Jak przystało, na tydzien po zakupie auta postanowilem wymienic olej w silniku. jakiez było moje zdziwienie gdy po odkreceniu dolnej osłony oczom moim ukazal sie piekny kleks silkonowy :coto: majacy zapewne na celu zalepienie przetarcia miski badz tez jej pekniecia. Nie wiem dokladnie co sie pod nim kryje bo nie chcialem sie pozbawiac srodka transportu, narazie nic z niego sie nie sączy. Jednakze nie lubie takich patentow w swoim aucie gdyz napawaja mnie niepewnoscia.
Teraz pytanie. Czy miska od zwyklej 300 diesel bedzie pasowac do 300 turbodiesel? Nie widac w niej jakis udziwneien majacych cos wspolnego z turbo jednak nie zaszkodzi zapytac.
Pomozcie bo nie usne dzis majac przed oczami tego kleksa....
0
[w124] OM603 Turbo - miska olejowa
Rozpoczęty przez diablos29, lis 03 2009 20:40
7 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 03 listopada 2009 - 20:40
#2
Napisano 03 listopada 2009 - 21:42
O ile wiem to nie będzie pasować
#3
Napisano 03 listopada 2009 - 22:52
Cytat
O ile wiem to nie będzie pasować
Jak nie uda sie znalezc to trza bedzie spawac, mozna?
Praktykowal juz ktos wymiane miski olejowej w 300 bez wyjmowania silnika? Z tego co zauwazylem to po podniesieniu silnika lekko do gory powinno pojsc i z tego co tez zauwazylem to przy zdjeciu miski nie rusza sie uszczelnien walu , jak to mialo miejsce w w123.
#4
Napisano 03 listopada 2009 - 23:09
diablos29 napisał:
Czy miska od zwyklej 300 diesel bedzie pasowac do 300 turbodiesel?
Mysle ze nie ma sensu kupowac miski poniewaz spawanie aluminium napewno wyjdzie Cie taniej niz kupno uzywanej. Ja zachaczyłem o kamien miska pekła prawie na pół, powiedziano mi ze sie nie da pospawac bo sie skrzywi ze wzgledu na wysoka tem i duze pekniecie. Za spawanioe zapłacilem ok50zl i smigam az do dzis.
diablos29 napisał:
podniesieniu silnika lekko do gory powinno pojsc
[ Dodano: Wto Lis 03, 2009 23:09 ]
diablos29 napisał:
w123
#5
Napisano 04 listopada 2009 - 08:44
diablos29, w turbo jest większa miska gdyż używana jest większa ilośc oleju ze względu na turbinę
#6
Napisano 04 listopada 2009 - 18:59
I dodatkowo w turbo z boku pod alternatorem dokręcona jest do miski druga mniejsza mająca za zadanie właśnie zapewnić lepsze smarowanie turbiny
#7
Napisano 04 listopada 2009 - 22:38
Cytat
I dodatkowo w turbo z boku pod alternatorem dokręcona jest do miski druga mniejsza mająca za zadanie właśnie zapewnić lepsze smarowanie turbiny
#8
Napisano 05 kwietnia 2015 - 14:38
Witam jestem tu nowy. Chciałbym wznowić temat gdyż mam problem mianowicie z korkiem spustowym. Remontuje swój OM602 TURBO i usuwam wszystkie wycieki olejowe i zauważyłem że moja miska była pospawana przez poprzedniego właściciela i został zniszczony cały gwint (z M14 ktoś wkręcił M18 z koła pasowego ) i moja miska posiada tą tzw. kieszeń czyli tą dodatkową miseczkę o której wspomniano 2 posty wyżej. I teraz moje pytanie czy miska z 2.9 TD bez kieszeni przypasowała by do mojego 2,5 TD rozmawiałem ze znajomym który od kilkunastu lat zajmuje się mercedesami i jak przymierzaliśmy miskę do miski była taka sama tylko chodzi o tą dodatkową miskę czy można ją pominąć ???
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W124]M104 turbo |
Modyfikacje,Tuning | BenzLove |
|
||
Moje modyfikacje. W124 91r 2.0 / 2.8 turbo |
Modyfikacje,Tuning | tomsad |
|
|
|
[W124] dokręcanie wtrysków silnik TURBO |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
||
W124 OM603 Wyciek płynu, wymiana broka. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | WMTOXIC |
|
||
[W124] M102 2.3 + Turbo |
Modyfikacje,Tuning | RaQu |
|