taki sam tylko u mnie nie ma tych bialych kresek http://mb201-124.eu/...tyle_emoticons/default/icon_biggrin.gif
1
51 replies to this topic
#21
Posted 11 August 2009 - 21:40
#22
Posted 12 August 2009 - 18:01
chmielpiw napisał:
taki sam tylko u mnie nie ma tych bialych kresek
No to ustaw "S" w to miejsce co na zdjęciu jest "6" i będzie ok.
#23
Posted 12 August 2009 - 18:07
Panowie a w którym miejscu się mieści cały ten korektor pod maską? Gdzie tego szukać? Nie widziałem nigdzie u siebie takiego pokrętła a chętnie bym zobaczył czy dobrze ustawione
#24
Posted 12 August 2009 - 18:20
Nie wiem czy w 2.6E też on jest ale u mnie jak otworze maske to mam go po prawej ręce na nadkolu obok modułu zapłonowego.
#25
Posted 12 August 2009 - 18:25
w 2.6/3.0 jest w okolicy bezpiecznikow.
#26
Posted 01 May 2013 - 11:05
Literki oznaczają odpowiednio -S ustawienie dla paliwa "super", a N dla "normal".Jak z tym żyć?Otóż jest to ustawienie wyprzedzenia zapłonu.Im lepsze paliwo(w Polsce oznacza to "się wylosuje") tym większe wyprzedzenie.Ale w czasach gdy gadżet był zakładany "super" chyba oznaczało 95 oktan, a "normal" 91 oktan.Pomiędzy N i S masz znaczek MB i przyjmując go jako odnośnik kręcąc w lewo przyśpieszasz, a kręcąc w prawo opóźniasz zapłon.Posiadasz LPG więc proponuję zacząć od ustawienia S i jechać korektorem w lewo(przyśpieszać) testując auto.LPG jak wiesz lubi szybszy zapłon ze względu na wyższą oktanowość tzw."bździn" ;-) .O ile się nie mylę przeskok wynosi 3*.Jak ustawiać?Na wyłączonym zapłonie pociągnąć toto do siebie ,przekręcić w żądaną pozycję i puścić lub lekko dopchnąć aż "dojdzie".U mnie to jedyna możliwość ingerowania w wyprzedzenie zapłonu.Elektronicznie kontrolowany/regulowany gaźnik.Na nic tu lampa stroboskopowa i kręcenie aparatem zapłonowym(ważne tylko ,by w miarę trafiał palec w "cylinder").Masz może to samo?Motor 102.922 105-konny?
#28
Posted 05 May 2013 - 20:53
może jakoś konkretniej sprecyzować jak to kręcić
#29
Posted 05 May 2013 - 23:56
N (lub 7 dla EZL-ECE)-zapłon najbardziej opóźniony
1-zapłon najbardziej przyspieszony,
czyli kolejno od najpóźniejszego:
(7),N,5,S,3,2,1
1-zapłon najbardziej przyspieszony,
czyli kolejno od najpóźniejszego:
(7),N,5,S,3,2,1
Podobne tematy
Topic | Forum | Started By | Stats | Last Post Info | |
---|---|---|---|---|---|
[om602] ARA, proszę o dokładny opis działania układu |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | markslew |
|
||
[w124] wielki problem z odpowietrzeniem układu paliwoego |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
||
Uszczelnienie układu chłodzącego |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Damian85 |
|
||
[w201] Wspornik układu kierowniczego. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | tof |
|
||
[w124] brak zasilania modułu zapłonowego, brak iskry. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | TernaryComa |
|