Decyzja jest taka.
Jutro wymiana oleju i filtrów. Zrobie sobie jescze z 10 000km i zobacze jak się bedzie silnik sprawował.
Co do testów to jak tylko znajde kogoś z manometrem to zostaną przeprowadzone a wyniki przedstawie na forum do oględzin.
Dziekuje i Pozdrawiam.
0
[w201/w124] Diesel - dymi na niebiesko
Rozpoczęty przez dual, sie 31 2007 18:38
67 odpowiedzi w tym temacie
#11
Napisano 02 września 2007 - 19:26
#12
Napisano 02 września 2007 - 21:57
miarowa roznica w pomiarze miedzy garkami to 0.5 ;-)
#13
Napisano 02 września 2007 - 22:22
dual napisał:
Niestety nie mam w Wawie znajomego z manometrem
jak nie będziesz miał pomysłów co dalej i będziesz chciał zdiagnozować lub naprawić swoją to polecam kolegę "zibizbm" który specjalizuje się w naprawach i którego z czystym sumieniem mogę ci polecić - sam naprawiam tam swoją i jestem bardzo zadowolony
Zbigniew Mianowski
Warszawa ul. Chełmżyńska 10G (przy ul. Marsa)
tel. (0-22) 612-15-53
fax. (0-22) 610-36-16
tel. kom. 0-602-492-194
jak możesz to zdradź mi tajemnicę jakiego koloru jest twoja
#14
Napisano 02 września 2007 - 22:24
Tak Zbyszek to dobry fachowiec a co najważniejsze dla mnie - poradzi jak trzeba i pomoże :-)
#15
Napisano 03 września 2007 - 08:03
markusso77 napisał:
jak możesz to zdradź mi tajemnicę jakiego koloru jest twoja
Ciemno niebieska.
#16
Napisano 03 września 2007 - 11:06
dual napisał:
Ciemno niebieska.
to całe szczęście że nie czerwona bo mój znajomy ostatnio o mały włos nie kupił czerwonej która miała podobne oznaki z silnikiem ale jeszcze kilka poważnych usterek w niej znaleźliśmy...
#17
Napisano 03 września 2007 - 15:54
dual napisał:
Ciemno niebieska.
OOO to nawet spaliny masz "pod kolor" nadwozia
#18
Napisano 04 września 2007 - 06:18
heh fakt.
A wracając do tematu. Wczoraj wymieniłem olej oraz filtr. Po zalaniu nowiutkim olejem ( prawie do max na bagnecie) odpalam maszyne i cisnienie ciach na 3 ( po kilku sekundach oczywiscie) i tak zostaje nawet na gorącym silniku ( 45 minut w korku grrrrrrr) spada na biegu jałowym minimalne do 2,5. Co o Tym myslicie. Dlaczego ciśnienie tak się zmieniło?
Dodam tylko że silnik pracuje ciszej milej. Czy to możliwe że było za mało oleju ( mam jakiś chyba nie orginalny bagnet ) Po spuszczeniu oleju było go około 3,5 do 4 litrów. Nalałem 4,5 litra tak jak było napisane w "Sam naprawiam Mercedes 190". Teraz na bagnecie jest pod max. Wczesniej było poniżej połowy.
Dymu brak jak narazie.
Pozdrawiam.
A wracając do tematu. Wczoraj wymieniłem olej oraz filtr. Po zalaniu nowiutkim olejem ( prawie do max na bagnecie) odpalam maszyne i cisnienie ciach na 3 ( po kilku sekundach oczywiscie) i tak zostaje nawet na gorącym silniku ( 45 minut w korku grrrrrrr) spada na biegu jałowym minimalne do 2,5. Co o Tym myslicie. Dlaczego ciśnienie tak się zmieniło?
Dodam tylko że silnik pracuje ciszej milej. Czy to możliwe że było za mało oleju ( mam jakiś chyba nie orginalny bagnet ) Po spuszczeniu oleju było go około 3,5 do 4 litrów. Nalałem 4,5 litra tak jak było napisane w "Sam naprawiam Mercedes 190". Teraz na bagnecie jest pod max. Wczesniej było poniżej połowy.
Dymu brak jak narazie.
Pozdrawiam.
#19
Napisano 04 września 2007 - 07:14
dual, mozliwe ze olej byl juz bardzo zuzyty bo poprzedni wlasciciel oszczedzal na zmianach. I wlasnie dlatego zawsze po kupnie auta zanim cokolwiek sie dotknie to wymienia sie najpierw wszystkie filtry i oleje, dopiero wychodzi cala prawda o stanie auta...
Edit
jeszcze troche spadnie to cisnienie - mysle ze jak olej troszke popracuje to gdzie na 2.2 opadnie. ale to jest b. dobry wynik wiec cieszyc sie i smigac!
Edit
dual napisał:
spada na biegu jałowym minimalne do 2,5
jeszcze troche spadnie to cisnienie - mysle ze jak olej troszke popracuje to gdzie na 2.2 opadnie. ale to jest b. dobry wynik wiec cieszyc sie i smigac!
#20
Napisano 04 września 2007 - 09:35
dual jesli jest tak jak opisujesz i wskazania cisnienia podczas pracy silnika sa w przedziale 2,5-3 to nic tylka sie cieszyc. Jak najbardziej prawidlowo .
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Wyciągnięcie Silnika OM601 2.0 Diesel |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Lownois |
|
||
Mercedes 410,2.9 diesel 1994.Problem ze sprzeglem. |
Pozostałe modele | Nik1975 |
|
||
Niebiesko białe paski z logiem mercedesa |
Modyfikacje,Tuning | wrobik |
|
||
Eko diesel om603 |
LPG i Paliwa Alternatywne | OldStunt |
|
||
[W201] Diesel - problem z rozrusznikiem |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | metiu |
|
|