mam pytanie czy wiecie cos o 190tkach z silnikami 4,2?? moze jakies stronki linki bo tak mysle o driftowozie na bazie 190 ale... wiem ze to ciezka sprawa nie tak latwa jak bmw gdzie mozna naprawde cuda robic a zmercedesem problem z czesciami no chyba ze sie ma niewiadomo ile siana :evil: i chcialbym spytac czy ktos cos wie na tren temat bo szukam szukam i nic :roll: wiem budowa e30 z v8 4,4 m62 to wydatek ok 17 tys zlotych i ciekawi mnie jak wyglada to w merolu (zapewne drozej) ale juz nie tylko sam koszt a wogole jakies materialy dane :evil: myslalem tez o m104 3,2 auto musi miec po lekkich modach z 240-50koni tylko ze latwiej zrobic i taniej takie e30 z 3,5 litrowym motorem, zreszta jakby kupowac to juz cale auto jako dawce zeby miec komplet osprzet komputer itp wiec jesli nie teges z mercem bedzie to 2 autem byloby bmw hehe
2
[W201] Dobor silnika - swap
Rozpoczęty przez przemek, lis 05 2007 21:03
28 odpowiedzi w tym temacie
#21
Napisano 22 lutego 2008 - 10:32
#22
Napisano 22 lutego 2008 - 11:07
W201 z silnikiem V8 4.2 to głupota, bo z tego driftowozu nie zrobisz, prędzej coś co śmiga na prostej, a w zakrętach porażka.
Moim zdaniem jedyny sensowny projekt to na podstawie W201 2.6, gdzie wkładasz 3.0 12V i modyfikujesz go tak by osiągnął te 210-220KM. Nie dość, że prosta konstrukcja, lekka, to jeszcze relatywnie tania. Musisz wtedy do driftu zastosować tzw. elektroszperę, bo inaczej wiecznie jedno koło będzie się ślizgać, podczas gdy drugie stałoby w miejscu.
Moim zdaniem jedyny sensowny projekt to na podstawie W201 2.6, gdzie wkładasz 3.0 12V i modyfikujesz go tak by osiągnął te 210-220KM. Nie dość, że prosta konstrukcja, lekka, to jeszcze relatywnie tania. Musisz wtedy do driftu zastosować tzw. elektroszperę, bo inaczej wiecznie jedno koło będzie się ślizgać, podczas gdy drugie stałoby w miejscu.
#23
Napisano 22 lutego 2008 - 11:31
EssiRS masz na myśli coś w stylu ASD?
#24
Napisano 22 lutego 2008 - 11:33
pytam bo v8 to super sprawa zreszta smiga e36 z v8 a co do szpery kolego to 100% zaspawanie mostu tanio i efekt jak trzeba no mysle nad tym 2,6 z tego co wiem to silnik bardzo podobny jak 3.0 nawet calego nie trzebaby chyba bylo wymieniac zeby przerobic na 3 litry no i te v8 wsadzaja i mozna z tego zrobic fajna maszyne tylko duzo roboty przy wywazaniu teraz jeden gosc bedzie robic e30 z v8 przejade sie i ocenie jak to prowadzi i bede myslec czy 190 czy e30
#25
Napisano 22 lutego 2008 - 11:34
ASD to system przekazujący moc na bardziej obciążone koło, ale ten system działa do niecałych 40km/h.
"Elektroszpera" to taka ładna nazwa dla zaspawania dyferencjału ;-)
"Elektroszpera" to taka ładna nazwa dla zaspawania dyferencjału ;-)
#27
Napisano 22 lutego 2008 - 17:12
Radosław napisał:
mam pytanie czy wiecie cos o 190tkach z silnikami 4,2??
gdzieś kiedyś wrzuciłem zdjęcie W201 z silnikiem 4.2 V8 BiTurbo. Na bank była to maszyna z parku niebieskiego W124 3.0 12V turbo
#28
Napisano 22 lutego 2008 - 17:22
ale jakies info na temat przebiegu budowy lub podobne nie miales nic o tym?
#29
Napisano 22 lutego 2008 - 18:52
http://www.mb.org.pl/forum/showthreaded ... =5&o=&vc=1 tutaj gość może znać właściciela polskiej 190 z silnikiem V8
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w201/w124] Olej do silnika benzynowego - jaki? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kataklysm |
|
||
[w201/w124] Wolna dyskusja o swapach |
Modyfikacje,Tuning | paco |
|
||
[w124] Schemat sterownika silnika m103 2.6 oraz m104 3.0 24v |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Salwi |
|
|
|
[w124] Zlecenie na swap |
Modyfikacje,Tuning | glukoz |
|
|
|
W201 pomoc przy swapie |
Modyfikacje,Tuning | Gwiazda424 |
|