Sprawdz czy nie zalozyli ci filtra do skrzyni bez szuflady bo objaw na to wskazuje.
Faktycznie Maseratti zrobilo ladny czas, chociaz osiagalny bez problemu dla 500E. Nastepnym razem ci sie uda...
Mi tez nie udalo sie zrobic dobrego czasu, chociaz teoretycznie ET 13:73 nie jest jest zle. Z tym "slabym" czasem i tak udalo mi sie objechac Chryslera 300C SRT8, Opla Speedstera Turbo, Maseratti Quatroporte i pare innych.
Gdybym na tych zawodach wyrownal moj najlepszy wynik to objechalbym Forda Mustanga Shelby GT500... Ciekawa perspektywa...
Kontakt przeslany.
2
Komp, chip m119, modyfikacje
Rozpoczęty przez Wowek, lut 05 2012 20:25
99 odpowiedzi w tym temacie
#51
Napisano 23 kwietnia 2012 - 16:51
#52
Napisano 23 kwietnia 2012 - 19:47
kontakt mam już rozmawiałem,
filtr z szufladką, z klapką ?? jak to sprawdzić , jakiej firmy szukać oryginał w serwisie takie coś będzie miał ??
jakiej firmy kupiłeś do siebie, bo masz pewnie z tą klapką
filtr z szufladką, z klapką ?? jak to sprawdzić , jakiej firmy szukać oryginał w serwisie takie coś będzie miał ??
jakiej firmy kupiłeś do siebie, bo masz pewnie z tą klapką
#53
Napisano 23 kwietnia 2012 - 19:57
To nie jest kwestia firmy tylko modelu. Smialo mozesz kupowac zestaw febi z uszczelka. Jak powiesz ze chcesz z szuflada to powinni wiedziec o co chodzi.
Teraz obsewuj skrzynie bo mogl pierwszy pakiet dostac po dupie.
Teraz obsewuj skrzynie bo mogl pierwszy pakiet dostac po dupie.
#54 Gość_felix_
Napisano 01 maja 2012 - 21:06
Kamilu, dla Ciebie mam RT80 dla auta nic. ale chyba damy rade
#55
Napisano 26 czerwca 2012 - 19:22
Dobra. To może ja się dokleję. Ostatnio odwiedziłem znajomego, który zajmuje się montażem turbo gdzie popadnie. Ma facet naprawdę kompetentną wiedzę. Sam jeździ ciekawym autem (AUDI RS2 Avant 365HP, jest współautorem AUDI A4 B5 1,9 TDI 110@235 HP).Zapytałem się z głupiego, jak by widział podnoszenie mocy w M119. Powiedział, że "coś tam się da" ale du.y nie urwie. Więc zapytałem go co wg. niego urywa, odpowiedział krótko. Kompresor. Zapytałem więc skąd taki kompresor. Usłyszałem, że AMG i ............ JAGUAR :-). Nie wiem, jak ceny AMG, ale ceny kompresora (śmiganego oczywiście) z modeli XKR / XJR wahają się w okolicach 1500 - 5000zł. Dodatkowo "podobno" można to całkiem sympatycznie zgrać ze sobą i może dać przyrost rzędu 100-tu zdrowych koników, choć można i duuuużo więcej, kosztem trwałości oczywiście. Na youtube można znaleźć kilka ciekawych projektów, np CLK 430 Kompressor (jak chodzi i przyspiesza). Ktoś się spotkał już z taką przeróbką? Jak wszystko dobrze pójdzie to ja może...... Albo dobra. Nie zapeszam. Pożyjemy :-)
#56
Napisano 23 sierpnia 2012 - 16:05
halo halo drodzy M119tkowicze dzieje się coś pod maskami czy niet?
#57
Napisano 31 sierpnia 2012 - 09:22
witam ponownie
Nie będę zakładał nowego tematu bo ten także dotyczy m119 a dokładniej skrzyni w 500e.
Może ktoś wie lub coś czytał na temat temperatury oleju w asb 500e ???
Mam zamontowane wskazniki temp. oleju w silniku i skrzyni ponieważ ( po kilku przejazdach na torze skrzynia złapała taką temp. że zapaliła mi się osłona, wygłuszenie tunelu wokół skrzyni).
