Dzwoniłem do ex właściciela meśka. Zalewał pełny syntetyk ! Ja zalałem mineralny. To wyjasnia wszystko. Przepraszam za postawienie połowę forum na nogi A dla mnie kamień z serca.
Pozdrawiam.
0
[w201/w124] Diesel - dymi na niebiesko
Rozpoczęty przez dual, sie 31 2007 18:38
67 odpowiedzi w tym temacie
#21
Napisano 04 września 2007 - 12:09
#22
Napisano 04 września 2007 - 13:07
dual napisał:
Dzwoniłem do ex właściciela meśka. Zalewał pełny syntetyk ! Ja zalałem mineralny.
Radziłbym wylać minerał i zalać półsyntetyk.
#23
Napisano 04 września 2007 - 13:20
RobE124 napisał:
Radziłbym wylać minerał i zalać półsyntetyk
popieram...i dopiero po 2-3 wymianach można by spróbować przeskoczyć na minerala - a jakiego minerala zalałeś, jakiej firmy?
sam planuję taki zabieg ze zmianą z syntetyka na półsyntetyka a później na minerala. Myślałem nad kupnem oleju firmy Quaker...
#24
Napisano 04 września 2007 - 13:45
markusso77 napisał:
popieram...i dopiero po 2-3 wymianach można by spróbować przeskoczyć na minerala
Dlaczego?
Ten silnik ma 23 lata i z 600 000 przebiegu. Ten syntetyk sikał z niego z kilku miejsc a minerał nie dość, że podniósł mu ciśnienie w układzie, zredukował dymienie to jescze nie cieknie.
MOD: Cytujemy pojedynczo.
#25
Napisano 04 września 2007 - 13:59
dual napisał:
Dlaczego?
Tak robi wielu starych mechaników bo jest to "podobno" dość drastyczna zmiana parametrów oleju... zresztą chętnie poznam zdanie innych kolegów co na ten temat sądzą... I nie piszę tego na przekór żebyś miał teraz zgryz tylko dzielę się wiedzą którą posiadam - sam chciałem przeskoczyć odrazu na minerala ale usłyszałem taką opinię żeby robić to stopniowo i tyle...
#26
Napisano 04 września 2007 - 13:59
dual napisał:
nie dość że podniusł mu ciśnienie w układzie, zredukował dymienie to jescze nie cieknie.
Twoja sprawa, ale nie spodziewaj się cudów na dłuższą metę
#27
Napisano 04 września 2007 - 18:48
heh z tego co mi wiadomo to powinno sie przeskakiwac stopniowo czyli
SYNTETYK - POLSYNTETYK - MINERAL :roll:
SYNTETYK - POLSYNTETYK - MINERAL :roll:
#28
Napisano 04 września 2007 - 21:15
markusso77 napisał:
Myślałem nad kupnem oleju firmy Quaker...
To dobry olej . wytrzymuje wysokie temperatury,
Polecam
#29
Napisano 11 listopada 2007 - 19:16
No dobra odgrzeję temat...
Przy odpalaniu na zimnym silniku bucha mi z rury mega niebieski dym. Po przygazowaniu i nagrzaniu sie silnika dym znika, ale jeżeli będzie pyrkał sam, to potrafi tak dymić z 15 minut. Ktoś wie co jest grane? Wcześniej miałem problem ze świecami, ale wymieniłem "zdechnięte" i w zasadzie oprocz tego, ze pali na dotyk, to kopci jeszcze bardziej :roll:. Strasznie mnie to martwi, bo zrobiłem całe tylne zawieszenie, łącznie z wymiana podusze (mogę napisać relację) i teraz taki feler. Dodam, że problem jest poważny, bo wstyd odpalać na mieście .
MOD: Poprawiono ortografie i interpunkcje.
Przy odpalaniu na zimnym silniku bucha mi z rury mega niebieski dym. Po przygazowaniu i nagrzaniu sie silnika dym znika, ale jeżeli będzie pyrkał sam, to potrafi tak dymić z 15 minut. Ktoś wie co jest grane? Wcześniej miałem problem ze świecami, ale wymieniłem "zdechnięte" i w zasadzie oprocz tego, ze pali na dotyk, to kopci jeszcze bardziej :roll:. Strasznie mnie to martwi, bo zrobiłem całe tylne zawieszenie, łącznie z wymiana podusze (mogę napisać relację) i teraz taki feler. Dodam, że problem jest poważny, bo wstyd odpalać na mieście .
MOD: Poprawiono ortografie i interpunkcje.
#30
Napisano 11 listopada 2007 - 21:20
Artii napisał:
przy odpalaniu na zimnym silniku bucha mi z rury mega niebieski dym..
a coś więcej - może znasz faktyczny przebieg silnika?, a może dolewałeś mixolu do ropki po którym to silniczek potrafi sobie kopcić ;-)
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Wyciągnięcie Silnika OM601 2.0 Diesel |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Lownois |
|
||
Mercedes 410,2.9 diesel 1994.Problem ze sprzeglem. |
Pozostałe modele | Nik1975 |
|
||
Niebiesko białe paski z logiem mercedesa |
Modyfikacje,Tuning | wrobik |
|
||
Eko diesel om603 |
LPG i Paliwa Alternatywne | OldStunt |
|
||
[W201] Diesel - problem z rozrusznikiem |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | metiu |
|
|