Zamki, układ elektryczny, układ pneumatyczny, pompa dociągania w bagażniku. Praktycznie cały środek poza konsolą do rozebrania i nie tylko. Ciężko będzie to skompletować "po trochu" - cały dawca by się przydał. Zamki i pompę jeszcze gdzieś znajdziesz, z resztą może być gorzej.
3
[W140] Porady przed kupnem
Rozpoczęty przez mgr3136, cze 28 2011 19:05
112 odpowiedzi w tym temacie
#91
Napisano 18 grudnia 2016 - 18:12
#92
Napisano 18 grudnia 2016 - 18:14
Roboty jest bardzo dużo,między innymi trzeba doprowadzić osobne węzyki z powietrzem do wszystkich drzwi.Rozbiórka całego wnętrza-tutaj nie jest tak łatwo jak w E38.
#93
Napisano 18 grudnia 2016 - 19:31
E38 za dużo jeszcze nie rozbieralem ale tak łatwo też się nie rozbiera.
No dobra a jaka jest prawda z tymi V12? Faktycznie są dużo droższe w utrzymaniu niż V8 i mało który mechanik się na nich zna?
No dobra a jaka jest prawda z tymi V12? Faktycznie są dużo droższe w utrzymaniu niż V8 i mało który mechanik się na nich zna?
#95
Napisano 18 grudnia 2016 - 20:28
Bydle,zajrzyj do mojej galerii to się dowiesz troche na temat V12.Nie chodzi tu o uszkodzone auto,a o dostępnośc czesci.W zasadzie tylko ASO,a i tak wszystkiego nie ma.Płacisz 10 tyś,a wychodzisz z torbą foliową z serwisu w rękach.
#96
Napisano 18 grudnia 2016 - 20:33
Użytkownik impex dnia 18 grudnia 2016 - 20:28 napisał
Bydle,zajrzyj do mojej galerii to się dowiesz troche na temat V12.Nie chodzi tu o uszkodzone auto,a o dostępnośc czesci.W zasadzie tylko ASO,a i tak wszystkiego nie ma.Płacisz 10 tyś,a wychodzisz z torbą foliową z serwisu w rękach.
Zajrzę ale raczej nie kupie V12 bo to jednak będzie samochód do jazdy na codzień i no jednak koszta trochę zabijają radość z posiadania W140.
Ale chyba chętnie posłucham jeszcze jakis opini i rad o tym aucie.
A powiedzcie mi jak z częściami używanymi bo do e38 np jest tego pełno a jak w przypadku Mercedesa?
#97
Napisano 18 grudnia 2016 - 20:47
Bo E38 jest jak psów.W prawie każdej wiosce jest jedna sztuka.
W140 jest bardzo mało i z używanymi częsciami jest lekko mówiąc słabo..Nakupiłem używanych klamotów na ok 4 tyś i wszystko co kupiłem nadaje się...Hmmm.W każdym razie byłem zmuszony i nadal jestem kupować elementy w ASO,mimo,że kupowałem najdroższe elementy z allegro.Jest naprawde kiepsko z takimi rzeczami.Poza tym to stare auto to i może nic dziwnego.Wiekszosc rozbieranych modeli W140 na czesci to zgnite,zniszczone parchy-ładnej sztuki nikt nie rozbierze.
W140 jest bardzo mało i z używanymi częsciami jest lekko mówiąc słabo..Nakupiłem używanych klamotów na ok 4 tyś i wszystko co kupiłem nadaje się...Hmmm.W każdym razie byłem zmuszony i nadal jestem kupować elementy w ASO,mimo,że kupowałem najdroższe elementy z allegro.Jest naprawde kiepsko z takimi rzeczami.Poza tym to stare auto to i może nic dziwnego.Wiekszosc rozbieranych modeli W140 na czesci to zgnite,zniszczone parchy-ładnej sztuki nikt nie rozbierze.
#98
Napisano 18 grudnia 2016 - 20:50
Użytkownik seweryn24 w temacie "Jakie mieliście samochody wcześniej i jaki będzie następny?" napisał o w140 w kwestii części:
Znajomy kupił w140 500 w ładnym stanie, a mimo to bieżące naprawy w okresie kilku lat dwukrotnie przekroczyły cenę zakupu samochodu
Nie ma co się oszukiwać - 140 jest droga w utrzymaniu. Części - w większości przypadków pozostaje ASO...
Użytkownik seweryn24 dnia 17 grudnia 2016 - 01:14 napisał
Za to różnica kosztów utrzymania między 140stką i 124ką jest ogromna. Rynek części używanych do 140stek praktycznie nie istnieje.
Znajomy kupił w140 500 w ładnym stanie, a mimo to bieżące naprawy w okresie kilku lat dwukrotnie przekroczyły cenę zakupu samochodu
Nie ma co się oszukiwać - 140 jest droga w utrzymaniu. Części - w większości przypadków pozostaje ASO...
#99
Napisano 18 grudnia 2016 - 20:52
Dodam coś jeszcze - w większości przypadków konieczny będzie zakup elementów nie zepsutych, a po prostu wyeksploatowanych. W takim przypadku w grę wchodzą tylko nowe, bo nikt o zdrowych zmysłach nie będzie kupował np. używanych wahaczy. A że z zamiennikami bywa kiepsko, albo wcale, albo drogo... Eksploatacja tego samochodu jest droga i tyle. Taniej chyba wychodzi zakup i jeżdżenie w220. Są tańsze w zakupie i mniej umęczone wiekiem.
#100
Napisano 18 grudnia 2016 - 22:24
Bardziej mi chodzi o wszelkiego rodzaju, pompki, klamki, mechanizmy szyberdach, sterowania fotelami, wentylatory nadmuchu, zamki, mechanizmy szyb, itd. Pomijam kwestie eksploatacyjne silnika czy zawieszenia bo to tylko nowe wchodzi w gre.
A co jest takiego co się często psuje?
Ogolnie jestem mega najarany na W140, wczesniej chcialem C140 ale wpadlo C124 wiec tutaj rozgladam sie teraz za sedanem i cos wpadnie predzej czy pozniej ale chce zebrac jak najwiecej informacji bo jest to dla mnie nieznany temat.
A co jest takiego co się często psuje?
Ogolnie jestem mega najarany na W140, wczesniej chcialem C140 ale wpadlo C124 wiec tutaj rozgladam sie teraz za sedanem i cos wpadnie predzej czy pozniej ale chce zebrac jak najwiecej informacji bo jest to dla mnie nieznany temat.
Użytkownik bydle edytował ten post 18 grudnia 2016 - 22:36
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Odpływ wody przedniej szyby w201 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Babybenz201 |
|
||
[w124]przednie zaciski |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | hadrianus |
|
||
Błotnki przednie Coupe E klasa - różnica |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Marcin78Lubuskie |
|
|
|
uszczelki przedniej szyby W124 Coupe |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Marcin78Lubuskie |
|
||
[w124] Woda pod nogami kierowcy po wymianie szyby przedniej |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Baleron |
|