pytanie odnosnie klockow z tylu w 190 e wystarczy wybic bolce czy trzeba wykrecic 4 sruby trzymajace zaciski, dodam ze do 2 srob u gory nei mam dostepnu kluczem (11) bo nei wejdzie tam
2
[w201/w124] Klocki hamulcowe - wymiana
Rozpoczęty przez majkel, cze 08 2007 14:39
67 odpowiedzi w tym temacie
#21
Napisano 18 kwietnia 2010 - 17:35
#22
Napisano 18 kwietnia 2010 - 17:42
Wojtaszeczek napisał:
wystarczy wybic bolce czy trzeba wykrecic 4 sruby trzymajace zaciski
Wybić bolce, zdjąć blaszkę i wyjąć klocki.
#23
Napisano 18 kwietnia 2010 - 22:30
zdejmujesz koło.odkręcasz zaciski(z tego co pamietam to 12.ale moge sie mylic)i dostep musi byc..wybijasz trzpienie(bolce) sprezyne(w postaci blaszki)odkrecasz odpowietrznik.(taka sruba z giumową nakladka(jezeli jest)) wyjujesz klocki.wciskasz do srodka tloki zacisku(przez odpwietrznik powinien spydalac plyn hamulcowy)zakladasz nowe klocki trzpienie i sprezyne.zakladasz zacisk i gotowe.ja Ci nowe klocki nie wchodza warto przeczyscic malm pilnikiem zaciski.ja u siebie mialem tak.nie weim czy takie klocki czy co czy jak ale musialem na papieprze sciernym zedrzec troche nowych klocków bo za chorere nie miescil sie.pozdro.ja mam diesla ale w E powinno byc tak samo.
#24
Napisano 18 kwietnia 2010 - 23:49
neonlight, Do wymiany samych klocków nie potrzeba odkręcać zacisku. Nie potrzeba również odkręcać odpowietrznika, a płyn hamulcowy cofnie się do zbiorniczka (pilnować, co by się nie przelał).
#25
Napisano 19 kwietnia 2010 - 10:23
:-| ;-) :grin: a no faktycznie
[ Dodano: Pon Kwi 19, 2010 11:23 ]
ale zaraz do jakiego zbiorniczka?
[ Dodano: Pon Kwi 19, 2010 11:23 ]
ale zaraz do jakiego zbiorniczka?
#26
Napisano 19 kwietnia 2010 - 10:33
Cytat
ale zaraz do jakiego zbiorniczka?
Do zbiorniczka płynu hamulcowego pod maską.
#27
Napisano 19 kwietnia 2010 - 12:13
jestes pewien ze masz tyle siły w łapach zeby cofnąc tłok na tyle zeby plyn wrocil do zbiorniczka?mi sie wydaje ze bez odkrecania odpowietrznika tłoczek ani drgnie ale pewien nie jestem
#28
Napisano 19 kwietnia 2010 - 12:19
neonlight napisał:
masz tyle siły w łapach
A po co jest "dźwignia" :?: Trzeba sobie radzić - trzonek młotka wystarcza do tej operacji.
#29
Napisano 19 kwietnia 2010 - 12:31
Można też użyć takiej jakby żaby która wepchnie tłoczek do środka
#30
Napisano 19 kwietnia 2010 - 14:30
jackie01 napisał:
A po co jest "dźwignia" :?: Trzeba sobie radzić - trzonek młotka wystarcza do tej operacji.
Tak samo właśnie robię, albo kluczem płaskim jak młotka nie ma pod ręką ;-)
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W201] Wymiana simmerringu przekładni głównej |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SQ5NAZ |
|
|
|
[W124] wymiana uszczelki kolektora wydechowego |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
||
W124 OM603 Wyciek płynu, wymiana broka. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | WMTOXIC |
|
||
Wymiana wiskozy na elektromagnes |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Kolumbryna |
|
||
Wymiana wiskozy na elektromagnes |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Kolumbryna |
|