Panowie mam pytanie czy potrzebuje do silnika m104 3.2 moduł obsugujacy DWB chce postawić silnik narazie na ECUMASTER EMU STANDALONE i później dowalić kompresor 2 sprawa czy ecumaster ma możliwość obsługi 2 map chodzi mi o przebaczenie mapy na lpg na jednym sterowniku i 3 pytanie może ms2 lutowac dobrze umiem tylko troche mnie przeraża clo jak to wygląda ktos sciagal z usa kit megasquirta ? Silnik mam sprawdzony igla
2
82 replies to this topic
#71
Posted 20 March 2017 - 01:45
#72
Posted 21 March 2017 - 13:52
http://www.racingfor...EMU-t90262.html przeczytaj ten temat, tam jest wszystko opisane.
#74
Posted 23 March 2017 - 08:58
Miało być V8, a chyba widzę R6
#75
Posted 24 March 2017 - 20:18
Może to V12 ?
Jak szaleć to szaleć
Jak szaleć to szaleć
#76
Posted 26 March 2017 - 12:27
Stwierdziłem że fajnie będzie sie odpychać r6 na kompresorze ^^ dalej mam pytanie o ta przepustnice bo jest z ASR ;/ i czy komuś się udało podłączyć mam ten moduł DBW z przepustnicy wychodzi 11 kabli 2 od silnika reszta to czarna magia
#77
Posted 06 April 2017 - 16:31
Pod emu to szukaj przepustnicy pod emu. Po co kombinujesz z przepustnicą z epoki? Wszyscy pod emu robią elektroniczny pedał gazu.
R6 fajniejsze niż V8? Chyba tylko dla kieszeni...
R6 fajniejsze niż V8? Chyba tylko dla kieszeni...
Edited by EssiRS, 06 April 2017 - 16:31.
#78
Posted 11 November 2017 - 23:23
No to tak w Marcu znalazł się m104 3,2 kompresor leży w szafie swap gotowy wiązka zrobiona ale.... Ktoś z was ma oddalonego m104 na tym kompie ogólnie borykał się z problemem odpalenia silnika ( kompresja jest Iskra jest paliwko jest) w szczególności z ustawieniem primary trigger i zapłonu do tego... Nie mam jednego zęba więcej koło moje to 60-3 first trigger 2 , trigger anngle 60 , cgdr 100 % next edge rejection angle 4. W ignition outputs ... Output offset 4 ignition event 1, 2-5 , 3-3, 4-6, 5-2, 6-4 wtryski dobrze sa skonfigurowane pod zaplon L. Komp Lapie synchromizacje ...
#79
Posted 11 November 2017 - 23:23
No to tak w Marcu znalazł się m104 3,2 kompresor leży w szafie swap gotowy wiązka zrobiona ale.... Ktoś z was ma oddalonego m104 na tym kompie ogólnie borykał się z problemem odpalenia silnika ( kompresja jest Iskra jest paliwko jest) w szczególności z ustawieniem primary trigger i zapłonu do tego... Nie mam jednego zęba więcej koło moje to 60-3 first trigger 2 , trigger anngle 60 , cgdr 100 % next edge rejection angle 4. W ignition outputs ... Output offset 4 ignition event 1, 2-5 , 3-3, 4-6, 5-2, 6-4 wtryski dobrze sa skonfigurowane pod zaplon L. Komp Lapie synchromizacje ...
#80
Posted 12 November 2017 - 01:15
Użytkownik pangapa dnia 11 November 2017 - 23:23 napisał
No to tak w Marcu znalazł się m104 3,2 kompresor leży w szafie swap gotowy wiązka zrobiona ale.... Ktoś z was ma oddalonego m104 na tym kompie ogólnie borykał się z problemem odpalenia silnika ( kompresja jest Iskra jest paliwko jest) w szczególności z ustawieniem primary trigger i zapłonu do tego... Nie mam jednego zęba więcej koło moje to 60-3 first trigger 2 , trigger anngle 60 , cgdr 100 % next edge rejection angle 4. W ignition outputs ... Output offset 4 ignition event 1, 2-5 , 3-3, 4-6, 5-2, 6-4 wtryski dobrze sa skonfigurowane pod zaplon L. Komp Lapie synchromizacje ...
Podobne tematy
Topic | Forum | Started By | Stats | Last Post Info | |
---|---|---|---|---|---|
[w201/w124] Wolna dyskusja o swapach |
Modyfikacje,Tuning | paco |
|
||
[w124] Zlecenie na swap |
Modyfikacje,Tuning | glukoz |
|
||
W201 pomoc przy swapie |
Modyfikacje,Tuning | Gwiazda424 |
|
||
[C124] Instalacja sterownika centralnego zamka BLOW |
Modyfikacje,Tuning | kris772 |
|
||
W124 Coupe swap na m119 |
Modyfikacje,Tuning | Kebsik |
|