Skocz do zawartości




- - - - -

[w140] kontrolki srs, klocki, hamulec postojowy


7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   fragles


  • Postów: 24
  • Na forum od: 06 wrz 2010

Napisano 03 października 2011 - 21:27

Witam.

Jadąc autem na chwilkę zaświeciły się jednocześnie kontroli srs, klocki i hamulec postojowy. I tak kilka razy.
Czy to jakieś zwarcie czy coś poważniejszego?

Z góry dzieki za podpowiedzi.

M.K.



#2 Offline   fragles


  • Postów: 24
  • Na forum od: 06 wrz 2010

Napisano 04 października 2011 - 14:38

Przepraszam, przepraszam, przepraszam.

Dzisiaj kontrolki zapaliły mi się na dłużej i zdążyłem się im przyjrzeć bliżej

Zapalają się cztery jednocześnie ETS, ABS, Klocki i Hamulec Postojowy

#3 Offline   Szofer


  • Postów: 13
  • Na forum od: 22 lut 2011

Napisano 06 października 2011 - 09:35

Jak zapalą się kontrolki to samochód słabnie.Ja miałem taki problem w moim,elektryk coś polutował i wszystko się naprawiło.Lutował z 10 minut i skasował 200zł.

#4 Offline   maclaw


  • Postów: 220
  • Na forum od: 26 maj 2010
  • Inne auto:W140 500SE

Napisano 10 października 2011 - 21:34

Do lutowania wiązka silnika, wiązka przepustnicy. To moje zdanie... autko jeśli słabnie, to oznacza tryb awaryjny...

#5 Offline   Uhlenhaut


  • Postów: 195
  • Na forum od: 18 paź 2011
  • Miejscowość: Stuttgart
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 18 października 2011 - 00:54

Czesc,

Jak sie zapalaja kontrolki akurat zwiazane z "kolami" to mozliwe, ze tam lezy problem. Przewody od sygnalizacji zuzucia hamulcow, abs itp w w140 sa w specificzny sposob polaczone. Warto to sprawdzic, bo pozniej moze dochodzic do rozmaitych awarii. Najlepiej wziac auto na komputer i zobaczyc, jakie byly bledy itp. Co i kiedy wyskoczylo. Jak nic konkretnego nie wyjdzie no to szukaj dobrego elektryka albo speca od Esek.

Jezeli auto slabnie, gdy zapalaja sie kontrolki to od razu sprawdz cewki, kopulki, palce, przewody zaplonowe, wszystko po kolei. Wystarczy, ze gdzies wystepuje male zwarcie i moze Ci popalic cala instalacje.

#6 Offline   Kamylek


  • Postów: 326
  • Na forum od: 05 gru 2010
  • Miejscowość: Wyszków-Wólka
  • Mercedes:W124 5.0E - M119
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W124 E500 93'
  • Trzeci Mercedes:W124 500E 91'

Napisano 18 października 2011 - 13:30

Jedź do kogoś ogarniętego ze Star diagnozą. Sprawdźcie błędy.

#7 Offline   fragles


  • Postów: 24
  • Na forum od: 06 wrz 2010

Napisano 31 października 2011 - 23:31

W trakcji wyskoczył błąd C1501 SPS P-Value (Y10).

Pytanie co dalej bo nic mi to nie mówi?

#8 Offline   Uhlenhaut


  • Postów: 195
  • Na forum od: 18 paź 2011
  • Miejscowość: Stuttgart
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 02 listopada 2011 - 16:56

http://www.benzworld.org/forums/w140-s- ... codes.html

Koles pisze, ze pomoglo oczyszczenie wszystkiego. Wiec najlepiej, jako ze jest to najmniej inwazyjne, sprobuj oczyscic bardzo dokladnie zaciski, wiazki i kable przy kolach. Uwazaj, bo stare przewody moga byc kruche. W jakim stanie masz tarcze/klocki? Kolejna rzecz, jaka bym zrobil, jak to nie pomoze to dal komus do posprawdzania przewody przy kolach.








Podobne tematy Zwiń