Skocz do zawartości




- - - - -

[c124] SWAP na V8?



82 odpowiedzi w tym temacie

#71 Offline   pangapa


  • Postów: 22
  • Na forum od: 21 sie 2016
  • Miejscowość: Bielsko-Biała
  • Mercedes:W124 3.0E-24V - M104
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Inne auto:Bmw

Napisano 20 marca 2017 - 01:45

Panowie mam pytanie czy potrzebuje do silnika m104 3.2 moduł obsugujacy DWB chce postawić silnik narazie na ECUMASTER EMU STANDALONE i później dowalić kompresor 2 sprawa czy ecumaster ma możliwość obsługi 2 map chodzi mi o przebaczenie mapy na lpg na jednym sterowniku :) i 3 pytanie może ms2 lutowac dobrze umiem tylko troche mnie przeraża clo jak to wygląda ktos sciagal z usa kit :) megasquirta ? Silnik mam sprawdzony :) igla



#72 Offline   MARIOMOSCOVE420


  • Postów: 334
  • Na forum od: 10 kwi 2011
  • Miejscowość: LLU
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Opel Omega, Saab 9-3

Napisano 21 marca 2017 - 13:52

http://www.racingfor...EMU-t90262.html przeczytaj ten temat, tam jest wszystko opisane.

#73 Offline   pangapa


  • Postów: 22
  • Na forum od: 21 sie 2016
  • Miejscowość: Bielsko-Biała
  • Mercedes:W124 3.0E-24V - M104
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Inne auto:Bmw

Napisano 22 marca 2017 - 21:37

emu kupione silnik też :D stoi w pokoju :D
Dołączona grafika

Dołączona grafika
cewki p65 kupie na dniach

to jest elektroniczna czy nie ?

Użytkownik w0jta5 edytował ten post 23 marca 2017 - 09:01


#74 Offline   w0jta5


  • Postów: 5 025
  • Na forum od: 14 lis 2008
  • Miejscowość: Karkonosze
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 23 marca 2017 - 08:58

Miało być V8, a chyba widzę R6 :P

#75 Offline   wojtek81


  • Postów: 5 934
  • Na forum od: 17 wrz 2009
  • Miejscowość: Wielkopolska
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 24 marca 2017 - 20:18

Może to V12 ?
Jak szaleć to szaleć :E

#76 Offline   pangapa


  • Postów: 22
  • Na forum od: 21 sie 2016
  • Miejscowość: Bielsko-Biała
  • Mercedes:W124 3.0E-24V - M104
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Inne auto:Bmw

Napisano 26 marca 2017 - 12:27

Stwierdziłem że fajnie będzie sie odpychać r6 na kompresorze :P ^^ dalej mam pytanie o ta przepustnice bo jest z ASR ;/ i czy komuś się udało podłączyć mam ten moduł DBW z przepustnicy wychodzi 11 kabli 2 od silnika reszta to czarna magia

#77 Offline   EssiRS


  • Postów: 5 564
  • Na forum od: 07 sty 2007
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 5.0E - M119
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:cabrio
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:SL500
  • Inne auto:Mercedes V12 Biturbo

Napisano 06 kwietnia 2017 - 16:31

Pod emu to szukaj przepustnicy pod emu. Po co kombinujesz z przepustnicą z epoki? Wszyscy pod emu robią elektroniczny pedał gazu.

R6 fajniejsze niż V8? Chyba tylko dla kieszeni...

Użytkownik EssiRS edytował ten post 06 kwietnia 2017 - 16:31


#78 Offline   pangapa


  • Postów: 22
  • Na forum od: 21 sie 2016
  • Miejscowość: Bielsko-Biała
  • Mercedes:W124 3.0E-24V - M104
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Inne auto:Bmw

Napisano 11 listopada 2017 - 23:23

No to tak w Marcu znalazł się m104 3,2 kompresor leży w szafie swap gotowy wiązka zrobiona ale.... Ktoś z was ma oddalonego m104 na tym kompie ogólnie borykał się z problemem odpalenia silnika ( kompresja jest Iskra jest paliwko jest) w szczególności z ustawieniem primary trigger i zapłonu do tego... Nie mam jednego zęba więcej koło moje to 60-3 first trigger 2 , trigger anngle 60 , cgdr 100 % next edge rejection angle 4. W ignition outputs ... Output offset 4 ignition event 1, 2-5 , 3-3, 4-6, 5-2, 6-4 wtryski dobrze sa skonfigurowane pod zaplon L. Komp Lapie synchromizacje ...

#79 Offline   pangapa


  • Postów: 22
  • Na forum od: 21 sie 2016
  • Miejscowość: Bielsko-Biała
  • Mercedes:W124 3.0E-24V - M104
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Inne auto:Bmw

Napisano 11 listopada 2017 - 23:23

No to tak w Marcu znalazł się m104 3,2 kompresor leży w szafie swap gotowy wiązka zrobiona ale.... Ktoś z was ma oddalonego m104 na tym kompie ogólnie borykał się z problemem odpalenia silnika ( kompresja jest Iskra jest paliwko jest) w szczególności z ustawieniem primary trigger i zapłonu do tego... Nie mam jednego zęba więcej koło moje to 60-3 first trigger 2 , trigger anngle 60 , cgdr 100 % next edge rejection angle 4. W ignition outputs ... Output offset 4 ignition event 1, 2-5 , 3-3, 4-6, 5-2, 6-4 wtryski dobrze sa skonfigurowane pod zaplon L. Komp Lapie synchromizacje ...

#80 Offline   Sinus007


  • Postów: 184
  • Na forum od: 13 sie 2011
  • Miejscowość: Warszawa Wilanow
  • Mercedes:W201 2.5D turbo - OM602
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W124 5.0 M113 94r
  • Trzeci Mercedes:G300 TD W460
  • Inne auto:Fiat 126p 1242cm3

Napisano 12 listopada 2017 - 01:15

Wyświetl postUżytkownik pangapa dnia 11 listopada 2017 - 23:23 napisał

No to tak w Marcu znalazł się m104 3,2 kompresor leży w szafie swap gotowy wiązka zrobiona ale.... Ktoś z was ma oddalonego m104 na tym kompie ogólnie borykał się z problemem odpalenia silnika ( kompresja jest Iskra jest paliwko jest) w szczególności z ustawieniem primary trigger i zapłonu do tego... Nie mam jednego zęba więcej koło moje to 60-3 first trigger 2 , trigger anngle 60 , cgdr 100 % next edge rejection angle 4. W ignition outputs ... Output offset 4 ignition event 1, 2-5 , 3-3, 4-6, 5-2, 6-4 wtryski dobrze sa skonfigurowane pod zaplon L. Komp Lapie synchromizacje ...
jak byś trochę logiczniej opisał problem to bym pomógł, Od kiedy to M104 ma kompressor? Na jakim kompie to odpalasz?? bez szczegółów nie ma jak Ci pomóc








Podobne tematy Zwiń