W124 z linku na początku było podniszczonym "wrakiem" (nadwozie było podniszczone , reszta pewnie też , widocznie silnik i układ przeniesienia napędu miał w porządku). Podniszczone auta można zacząć modyfikować szczególnie gdy są "zdrowe" od strony mechaniki , gdyż przeważnie przez to ratuje się je od złomowiska (Te W124 w Polsce pewnie już dawno rozebraliby na części)
#16
Napisano 04 maja 2007 - 16:10
D.J.TUNING, masz częściowo rację. Częściowo. Włóż tyle frutu w auto, daj komuś żeby to wszystko poskładał... eblebeble Nie przemawia to do mnie. Już chyba lepiej byłoby poszukać auta używanego które w serii miałoby te 350KM i coś mi się wydaje że wyszłoby taniej, lepiej, zdrowiej. To jest wszystko teoria (a może gdyby).
Nie wiem, nigdy nie prowadziłem auta które miało więcej niż 210KM, a już to była dla mnie wartość wystarczająca i myślę że i Tobie starczyłby silnik 2.5-16 w oryginalnej wersji bez żadnych "przeróbek" Myślę, że gdybyś kiedyś kupił szesnastkę, to bałbyś się cokolwiek grzebać przy silniku jeżeli auto byłoby na chodzie
Nie wiem, nigdy nie prowadziłem auta które miało więcej niż 210KM, a już to była dla mnie wartość wystarczająca i myślę że i Tobie starczyłby silnik 2.5-16 w oryginalnej wersji bez żadnych "przeróbek" Myślę, że gdybyś kiedyś kupił szesnastkę, to bałbyś się cokolwiek grzebać przy silniku jeżeli auto byłoby na chodzie
#17
Napisano 04 maja 2007 - 16:15
Pomarzyć można . Powoli usprawni się kombiaka (dorwie się elektryczne szybki itd) , a jak nadarzy się okazja to dorwie się 190'tkę (na autoscoucie są dwie interesujące , 2.6 i 2.5-16) . Zobaczymy
Masz racje , jakby mieć idealną 16V to troche bałbym się grzebać bo jak coś padnie to kilka a nawet kilkanaście kPln pójdzie w błoto , trudno sprzedać 16V (szczególnie gdy jest uszkodzona) a ciągłe ładowanie $$ w naprawianie tego co się zepsuło mijałoby się z celem.
Masz racje , jakby mieć idealną 16V to troche bałbym się grzebać bo jak coś padnie to kilka a nawet kilkanaście kPln pójdzie w błoto , trudno sprzedać 16V (szczególnie gdy jest uszkodzona) a ciągłe ładowanie $$ w naprawianie tego co się zepsuło mijałoby się z celem.
#18
Napisano 04 maja 2007 - 16:19
Takie elektryczne szybki to dodają chyba z 10KM każda Mowisz o usprawnianiu silnika i podnoszeniu jego mocy, a jak to sie ma do dodawaniu elektrycznych szyb
#19
Napisano 04 maja 2007 - 16:25
majkel w przypadku W124 z silnikiem diesla odpada tuningowanie silnika , bo to auto ma być ekonomiczne pozatym jakiś szczególnie wysokiej mocy się nie osiągnie . Moje W124 wystarczy doposażyć , a w 190'tce można zabrać się za kombinowanie z podnoszeniem mocy (w końcu silnik 16V pewnie wytrzymałby drobne modyfikacje , nawet 370 konne jakoś wytrzymywały ekstremalne traktowanie na torze).
Nie jestem specem od przerabiania silników ale według informacji z encyklopedii silnik 2.5-16 od EVO ma nieznacznie skrócony skok tłoka w odróżnieniu od silnika normalnej 2.5-16 , pozatym wersje A grupowe (wyścigowe) miały też inne wałki rozrządu itd <-- czyli dużo $$ poszłoby w "ulepszone" części.
macie racje sorry :oops:
Nie jestem specem od przerabiania silników ale według informacji z encyklopedii silnik 2.5-16 od EVO ma nieznacznie skrócony skok tłoka w odróżnieniu od silnika normalnej 2.5-16 , pozatym wersje A grupowe (wyścigowe) miały też inne wałki rozrządu itd <-- czyli dużo $$ poszłoby w "ulepszone" części.
macie racje sorry :oops:
#20
Napisano 04 maja 2007 - 16:41
Tylko spytaj sie ile taki 370 konny silnik wytrzyma?? Napewno do normalnego uzytkowania sie nie nadaje, bo poprostu padnie. Wiekszość wyczynowych silników ma krótką zywotnośc.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W124]M104 turbo |
Modyfikacje,Tuning | BenzLove |
|
||
Moje modyfikacje. W124 91r 2.0 / 2.8 turbo |
Modyfikacje,Tuning | tomsad |
|
|
|
Problemy z odpalaniem w124 300e na zimnym silniku |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | lukasz1986 |
|
||
[W124] dokręcanie wtrysków silnik TURBO |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
||
[W124] M102 2.3 + Turbo |
Modyfikacje,Tuning | RaQu |
|