U mnie na pasie jest naklejka z informacją o wyprzedzeniu zapłonu zależnie od obrotów(dwa zakresy) i ustawienia pokrętełka. To jednoznacznie wyjażsnia jak to działa i w którą stronę.
Moja już jest na tyle wyblaknięta że aparat jej nie łapie.
Ma ktoś w swoich zasobach dyskowych?
1
51 odpowiedzi w tym temacie
#31
Napisano 07 maja 2013 - 22:13
#33
Napisano 20 maja 2014 - 01:13
Witam!
Trzepię ten temat od dobrych kilku dni, a zacząłem chyba z miesiąc temu. Tu i na innych forach także. I nigdzie nie znalazłem jasnej odpowiedzi.
Jak go w końcu ustawić(ten korektor)??
Mercedes W201E 1.8 92r. silnik o ile się nie mylę 102.910. + LPG (ale od niedawna przestałem używać, mam dość gazu)
jaka powinna być pozycja dla 95Pb, a jaka dla 98Pb.
Dzisiaj zatankowałem 98Pb, a pozycja została taka, jaką zastałem w tym aucie, czyli "N". Do tej pory jeździłem na gazie, auto było żwawe i spalanie w normie (średnio 10 i 12l gazu na 100km)
Trzepię ten temat od dobrych kilku dni, a zacząłem chyba z miesiąc temu. Tu i na innych forach także. I nigdzie nie znalazłem jasnej odpowiedzi.
Jak go w końcu ustawić(ten korektor)??
Mercedes W201E 1.8 92r. silnik o ile się nie mylę 102.910. + LPG (ale od niedawna przestałem używać, mam dość gazu)
jaka powinna być pozycja dla 95Pb, a jaka dla 98Pb.
Dzisiaj zatankowałem 98Pb, a pozycja została taka, jaką zastałem w tym aucie, czyli "N". Do tej pory jeździłem na gazie, auto było żwawe i spalanie w normie (średnio 10 i 12l gazu na 100km)
#34
Napisano 20 maja 2014 - 01:41
Niezależnie czy 95 czy 98 ma być na S. Ustawianie dalej niż S nic nie pomaga jeżeli jeździsz normalnie. Dla 98 i tak jest za mało.
Dla LPG to jest jeszcze sporo za mało ale więcej nie da się wydusić z ezl.
Dla LPG to jest jeszcze sporo za mało ale więcej nie da się wydusić z ezl.
#35
Napisano 20 maja 2014 - 09:12
1. Na forum znajdziesz dużo wiedzy o korektorze oktanowym.
2. Proszę zapoznać się z zasadami zamieszczania zdjęć na forum.
Zamykam.
2. Proszę zapoznać się z zasadami zamieszczania zdjęć na forum.
Zamykam.
#36
Napisano 22 maja 2014 - 16:15
A ja u mnie niemam ani "s" ani "N" ... Mam cyfry od 1 do 7.
Całe ustrojstwo jest oplecione drucikiem i ma ołowianą plombe ze znaczkiem mercedesa.
Jest ustawione na pozycję 1.
Na benzynie pali dobrze, ale jak mu załącze gaz podczas jazdy bez zmiany pozycji pedału gazu to czuć ze ma więcej mocy.
Pytanie 1: W jakiej pozycji powinienem ustawić korektor i czy wogóle go dotykać.
Pytanie 2: czy złe ustawienie pozycji korektora może mieć wpływ na odpalanie samochodu?
Całe ustrojstwo jest oplecione drucikiem i ma ołowianą plombe ze znaczkiem mercedesa.
Jest ustawione na pozycję 1.
Na benzynie pali dobrze, ale jak mu załącze gaz podczas jazdy bez zmiany pozycji pedału gazu to czuć ze ma więcej mocy.
Pytanie 1: W jakiej pozycji powinienem ustawić korektor i czy wogóle go dotykać.
Pytanie 2: czy złe ustawienie pozycji korektora może mieć wpływ na odpalanie samochodu?
#37
Napisano 22 maja 2014 - 16:39
Zacznijmy od tego na co patrzysz-korektor jest na lewym nadkolu.
#38
Napisano 22 maja 2014 - 16:53
Lordzie, najszybysz to 1? Napewno? Ja jeżdże na LPG i mam na S bo wszędzie czytałem że S jest najszybszy? Nie podważam twojej wiedzy ale skąd masz takie info? Czuję duży spadek życia w moim silnika na podtlenku.
Użytkownik nicu89 edytował ten post 22 maja 2014 - 16:55
#39
Napisano 22 maja 2014 - 17:17
Mierzyłem opory w korektorze.
#40
Napisano 22 maja 2014 - 17:32
Aha, przetestuje pozycje 3,2,1 i zobacze czy silnik troche odżyje na LPG.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[om602] ARA, proszę o dokładny opis działania układu |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | markslew |
|
||
[w124] wielki problem z odpowietrzeniem układu paliwoego |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
||
Uszczelnienie układu chłodzącego |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Damian85 |
|
||
[w201] Wspornik układu kierowniczego. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | tof |
|
||
[w124] brak zasilania modułu zapłonowego, brak iskry. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | TernaryComa |
|