To syczenie to ewidentnie jest z instalacji... w miare dodania gazu ustepuje... w trakcie jazdy tez.
a moze powiesz mi ktore weze powinienem sprawdzic ? mysle ze moge to smialo sam zrobic.
0
do czego ta sruba na reduktorze ?
Rozpoczęty przez kamilesp, sty 31 2009 16:19
16 odpowiedzi w tym temacie
#11
Napisano 01 lutego 2009 - 18:21
#12 Gość__
Napisano 01 lutego 2009 - 18:26
Mydło ,pędzel i naprzód .Piana może coś zdradzi.Na pracującym też trzeba ,gdyż po wyłączeniu zawory w instalacji robią się na "dziś zamknięte" ,a nawet jak gaz pozostały spyla z parownika to na tyle szybko ,że choć pędzel zapalisz to nie zdążysz namydlić.Oczywiście odcinek przed zaworami też się winno mydlić i tu już można na wyłączonym ,bo tego gazu jest między parownikiem ,a butlą całkiem sporo i nie ucieknie w kilka sekund.Nawet jak go upuszczasz całym przekrojem(np.przy odkręcaniu parownika) to ucieka ładne kilka sekund.Oczywiście należy zakręcić wówczas "kurek"(modne ) na butli.Gasisz silnik i coś słychać od parownika?
EDIT -węże?Wszystkie prócz tych z cieczą dla ułatwienia ;-) /Metal czy guma, gwint czy opaska...Demokratycznie ,nie dyskryminując niczego.Wbrew pozorom wkurzające zajęcie -a to piana spełznie, a to dojścia nie ma, a to rączki marzną lub się parzą(w zależności od temp. silnika i zewnętrznej), a to się pienić nie chce... .Ja nie lubię....Ale jak mus czasem to się kombinuje
EDIT -węże?Wszystkie prócz tych z cieczą dla ułatwienia ;-) /Metal czy guma, gwint czy opaska...Demokratycznie ,nie dyskryminując niczego.Wbrew pozorom wkurzające zajęcie -a to piana spełznie, a to dojścia nie ma, a to rączki marzną lub się parzą(w zależności od temp. silnika i zewnętrznej), a to się pienić nie chce... .Ja nie lubię....Ale jak mus czasem to się kombinuje
#13
Napisano 01 lutego 2009 - 18:32
nie nie, po zgaszeniu jest cisza. Mnie to wyglada na uciekajace gdzies powietrze.
P.S.
Parownik kilka dni temu przeszedl gruntowna regeneracje.
[ Dodano: Nie Lut 01, 2009 18:32 ]
a drogie takie weze ? nie lepiej na dzien dobry polowe z nich wymienic ?
P.S.
Parownik kilka dni temu przeszedl gruntowna regeneracje.
[ Dodano: Nie Lut 01, 2009 18:32 ]
a drogie takie weze ? nie lepiej na dzien dobry polowe z nich wymienic ?
#14 Gość__
Napisano 01 lutego 2009 - 18:40
Drogie nie są ale może nie trzeba?Trudno to ocenić bez obejrzenia.Uciekające powietrze to nie w parowniku.Raczej dolot coś zasysa bokiem ,albo trzeba obejrzeć co .Tak to tylko gdybamy.Z wymianą węży to bywa zabawnie -ja od cieczy do parownika wymieniłem w Audi ,bo "łeee jakie już wypierdziane".Kupiłem w PKSach "do cieczy chłodzącej mają być".Pół roku potem jak jeden trąciłem niechcący to jak szkło pękł .Dobrze ,że u kumpla co czasem grzebiemy w autkach.Po zdjęciu je w palcach połamałem jak rurki waflowe.Założyłem prowizorkę i...do dziś mam :oops: .Głupiego węża nie potrafią sklecić :bumbum:
#15
Napisano 01 lutego 2009 - 18:55
a jak sprawa wyglada ze ssaniem na lpg ? zakladajac ze odpalam zimne auto na gazie.
Czy ten zawor powietrza dodatkowego powinien zadzialac i obroty powinny byc wysokie ?
Czy ten zawor powietrza dodatkowego powinien zadzialac i obroty powinny byc wysokie ?
#16
Napisano 12 lutego 2009 - 21:35
Samostart popsikać sie lewe powietrze jak zgasnie znaczy trzeba dziury szukać.
#17
Napisano 27 lutego 2009 - 14:16
autko uzdrowione wymiana zaworu powietrza dodatkowego, wymiana "kalosza" oraz regulacja klapy. autko chodzi ladnie i trzyma ladnie wolne obroty.
Dziekuje wszystkim za rady.
Dziekuje wszystkim za rady.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W124] Wspornik drążka kierowniczego |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | zelazoi |
|
|
|
Wymiana uszczelki termostatu a poziom płynu chłodniczego. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Kristoff |
|
||
[w124] Ubytek płynu chłodniczego |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Czarownica |
|
||
[W124]wolny kabel od czego może on byc m102 ?? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | rogra |
|
||
[W201] 190E 2.0 Czarny nalot w zbiorniku płynu chłodniczego |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Jesiiu |
|
|