Skocz do zawartości




- - - - -

bujanie silnikiem,pompa? 2.5 D


46 odpowiedzi w tym temacie

#41 Offline   daru


  • Postów: 702
  • Na forum od: 06 kwi 2012
  • Miejscowość: Lublin
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W115 200D 75'

Napisano 03 stycznia 2015 - 15:24

Tzn? Mozesz rozwinac?



#42 Offline   jaszek7777


  • Postów: 885
  • Na forum od: 01 paź 2013
  • Miejscowość: Ostróda
  • Mercedes:W201 2.5D - OM602
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 03 stycznia 2015 - 16:26

Jak przy gaszeniu jest łubudu(!!!), to poduszki :)

#43 Offline   markslew


  • Postów: 2 342
  • Na forum od: 02 kwi 2011
  • Miejscowość: Cieszyn
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:VW Vento 1.9 TDi

Napisano 03 stycznia 2015 - 17:03

Wyświetl postUżytkownik daru dnia 03 stycznia 2015 - 15:24 napisał

Tzn? Mozesz rozwinac?

Z boku pompy jest korek gwintowany. Wał ustawiasz na 15 st. za OT, czyli na OT i dalej zgodnie z kierunkiem wału. I w tej pozycji blokada ma wejść w wypust na wałku pompy. Jak wchodzi to ustawione dobrze.

#44 Offline   daru


  • Postów: 702
  • Na forum od: 06 kwi 2012
  • Miejscowość: Lublin
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W115 200D 75'

Napisano 03 stycznia 2015 - 17:05

A wlasnie-zapomnialem o tym. Ale nie wiem czy dobrze mysle-bo tam sie nawet czujnik powinno wkrecac? I ewentualnie lusterkiem powinienem zobaczyc czy jest dobrze ustawione? Potrzebne jest jakies narzędzie do tego?

#45 Offline   markslew


  • Postów: 2 342
  • Na forum od: 02 kwi 2011
  • Miejscowość: Cieszyn
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:VW Vento 1.9 TDi

Napisano 03 stycznia 2015 - 17:42

Wyświetl postUżytkownik daru dnia 03 stycznia 2015 - 17:05 napisał

Potrzebne jest jakies narzędzie do tego?

http://imagizer.imag...3/dscf1583b.jpg


Ale tak na szybko lusterkiem wypust na wałku zobaczysz.

#46 Offline   olo3


  • Postów: 38
  • Na forum od: 27 wrz 2011
  • Miejscowość: łódź
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 03 stycznia 2015 - 22:10

W takim razie nasuwa mi sie pytanie. Czy po zdjeciu pokrywy bedzie konieczność wymiany uszczelki.? A do przykrecenie pokrywy klucz dynamometryczny?
Pozdrawiam

#47 Offline   markslew


  • Postów: 2 342
  • Na forum od: 02 kwi 2011
  • Miejscowość: Cieszyn
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:VW Vento 1.9 TDi

Napisano 04 stycznia 2015 - 01:51

Nie trzeba nic z tych rzeczy. A dokręcaj delikatnie, nie na chama ;)








Podobne tematy Zwiń