Skocz do zawartości




- - - - -

[W140] Porady przed kupnem


112 odpowiedzi w tym temacie

#91 Offline   m104


  • Postów: 4 488
  • Na forum od: 24 kwi 2012
  • Miejscowość: /dev/null/
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 18 grudnia 2016 - 18:12

Zamki, układ elektryczny, układ pneumatyczny, pompa dociągania w bagażniku. Praktycznie cały środek poza konsolą do rozebrania i nie tylko. Ciężko będzie to skompletować "po trochu" - cały dawca by się przydał. Zamki i pompę jeszcze gdzieś znajdziesz, z resztą może być gorzej.



#92 Offline   impex


  • Postów: 443
  • Na forum od: 13 gru 2015
  • Miejscowość: Opolskie
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W140 600SEL

Napisano 18 grudnia 2016 - 18:14

Roboty jest bardzo dużo,między innymi trzeba doprowadzić osobne węzyki z powietrzem do wszystkich drzwi.Rozbiórka całego wnętrza-tutaj nie jest tak łatwo jak w E38.

#93 Offline   bydle


  • Postów: 714
  • Na forum od: 13 sie 2008
  • Miejscowość: Kalisz-Minden
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:350Z

Napisano 18 grudnia 2016 - 19:31

E38 za dużo jeszcze nie rozbieralem ale tak łatwo też się nie rozbiera.

No dobra a jaka jest prawda z tymi V12? Faktycznie są dużo droższe w utrzymaniu niż V8 i mało który mechanik się na nich zna?

#94 Offline   m104


  • Postów: 4 488
  • Na forum od: 24 kwi 2012
  • Miejscowość: /dev/null/
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 18 grudnia 2016 - 19:50

Zerknij tu:

http://mb201-124.eu/...m-to-sie-wiaze/

#95 Offline   impex


  • Postów: 443
  • Na forum od: 13 gru 2015
  • Miejscowość: Opolskie
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W140 600SEL

Napisano 18 grudnia 2016 - 20:28

Bydle,zajrzyj do mojej galerii to się dowiesz troche na temat V12.Nie chodzi tu o uszkodzone auto,a o dostępnośc czesci.W zasadzie tylko ASO,a i tak wszystkiego nie ma.Płacisz 10 tyś,a wychodzisz z torbą foliową z serwisu w rękach. :)

#96 Offline   bydle


  • Postów: 714
  • Na forum od: 13 sie 2008
  • Miejscowość: Kalisz-Minden
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:350Z

Napisano 18 grudnia 2016 - 20:33

Wyświetl postUżytkownik impex dnia 18 grudnia 2016 - 20:28 napisał

Bydle,zajrzyj do mojej galerii to się dowiesz troche na temat V12.Nie chodzi tu o uszkodzone auto,a o dostępnośc czesci.W zasadzie tylko ASO,a i tak wszystkiego nie ma.Płacisz 10 tyś,a wychodzisz z torbą foliową z serwisu w rękach. :)

Zajrzę ale raczej nie kupie V12 bo to jednak będzie samochód do jazdy na codzień i no jednak koszta trochę zabijają radość z posiadania W140.

Ale chyba chętnie posłucham jeszcze jakis opini i rad o tym aucie.

A powiedzcie mi jak z częściami używanymi bo do e38 np jest tego pełno a jak w przypadku Mercedesa?

#97 Offline   impex


  • Postów: 443
  • Na forum od: 13 gru 2015
  • Miejscowość: Opolskie
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W140 600SEL

Napisano 18 grudnia 2016 - 20:47

Bo E38 jest jak psów.W prawie każdej wiosce jest jedna sztuka.
W140 jest bardzo mało i z używanymi częsciami jest lekko mówiąc słabo..Nakupiłem używanych klamotów na ok 4 tyś i wszystko co kupiłem nadaje się...Hmmm.W każdym razie byłem zmuszony i nadal jestem kupować elementy w ASO,mimo,że kupowałem najdroższe elementy z allegro.Jest naprawde kiepsko z takimi rzeczami.Poza tym to stare auto to i może nic dziwnego.Wiekszosc rozbieranych modeli W140 na czesci to zgnite,zniszczone parchy-ładnej sztuki nikt nie rozbierze.

#98 Offline   DonMatteo


  • Postów: 84
  • Na forum od: 04 lis 2016
  • Miejscowość: Toruń
  • Mercedes:W124 2.8E - M104
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:SLK (R171)
  • Trzeci Mercedes:C (W203)
  • Inne auto:Chrysler Sebring

Napisano 18 grudnia 2016 - 20:50

Użytkownik seweryn24 w temacie "Jakie mieliście samochody wcześniej i jaki będzie następny?" napisał o w140 w kwestii części:

Wyświetl postUżytkownik seweryn24 dnia 17 grudnia 2016 - 01:14 napisał

Za to różnica kosztów utrzymania między 140stką i 124ką jest ogromna. Rynek części używanych do 140stek praktycznie nie istnieje.

Znajomy kupił w140 500 w ładnym stanie, a mimo to bieżące naprawy w okresie kilku lat dwukrotnie przekroczyły cenę zakupu samochodu :D
Nie ma co się oszukiwać - 140 jest droga w utrzymaniu. Części - w większości przypadków pozostaje ASO...

#99 Offline   m104


  • Postów: 4 488
  • Na forum od: 24 kwi 2012
  • Miejscowość: /dev/null/
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 18 grudnia 2016 - 20:52

Dodam coś jeszcze - w większości przypadków konieczny będzie zakup elementów nie zepsutych, a po prostu wyeksploatowanych. W takim przypadku w grę wchodzą tylko nowe, bo nikt o zdrowych zmysłach nie będzie kupował np. używanych wahaczy. A że z zamiennikami bywa kiepsko, albo wcale, albo drogo... Eksploatacja tego samochodu jest droga i tyle. Taniej chyba wychodzi zakup i jeżdżenie w220. Są tańsze w zakupie i mniej umęczone wiekiem.

#100 Offline   bydle


  • Postów: 714
  • Na forum od: 13 sie 2008
  • Miejscowość: Kalisz-Minden
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:350Z

Napisano 18 grudnia 2016 - 22:24

Bardziej mi chodzi o wszelkiego rodzaju, pompki, klamki, mechanizmy szyberdach, sterowania fotelami, wentylatory nadmuchu, zamki, mechanizmy szyb, itd. Pomijam kwestie eksploatacyjne silnika czy zawieszenia bo to tylko nowe wchodzi w gre.
A co jest takiego co się często psuje?

Ogolnie jestem mega najarany na W140, wczesniej chcialem C140 ale wpadlo C124 wiec tutaj rozgladam sie teraz za sedanem i cos wpadnie predzej czy pozniej ale chce zebrac jak najwiecej informacji bo jest to dla mnie nieznany temat.

Użytkownik bydle edytował ten post 18 grudnia 2016 - 22:36









Podobne tematy Zwiń