Witam,
przeszukując forum, nie natrafiłem na podobny problem (co być może źle o mnie świadczy ).
Oto podmiot sprawy:
Nie potrafię optymalnie używać tego dobrodziejstwa, dlatego poszukuję instrukcji obsługi tego urządzenia. Chcę po prostu ustalić, czy wszystko jest wporządku. Będę Wam wdzięczny za wszelkie linki lub informacje, gdzie mogę zdobyć taką instrukcję.
Pozdrawiam
0
[W140] Potrzebna instrukcja obsługi klimatronica
Rozpoczęty przez Kwak, lut 08 2009 17:52
16 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 08 lutego 2009 - 17:52
#2
Napisano 08 lutego 2009 - 20:18
Wyjaśnię bo mam takie ustrojstwo w W210.
Przyciski auto na skraju po obydwu stronach służą do tego żeby komputer utrzymywał temperaturę ustawioną na wyświetlaczu.
Strzałkami (czerwona i niebieska) ustawiamy temperaturę odpowiednio cieplej, zimniej.
Taki jakby trapez (3 przycisk od lewej u góry) to maksymalny nawiew na szybę przednią w celu jej ogrzania.
Samochodzik z okrągłą strzałką to obieg zamknięty czyli brak pobierania powietrza z zewnątrz.
Piąty przycisk od lewej to filtr powietrza z tym, że nie bardzo pamiętam jaki. Szczerze to jego dobrodziejstwa nie uświadczyłem
Kwadratowa szyba ze strzałkami to ogrzewanie tylnej szyby.
Przycisk na dole z człowieczkiem i strzałeczkami to ustawianie nawiewu na którą strefę ma być ustawiony nawiew. Intuicyjnie dojdziesz do tego ;-)
Przycisk EC to tylko i wyłącznie ogrzewanie bez możliwości chłodzenia.
Wiatraczek + i - to siła nawiewu, dezaktywuje się gdy włączymy funkcję AUTO.
REST to ogrzewanie postojowe. Pobiera ciepło z silnika gdy kluczyk jest w położeniu 1. Czyli gdy silnik jest wyłączony. Na zapłonie.
I to by było na tyle. Nie taki diabeł straszny jak go malują
Przyciski auto na skraju po obydwu stronach służą do tego żeby komputer utrzymywał temperaturę ustawioną na wyświetlaczu.
Strzałkami (czerwona i niebieska) ustawiamy temperaturę odpowiednio cieplej, zimniej.
Taki jakby trapez (3 przycisk od lewej u góry) to maksymalny nawiew na szybę przednią w celu jej ogrzania.
Samochodzik z okrągłą strzałką to obieg zamknięty czyli brak pobierania powietrza z zewnątrz.
Piąty przycisk od lewej to filtr powietrza z tym, że nie bardzo pamiętam jaki. Szczerze to jego dobrodziejstwa nie uświadczyłem
Kwadratowa szyba ze strzałkami to ogrzewanie tylnej szyby.
Przycisk na dole z człowieczkiem i strzałeczkami to ustawianie nawiewu na którą strefę ma być ustawiony nawiew. Intuicyjnie dojdziesz do tego ;-)
Przycisk EC to tylko i wyłącznie ogrzewanie bez możliwości chłodzenia.
Wiatraczek + i - to siła nawiewu, dezaktywuje się gdy włączymy funkcję AUTO.
REST to ogrzewanie postojowe. Pobiera ciepło z silnika gdy kluczyk jest w położeniu 1. Czyli gdy silnik jest wyłączony. Na zapłonie.
I to by było na tyle. Nie taki diabeł straszny jak go malują
#3
Napisano 08 lutego 2009 - 21:38
heh, u mnie na EC chłodzi
a czy orientujesz sie może czy istnieją jakieś kombinacje przycisków, które dają jakiś efekt (tak jest np. w klimatronikach audi) ?
tak czy siak ogólne pojęcie już mam
hehehehehe EDIT: własnie znalazłem instrukcje obsługi w jezyku angielskim, idealna lektura na wieczór
a czy orientujesz sie może czy istnieją jakieś kombinacje przycisków, które dają jakiś efekt (tak jest np. w klimatronikach audi) ?
tak czy siak ogólne pojęcie już mam
hehehehehe EDIT: własnie znalazłem instrukcje obsługi w jezyku angielskim, idealna lektura na wieczór
#4
Napisano 08 lutego 2009 - 22:49
kuboxxx napisał:
Piąty przycisk od lewej to filtr powietrza z tym, że nie bardzo pamiętam jaki. Szczerze to jego dobrodziejstwa nie uświadczyłem
kuboxxx napisał:
Przycisk EC to tylko i wyłącznie ogrzewanie bez możliwości chłodzenia.
kuboxxx napisał:
REST to ogrzewanie postojowe. Pobiera ciepło z silnika gdy kluczyk jest w położeniu 1. Czyli gdy silnik jest wyłączony. Na zapłonie.
Kwak napisał:
a czy orientujesz sie może czy istnieją jakieś kombinacje przycisków, które dają jakiś efekt (tak jest np. w klimatronikach audi) ?
Ładne kwiaty... ;-)
#5
Napisano 08 lutego 2009 - 23:13
EssiRS napisał:
Wyciągnij kluczyki i wciśnij... też działa. Jest to ogrzewanie postojowe gdy silnik jest wyłączony. Maksymalnie grzeje do 30min, a potem się wyłącza.
A to nie wiedziałem
#6
Napisano 09 lutego 2009 - 23:51
juz mam jasność dziekuję
a kwiatów juz nie ma
a kwiatów juz nie ma
#7
Napisano 10 lutego 2009 - 09:11
Kwak W140 czyżby poszukiwania zakończone
#8
Napisano 10 lutego 2009 - 23:27
owszem, ojciec zakończył poszukiwania auta dla siebie i teraz rozgryzamy wspólnie do czego służy ta masa guziczków w tym samochodzie mnie nie stać na CL 500
ja wciąż szukam i czekam na ta jedyną
ja wciąż szukam i czekam na ta jedyną
#9
Napisano 11 lutego 2009 - 14:57
Kwak, jak coś to służę pomocą. My już rozgryźliśmy dawno cały ten samochód
#10
Napisano 11 lutego 2009 - 16:49
dziekuję kolejnym etapem jest chyba programowanie pamięci foteli :roll:
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W201] Potrzebna porada dot. sworzni wahacza |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Tailor93 |
|
||
Nowe końcówki wtrysków-czy potrzebna regulacja? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | sarbel |
|
||
[w124] Instrukcja obsługi do W-124 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | freeman7 |
|
||
Rejestracja na zabytek- czy jest potrzebna opinia rzeczoznawcy? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Mazii1 |
|
|
|
Becker Indianapolis Pro - polska instrukcja obsługi |
Car Audio, Multimedia, Nawigacje | Damian85 |
|