I teraz sedno pytania, temp. oleju w silniku ok. 80,90,100." temp. oleju w skrzyni jadę spokojnie 70-80. Ale się zatrzymam i na postoju już ok. 100-110, wydaje mi się że trochę za sporo.????? to przy upalaniu pewnie ze 150, ile taka skrzynia bezpiecznie wytrzymuje temp. 120-130 st.
Nie będę zakładał nowego tematu bo ten także dotyczy m119 a dokładniej skrzyni w 500e.
Może ktoś wie lub coś czytał na temat temperatury oleju w asb 500e ???
Mam zamontowane wskazniki temp. oleju w silniku i skrzyni ponieważ ( po kilku przejazdach na torze skrzynia złapała taką temp. że zapaliła mi się osłona, wygłuszenie tunelu wokół skrzyni).
I teraz sedno pytania, temp. oleju w silniku ok. 80,90,100." temp. oleju w skrzyni jadę spokojnie 70-80. Ale się zatrzymam i na postoju już ok. 100-110, wydaje mi się że trochę za sporo.????? to przy upalaniu pewnie ze 150, ile taka skrzynia bezpiecznie wytrzymuje temp. 120-130 st.
#58
Napisano 31 sierpnia 2012 - 09:39
Jesteś pewien że to od skrzyni ci się zapaliło to wygłuszenie a nie od wydechu? Jeżeli skrzynia mialby sie aż tak grzać na zewnątrz to co dopiero wewnątrz - popłynęłyby uszczelnienia i plastikowe elementy w płycie zaworowej. Poza tym nie sądzę że temperatura 150C może zapalić wygłuszenia
Wydaje mi się że to nie jest jak dużo te 100-110C. Większość ciepła w ASB wydziela się w konwerterze. Przy ostrym pałowaniu gdzie przenosi te prawie 200 kW mocy, poślizg hydrauliczny jest duzy, i niech nawet kilka, kilkanascie kW energii zamieni się w ciepło to wiadomo jak to potrafi grzać. Czajnik do herbaty ma 2,5kW a gotuje wodę w kilka minut
Wydaje mi się że to nie jest jak dużo te 100-110C. Większość ciepła w ASB wydziela się w konwerterze. Przy ostrym pałowaniu gdzie przenosi te prawie 200 kW mocy, poślizg hydrauliczny jest duzy, i niech nawet kilka, kilkanascie kW energii zamieni się w ciepło to wiadomo jak to potrafi grzać. Czajnik do herbaty ma 2,5kW a gotuje wodę w kilka minut
#59
Napisano 31 sierpnia 2012 - 10:03
na 90 % taką temp. złapała skrzynia , wydech akurat tam bardzo nie idzie , są osłony termiczne.
Tunel opalony od początku skrzyni gdzie się łączy z silnikiem aż po koniec skrzyni po obu stronach,do wału.
Niby nic się narazie nie stało ,skrzynia wyjęta powymieniane co trzeba, umyte ,pomalowane,olej , filtr wymieniony, chodzi elegancko.
Zobaczymy jak długo.
Tunel opalony od początku skrzyni gdzie się łączy z silnikiem aż po koniec skrzyni po obu stronach,do wału.
Niby nic się narazie nie stało ,skrzynia wyjęta powymieniane co trzeba, umyte ,pomalowane,olej , filtr wymieniony, chodzi elegancko.
Zobaczymy jak długo.
#60
Napisano 31 sierpnia 2012 - 15:39
Kawa wiem ze odpowiedz nie w temacie ale powiedz jak zrealizowałes pomiar temp oleju w silniku? mysle o tym zeby podlaczyc wskazanie temp oleju zamiast temp zewnetrznej na zegarach
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Moje modyfikacje. W124 91r 2.0 / 2.8 turbo |
Modyfikacje,Tuning | tomsad |
|
|
|
SL R129 2.8 M104 Komputer ECU |
Mercedes SL, SLK | Kebsik |
|
||
(w201) m102.980 2.3 --> m111.983 2.3 kompressor |
Modyfikacje,Tuning | Maku |
|
||
W124 m102 brak kompresji po wymianie zaworów i planowaniu glowicy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Shizzle188 |
|
|
|
[w124] "Komputer" elektrycznego otwierania szyb |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | derwu |
|