Użytkownik W124POWER dnia 03 stycznia 2017 - 14:40 napisał
0
[w124] Diesel - ciężko odpala, gaśnie niemal od razu.
Rozpoczęty przez KaczorekBW, lip 29 2012 11:36
153 odpowiedzi w tym temacie
#111
Napisano 04 stycznia 2017 - 10:25
Nie ma podkładki tylko taki wypustek . Miejsce na podkładkę?
#112
Napisano 04 stycznia 2017 - 11:32
Jak się wkręcą śrubę z filtrem to trzeba ustawić otwór w śrubie prostopadle do otworu w mocowaniu?
#113
Napisano 04 stycznia 2017 - 11:34
Obojętnie jak, i tak paliwo przepływa dookoła
#114
Napisano 04 stycznia 2017 - 11:44
Śruba jest "podtoczona" na wysokości otworu, więc obojętnie jak ją wkręcisz.
#115
Napisano 04 stycznia 2017 - 13:58
Nie wiem czemu om mi się zapowietrza? Jak szybciej jadę to się zapowietrzy i nie ciągnie paliwa ?
Gdzieś powietrze bierze ale gdzie?
Jaka tam podkładka ma być bo już nie mam pojęcia pod śrubą u mnie nie ma żadnej może to przez to ?
Jak nie ma podkładki to może nie jest na tej samej wysokości ?
Gdzieś powietrze bierze ale gdzie?
Jaka tam podkładka ma być bo już nie mam pojęcia pod śrubą u mnie nie ma żadnej może to przez to ?
Jak nie ma podkładki to może nie jest na tej samej wysokości ?
Użytkownik W124POWER edytował ten post 04 stycznia 2017 - 14:00
#116
Napisano 04 stycznia 2017 - 15:23
U mnie nie tam podkładki na śrubie z otworem, są na niej tylko 2 oringi po obu stronach otworu
Odkręć filtr, ta powierzchnia jego podstawy gdzie przylegają gumowe uszczelki na filtrze ma być czysta, sam metal (mi tam kiedyś została przyklejona gumowa uszczelka jakiegoś badziewnego filtra)
Powietrze może się też dostawać przez jedną z czterech miedzianych podkładek które mocują przeźroczysty, środkowy przewód idący do pompy, dwie są przy podstawie filtra a dwie przy pompie - i tak się dzieje jeśli ktoś to wcześniej ruszał i nie dokręcił
Odkręć filtr, ta powierzchnia jego podstawy gdzie przylegają gumowe uszczelki na filtrze ma być czysta, sam metal (mi tam kiedyś została przyklejona gumowa uszczelka jakiegoś badziewnego filtra)
Powietrze może się też dostawać przez jedną z czterech miedzianych podkładek które mocują przeźroczysty, środkowy przewód idący do pompy, dwie są przy podstawie filtra a dwie przy pompie - i tak się dzieje jeśli ktoś to wcześniej ruszał i nie dokręcił
#117
Napisano 04 stycznia 2017 - 23:41
Wpadłeś na dobry trop właśnie w tych wężykach powietrze jest zobaczymy.
#118
Napisano 08 stycznia 2017 - 21:43
Dziś odpaliłem pod dokręcałem wężyki i zapaliłem zgasł jak ssanie się wyłączyło podczas pracy silnika zapchało cały filtr wstępny brudem a jak kręciłem do się lał żur do filterka a nie paliwo . Czyli całym problemem jest zapchany bak tak myślę? Aby wyczyścić potrzebny jest kanał czy uda mi się obejść bez kanału?
#119
Napisano 08 stycznia 2017 - 21:59
Bez kanału dasz radę ale musisz i tak od spodu wężyki poodpinać, więc podejść pod auto musisz ew. na najazdach albo na kobyłkach. Oznacz sobie węże gdzie szły. A gdybyś bak wyjmował wyjmuje się go przez bagażnik.
#120
Napisano 09 stycznia 2017 - 14:40
Jak wyjmę węże z baku to ropa od razu będzie leciała? Trzeba pewnie od razu pojemnik zorganizować?
Użytkownik W124POWER edytował ten post 09 stycznia 2017 - 14:41
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Problemy z odpalaniem w124 300e na zimnym silniku |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | lukasz1986 |
|
||
W201 Problem z odpalaniem na zimnym |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Gigachadman90 |
|
||
Mercedes w201 Problem z odpalaniem na zimnym i kontrolką ABS |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Gigachadman90 |
|
||
Wyciągnięcie Silnika OM601 2.0 Diesel |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Lownois |
|
||
Mercedes 410,2.9 diesel 1994.Problem ze sprzeglem. |
Pozostałe modele | Nik1975 |
|