Skocz do zawartości




- - - - -

[w201/w124] Diesel - dymi na niebiesko


67 odpowiedzi w tym temacie

#11 Offline   dual


  • Postów: 57
  • Na forum od: 31 sie 2007
  • Miejscowość: Warszawa

Napisano 02 września 2007 - 19:26

Decyzja jest taka.

Jutro wymiana oleju i filtrów. Zrobie sobie jescze z 10 000km i zobacze jak się bedzie silnik sprawował.

Co do testów to jak tylko znajde kogoś z manometrem to zostaną przeprowadzone a wyniki przedstawie na forum do oględzin.

Dziekuje i Pozdrawiam.



#12 Offline   ZaBsI


  • Postów: 1 071
  • Na forum od: 17 sty 2007
  • Miejscowość: Kraków
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1983
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 02 września 2007 - 21:57

miarowa roznica w pomiarze miedzy garkami to 0.5 ;-)

#13 Offline   markusso77


  • Postów: 942
  • Na forum od: 06 lip 2007
  • Miejscowość: GRCHW
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 02 września 2007 - 22:22

dual napisał:

Niestety nie mam w Wawie znajomego z manometrem

jak nie będziesz miał pomysłów co dalej i będziesz chciał zdiagnozować lub naprawić swoją ;) to polecam kolegę "zibizbm" który specjalizuje się w naprawach :/ i którego z czystym sumieniem mogę ci polecić - sam naprawiam tam swoją :/ i jestem bardzo zadowolony :E

Zbigniew Mianowski
Warszawa ul. Chełmżyńska 10G (przy ul. Marsa)
tel. (0-22) 612-15-53
fax. (0-22) 610-36-16
tel. kom. 0-602-492-194

jak możesz to zdradź mi tajemnicę jakiego koloru jest twoja :star:

#14 Offline   Ukaniu


  • Postów: 676
  • Na forum od: 30 maj 2007
  • Miejscowość: Jaktorów
  • Mercedes:W201 2.6 - M103
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:A8 D2 4,2

Napisano 02 września 2007 - 22:24

Tak Zbyszek to dobry fachowiec a co najważniejsze dla mnie - poradzi jak trzeba i pomoże :-)

#15 Offline   dual


  • Postów: 57
  • Na forum od: 31 sie 2007
  • Miejscowość: Warszawa

Napisano 03 września 2007 - 08:03

markusso77 napisał:

jak możesz to zdradź mi tajemnicę jakiego koloru jest twoja :slinka:

Ciemno niebieska.

#16 Offline   markusso77


  • Postów: 942
  • Na forum od: 06 lip 2007
  • Miejscowość: GRCHW
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 03 września 2007 - 11:06

dual napisał:

Ciemno niebieska.

to całe szczęście :slinka: że nie czerwona bo mój znajomy ostatnio o mały włos nie kupił czerwonej :slinka: która miała podobne oznaki z silnikiem ale jeszcze kilka poważnych usterek w niej znaleźliśmy...

#17 Offline   Charlie9


  • Postów: 7 791
  • Na forum od: 15 sty 2007
  • Miejscowość: Kraków
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 03 września 2007 - 15:54

dual napisał:

Ciemno niebieska.

OOO to nawet spaliny masz "pod kolor" nadwozia :zeby:

#18 Offline   dual


  • Postów: 57
  • Na forum od: 31 sie 2007
  • Miejscowość: Warszawa

Napisano 04 września 2007 - 06:18

heh fakt.


A wracając do tematu. Wczoraj wymieniłem olej oraz filtr. Po zalaniu nowiutkim olejem ( prawie do max na bagnecie) odpalam maszyne i cisnienie ciach na 3 ( po kilku sekundach oczywiscie) i tak zostaje nawet na gorącym silniku ( 45 minut w korku grrrrrrr) spada na biegu jałowym minimalne do 2,5. Co o Tym myslicie. Dlaczego ciśnienie tak się zmieniło?
Dodam tylko że silnik pracuje ciszej milej. Czy to możliwe że było za mało oleju ( mam jakiś chyba nie orginalny bagnet ) Po spuszczeniu oleju było go około 3,5 do 4 litrów. Nalałem 4,5 litra tak jak było napisane w "Sam naprawiam Mercedes 190". Teraz na bagnecie jest pod max. Wczesniej było poniżej połowy.

Dymu brak :zeby: jak narazie.

Pozdrawiam.

#19 Offline   Borat


  • Postów: 2 907
  • Na forum od: 06 sty 2007
  • Miejscowość: Berlin/Zgierz
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1983
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 04 września 2007 - 07:14

dual, mozliwe ze olej byl juz bardzo zuzyty bo poprzedni wlasciciel oszczedzal na zmianach. I wlasnie dlatego zawsze po kupnie auta zanim cokolwiek sie dotknie to wymienia sie najpierw wszystkie filtry i oleje, dopiero wychodzi cala prawda o stanie auta...

Edit

dual napisał:

spada na biegu jałowym minimalne do 2,5

jeszcze troche spadnie to cisnienie - mysle ze jak olej troszke popracuje to gdzie na 2.2 opadnie. ale to jest b. dobry wynik wiec cieszyc sie i smigac!

#20 Offline   Charlie9


  • Postów: 7 791
  • Na forum od: 15 sty 2007
  • Miejscowość: Kraków
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 04 września 2007 - 09:35

dual jesli jest tak jak opisujesz i wskazania cisnienia podczas pracy silnika sa w przedziale 2,5-3 to nic tylka sie cieszyc. Jak najbardziej prawidlowo :zeby:.








Podobne tematy Zwiń