2
82 odpowiedzi w tym temacie
#71
Napisano 20 marca 2017 - 01:45
Panowie mam pytanie czy potrzebuje do silnika m104 3.2 moduł obsugujacy DWB chce postawić silnik narazie na ECUMASTER EMU STANDALONE i później dowalić kompresor 2 sprawa czy ecumaster ma możliwość obsługi 2 map chodzi mi o przebaczenie mapy na lpg na jednym sterowniku i 3 pytanie może ms2 lutowac dobrze umiem tylko troche mnie przeraża clo jak to wygląda ktos sciagal z usa kit megasquirta ? Silnik mam sprawdzony igla
#72
Napisano 21 marca 2017 - 13:52
http://www.racingfor...EMU-t90262.html przeczytaj ten temat, tam jest wszystko opisane.
#74
Napisano 23 marca 2017 - 08:58
Miało być V8, a chyba widzę R6
#75
Napisano 24 marca 2017 - 20:18
Może to V12 ?
Jak szaleć to szaleć
Jak szaleć to szaleć
#76
Napisano 26 marca 2017 - 12:27
Stwierdziłem że fajnie będzie sie odpychać r6 na kompresorze ^^ dalej mam pytanie o ta przepustnice bo jest z ASR ;/ i czy komuś się udało podłączyć mam ten moduł DBW z przepustnicy wychodzi 11 kabli 2 od silnika reszta to czarna magia
#77
Napisano 06 kwietnia 2017 - 16:31
Pod emu to szukaj przepustnicy pod emu. Po co kombinujesz z przepustnicą z epoki? Wszyscy pod emu robią elektroniczny pedał gazu.
R6 fajniejsze niż V8? Chyba tylko dla kieszeni...
R6 fajniejsze niż V8? Chyba tylko dla kieszeni...
Użytkownik EssiRS edytował ten post 06 kwietnia 2017 - 16:31
#78
Napisano 11 listopada 2017 - 23:23
No to tak w Marcu znalazł się m104 3,2 kompresor leży w szafie swap gotowy wiązka zrobiona ale.... Ktoś z was ma oddalonego m104 na tym kompie ogólnie borykał się z problemem odpalenia silnika ( kompresja jest Iskra jest paliwko jest) w szczególności z ustawieniem primary trigger i zapłonu do tego... Nie mam jednego zęba więcej koło moje to 60-3 first trigger 2 , trigger anngle 60 , cgdr 100 % next edge rejection angle 4. W ignition outputs ... Output offset 4 ignition event 1, 2-5 , 3-3, 4-6, 5-2, 6-4 wtryski dobrze sa skonfigurowane pod zaplon L. Komp Lapie synchromizacje ...
#79
Napisano 11 listopada 2017 - 23:23
No to tak w Marcu znalazł się m104 3,2 kompresor leży w szafie swap gotowy wiązka zrobiona ale.... Ktoś z was ma oddalonego m104 na tym kompie ogólnie borykał się z problemem odpalenia silnika ( kompresja jest Iskra jest paliwko jest) w szczególności z ustawieniem primary trigger i zapłonu do tego... Nie mam jednego zęba więcej koło moje to 60-3 first trigger 2 , trigger anngle 60 , cgdr 100 % next edge rejection angle 4. W ignition outputs ... Output offset 4 ignition event 1, 2-5 , 3-3, 4-6, 5-2, 6-4 wtryski dobrze sa skonfigurowane pod zaplon L. Komp Lapie synchromizacje ...
#80
Napisano 12 listopada 2017 - 01:15
Użytkownik pangapa dnia 11 listopada 2017 - 23:23 napisał
No to tak w Marcu znalazł się m104 3,2 kompresor leży w szafie swap gotowy wiązka zrobiona ale.... Ktoś z was ma oddalonego m104 na tym kompie ogólnie borykał się z problemem odpalenia silnika ( kompresja jest Iskra jest paliwko jest) w szczególności z ustawieniem primary trigger i zapłonu do tego... Nie mam jednego zęba więcej koło moje to 60-3 first trigger 2 , trigger anngle 60 , cgdr 100 % next edge rejection angle 4. W ignition outputs ... Output offset 4 ignition event 1, 2-5 , 3-3, 4-6, 5-2, 6-4 wtryski dobrze sa skonfigurowane pod zaplon L. Komp Lapie synchromizacje ...
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w201/w124] Wolna dyskusja o swapach |
Modyfikacje,Tuning | paco |
|
||
[w124] Zlecenie na swap |
Modyfikacje,Tuning | glukoz |
|
|
|
W201 pomoc przy swapie |
Modyfikacje,Tuning | Gwiazda424 |
|
||
[C124] Instalacja sterownika centralnego zamka BLOW |
Modyfikacje,Tuning | kris772 |
|
|
|
W124 Coupe swap na m119 |
Modyfikacje,Tuning | Kebsik |
|
|