Niezła glaca Twoja?
6
[W140] Kubasz 600SEL '93
Rozpoczęty przez Kubasz, mar 24 2014 09:27
458 odpowiedzi w tym temacie
#431
Napisano 08 października 2016 - 20:43
#432
Napisano 09 października 2016 - 09:26
Nie moja. Mój kolega który mi pomagał ma takie karczycho
#433
Napisano 12 października 2016 - 20:09
Witam. Dzisiaj miałem jeszcze okazję podziałać przy 600. Z okazji takiej że jeszcze nie zalałem silnika olejem postanowiłem wymienić oringi na wężach które wychodzą z obudowy filtra oleju i wiodą olej do i z chłodnicy oleju. W przypadku 600 jest to dość powszechne miejsce ubytku oleju. Poniżej widać to miejsce
Tu fotka z nowymi oringami
I porównanie starych i nowych oringów. Nie wiem czy te stare są zdeformowane czy może taki był ich pierwotny wygląd natomiast nowe są zwyczajnie okrągłe w przekroju no i nie puszczają już oleju Na koniec wszystko spsiukałem moim ulubionym cytrynowym siuwakesem od olejów żeby było czyściutko
Tu fotka z nowymi oringami
I porównanie starych i nowych oringów. Nie wiem czy te stare są zdeformowane czy może taki był ich pierwotny wygląd natomiast nowe są zwyczajnie okrągłe w przekroju no i nie puszczają już oleju Na koniec wszystko spsiukałem moim ulubionym cytrynowym siuwakesem od olejów żeby było czyściutko
#434
Napisano 30 stycznia 2017 - 21:49
Masz może listę części jakie kupowałeś przy wymianie uszczelki dużej miski? Mnie czeka to samo, ale przy okazji wymiany sanek akurat. Nie chce mi się dwa razy podchodzić do tematu ściągania ich więc mam zamiar zrobić jak najwięcej przy okazji. Co według Ciebie warto wymienić jeszcze przez ułatwiony dostęp? Czy kompresor klimy warto ściągnąć do regeneracji- stan nieznany. Widzę że używałeś żurawia. Mi polecano belkę, ale nie wiem na ile błotniki/fartuchy wytrzymają taki ciężar.
#435
Napisano 30 stycznia 2017 - 22:19
Kompresor klimatyzacji da się zdemontować i założyć ponownie bez opuszczania przedniej belki.Silnik trzeba jedynie unieść na dosłownie milimetry.Nic nie odkręcałem więcej.
W przypadku starego auta i dłuższego postoju warto oddać wszystko co kręci się na pasku do regeneracji.Alternator,rozrusznik,pompa wody,kompresor,pompa powietrza wtórnego.
W przypadku starego auta i dłuższego postoju warto oddać wszystko co kręci się na pasku do regeneracji.Alternator,rozrusznik,pompa wody,kompresor,pompa powietrza wtórnego.
#436
Napisano 30 stycznia 2017 - 23:03
Rozrusznik na pewno bedzie musiał iść do zrobienia. Tylko że sama przygoda z poduszkami sanek przod i tyl plus przeguby gumowe wału, poduszki silnika i skrzyni, mocowanie dyferencjału i uszczelki misek i mamy 5000zł. Rozrusznik pewnie ze 200, alternator też 200, kompresor- nie wiadomo, pompa powietrza grosze, a pompa wody nie mam pojecia. Regenerowałeś pompę wody impex?
#437
Napisano 30 stycznia 2017 - 23:28
Za jakiś czas ruszam konkretnie z autem i wysyłam to co wymieniłem do regeneracji+nowe wisco i termostat.Nie chce aby mi cokolwiek skrzeczało z przodu.
Mam namiar na sprawdzoną firme zajmująca się regeneracją m.in pomp wody.Ponoć mogą ją tak zrobić,że przeżyje cały samochód..Mam nadzieję bo dostałem niedawno wycenę z ASO to koszt pompy wody z 15% rabatem to prawie 6 tyś.Tyle nie dam na pewno.
Jak chcesz to Ci mogę podać namiar na firme-chyba,że wolisz zaryzykować jak ja odbiorę swoją
A to co tam wypisałeś wyżej..To koszt tych części to 5 tys w ASO?Czy podałeś w sporym zaokrągleniu?
Pytam bo pewnie tez będe chciał to kiedyś zrobić,jednak nie jest to teraz priorytet.Do wymiany mam tak naprawdę jedną tylną tuleje sanek,ale zmienie komplet+wszystko na całych sankach.
Mam namiar na sprawdzoną firme zajmująca się regeneracją m.in pomp wody.Ponoć mogą ją tak zrobić,że przeżyje cały samochód..Mam nadzieję bo dostałem niedawno wycenę z ASO to koszt pompy wody z 15% rabatem to prawie 6 tyś.Tyle nie dam na pewno.
Jak chcesz to Ci mogę podać namiar na firme-chyba,że wolisz zaryzykować jak ja odbiorę swoją
A to co tam wypisałeś wyżej..To koszt tych części to 5 tys w ASO?Czy podałeś w sporym zaokrągleniu?
Pytam bo pewnie tez będe chciał to kiedyś zrobić,jednak nie jest to teraz priorytet.Do wymiany mam tak naprawdę jedną tylną tuleje sanek,ale zmienie komplet+wszystko na całych sankach.
Użytkownik impex edytował ten post 30 stycznia 2017 - 23:36
#438
Napisano 30 stycznia 2017 - 23:36
Zanim ja dojdę do robienia przodu silnika to pewnie juz swoją odbierzesz. Póki co to dodaję w koszyk zawieszenie na całe auto.
#439
Napisano 30 stycznia 2017 - 23:39
Prędzej Ty swoją wyprowadzisz na prostą jak ja Z której strony by nie patrzeć to chciałbym wszystko nowe kupić lub zregenerować.
Wbrew pozorom...najbardziej się boje lakierowania i ewentualnego babrania z korozją od spodu.
Wbrew pozorom...najbardziej się boje lakierowania i ewentualnego babrania z korozją od spodu.
#440
Napisano 31 stycznia 2017 - 00:26
Jest tych zakamarków. Ja chce podwozie na dwa etapy zrobić. Najpierw przy okazji sanek z przodu podłużnice i komora od spodu + fartuchy i błotniki. Później przy okazji tylnego wózka pójdzie reszta, bo to i wydech zejdzie i wał przy okazji.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W140] Impex 600SEL 1992 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | impex |
|
||
[W140] 600SEL - droga do perfekcji |
Mercedes S, CL i SEC | Kubasz |
|
|
|
OT wydzielone z [W140] Impex 600SEL 1992 |
HydePark | majsterus |
|
||
600SEL kilka pytań |
Mercedes S, CL i SEC | impex |
|
|
|
Top Gear Brabus 600SEL 7.3-48 V12 and SLK 6.5 V8 |
Media - Audio, Video, Jpg | Piotrek124 |
|