Zaczne moze od $^#^#$^#$^
Przechodzac do sedna sprawy wlasnie urwalem sworzen wahacza w kole przednim. Skrzypialo a ja nie pomyslalem ze to wahacz . Normalnie chyba mnie h..... ^#%^@#%. Po obadaniu sprawy okazalo sie ze mam wahacze z niewymiennymi sworzniami. Pytanie czy ktos juz przerabial ten temat. Jakie koszty wahaczy. Wahacze potrzebne do MB190 2.6 benzyny 87 rok. Czy mozna te wahacze zmienic standardowymi ??? Chodzi o podmianke na wahacze z wymiennym sworzniem.
Poprawione ort. "waHacze"
0
[W201] Wahacze ze sworzniami na stale
Rozpoczęty przez magik, maj 21 2007 20:17
11 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 21 maja 2007 - 20:17
#2
Napisano 21 maja 2007 - 20:36
Mozna je zamienic na te z wymiennymi.
Mozna takze regenerowac te co masz. Wymaga to wspawania nowych sworzni do wahacza.
Mozna takze regenerowac te co masz. Wymaga to wspawania nowych sworzni do wahacza.
#3
Napisano 21 maja 2007 - 20:41
Mozna zapodac zwykle wahacze np od wersji benzynka 2.0 ??? Bo taka opcja najbardziej by mnie cieszyla. Bo juz normalnie mnie h......... strzela patrzac na ceny wahaczy. A czy wersja sportowa i standardowa miala takie same wahacze ???
#4
Napisano 21 maja 2007 - 20:48
Z tego co ja sie orientuje to nie ma problemu w tym zeby przelozyc wahacze te tzw. normalne, czyli z wymiennymi sworzniami, chociaz nigdy tego nie robilem, wiec dobrze by bylo jakby ktos jeszcze to potwierdzil.
Swoja droga czym roznia sie te wahacze od "normalnych"? Sa twardsze? Ja tez mam wlasnie takie.
Swoja droga czym roznia sie te wahacze od "normalnych"? Sa twardsze? Ja tez mam wlasnie takie.
#5
Napisano 21 maja 2007 - 20:50
ja bede w środe wiedzial... u mnie juz strach jezdzic, a poniewaz stary jedzie w sobote do wawy to musi to naprawić...
#6
Napisano 21 maja 2007 - 20:55
Jestem strasznie wkurzony bo prawie kolo zgubilem. Dobrze ze tylko sie to tak zakonczylo i musze cos wykombinowac. Najlepiej wymienic wahacze na zwykle.
Pisz WAHACZE bo juz mi sie nie chce tego zmieniac za kazdym razem
Pisz WAHACZE bo juz mi sie nie chce tego zmieniac za kazdym razem
#7
Napisano 22 maja 2007 - 09:34
Dostalem informacje ze podobno jednak wszystkie wahacze sa z wymiennymi sworzniami !!!! Przynajmniej w MB190. Podobno wszystkie sa takie same diesel i benzyna. Wyglada na to ze to jednak tylko zludzenie ze sworzen jest na stale.
#8
Napisano 22 maja 2007 - 12:19
Byłoby głupotą straszną gdyby były niewymienne. W Citroenach to bym rozumiał, ale w MB - gdzie wszystko prawie jest rozbieralne i wymienialne. Obyś wyrobił się do spotu
#9
Napisano 22 maja 2007 - 19:16
The Boss, ja mam niewymienne.
Takie wahacze byly montowane w najwyzszych modelach W124 i ciekaw jestem jaka jest miedzy tymi wahaczami roznica oprocz tego ze sa niewymienne
Takie wahacze byly montowane w najwyzszych modelach W124 i ciekaw jestem jaka jest miedzy tymi wahaczami roznica oprocz tego ze sa niewymienne
#10
Napisano 22 maja 2007 - 23:01
Prawdopodobnie chodzilo o wieksza wytrzymalosc takiej konstrukcji ze sworzniem na stale. Nie sadze aby wahacz roznil sie od standardowego czyms poza tym ze jest to mocniejsza wersja w calosci.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Stale zapowietrzające się sprzęgło w124 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Kato |
|
||
[w201/w124] Wahacze tylne - jakie wybrać? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | m00n |
|
||
500E wahacze |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | TOMILA |
|
||
[W140 1995 S500] Pomoc w ustaleniu funkcji kabelka. |
Mercedes S, CL i SEC | wojciech1 |
|
||
[w124] Wahacze, zwrotnice - różnice w sedanie i coupe |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | BART |
|