licznik działa ? czy skrzynia z 190 ?
2
[W201] Swap z M102 na OM602 2.9TD
Started by Sinus007, Nov 29 2014 10:13
37 replies to this topic
#11
Posted 07 December 2014 - 23:01
#12
Posted 08 December 2014 - 01:02
Licznik jeszcze nie działa bo muszę lekko zmodyfikować skrzynię od W210 żeby linka podeszła.
Jeśli chodzi o systemy kontroli to się okaże bo jeszcze nie jeździłem ale wydaje mi się że nie powinny stanowić problemu.
Jeśli chodzi o systemy kontroli to się okaże bo jeszcze nie jeździłem ale wydaje mi się że nie powinny stanowić problemu.
#15
Posted 14 March 2015 - 23:54
Jeździ już od dawna. Dwa tygodnie po zaczęciu budowy już jeździł.
Wszystko działa jak trzeba. Jedyne czego nie ogarnąłem to obrotomierz (powinien być po CANie a z alternatora nie da rady) podobno jakiś moduł by rozwiązał sprawę ale prawdę mówiąc to mi w sumie jest zbędny.
Zmieniłem jeszcze program a dokładnie zwiększyłem doładowanie na 1bar i dawkę paliwa podniosłem o 15% przy obciążeniu od 60% w górę.
Turbo wkręca się bardzo szybko i do trzeciego biegu trzeba na mokrej nawierzchni uważać na gaz.
Wsadziłem jeszcze szperę i autko służy mi do wszystkiego, praca, zabawa i tani dupowóz 8l na 100km po mieście przy dynamicznej jeździe.
Ma ok 170km.
Nie ma ABSu ani ASR bo przy lekkim driftowaniu są zbędne te systemy.
Bez problemu pali gumę z drugiego biegu na suchym asfalcie...
Silnik jest po 650tyś km bez żadnej ingerencji w silnik czy turbinę (po taryfie) dlatego nie dmucham więcej żeby pojeździł.
Jak dorwę drugi słupek to dmuchnę w niego ile wlezie na seryjnym osprzęcie i zobaczymy ile zniesie
Jak coś więcej chcecie wiedzieć to pytajcie
Wszystko działa jak trzeba. Jedyne czego nie ogarnąłem to obrotomierz (powinien być po CANie a z alternatora nie da rady) podobno jakiś moduł by rozwiązał sprawę ale prawdę mówiąc to mi w sumie jest zbędny.
Zmieniłem jeszcze program a dokładnie zwiększyłem doładowanie na 1bar i dawkę paliwa podniosłem o 15% przy obciążeniu od 60% w górę.
Turbo wkręca się bardzo szybko i do trzeciego biegu trzeba na mokrej nawierzchni uważać na gaz.
Wsadziłem jeszcze szperę i autko służy mi do wszystkiego, praca, zabawa i tani dupowóz 8l na 100km po mieście przy dynamicznej jeździe.
Ma ok 170km.
Nie ma ABSu ani ASR bo przy lekkim driftowaniu są zbędne te systemy.
Bez problemu pali gumę z drugiego biegu na suchym asfalcie...
Silnik jest po 650tyś km bez żadnej ingerencji w silnik czy turbinę (po taryfie) dlatego nie dmucham więcej żeby pojeździł.
Jak dorwę drugi słupek to dmuchnę w niego ile wlezie na seryjnym osprzęcie i zobaczymy ile zniesie
Jak coś więcej chcecie wiedzieć to pytajcie
#17
Posted 15 March 2015 - 08:30
Masz kolego jakies filmiki jak to pracuje i jak sie zbiera? Powiem ze to fsjna alternatywa dla 2.5td
#18
Posted 15 March 2015 - 11:58
Jeszcze filmików nie mam ale wkrótce coś ogarnę
Nie mogę póki co upalać bo poukręcałem przeguby elastyczne wału. dopiero na środę ma przyjść lemforder, wydaje mi się że będzie najmocniejszy.
Może macie do polecenia jakieś wytrzymałe przeguby wału?
Nie mogę póki co upalać bo poukręcałem przeguby elastyczne wału. dopiero na środę ma przyjść lemforder, wydaje mi się że będzie najmocniejszy.
Może macie do polecenia jakieś wytrzymałe przeguby wału?
#19
Posted 15 March 2015 - 16:08
A moze zrobic moda i przystosowac wal od w210?
#20
Posted 16 March 2015 - 10:10
Można by było i tak zrobię prędzej czy później ale na razie unikam kosztów a wał trzeba skrócić i wyważyć. Przegub Lemfordera kosztuje 90zł a skrócenie i wyważenie wału 400zł.
Podobne tematy
Topic | Forum | Started By | Stats | Last Post Info | |
---|---|---|---|---|---|
[om602] ARA, proszę o dokładny opis działania układu |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | markslew |
|
||
[w201/w124] Wolna dyskusja o swapach |
Modyfikacje,Tuning | paco |
|
||
Pinned [W201/W124] M102, M103, problemy z silnikiem- temat zbiorczy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Jakub95 |
|
||
[W124] 2.3 m102 koło dwumasowe |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Szpytma91 |
|
||
[w124] Zlecenie na swap |
Modyfikacje,Tuning | glukoz |
|