Skocz do zawartości




- - - - -

bujanie silnikiem,pompa? 2.5 D


46 odpowiedzi w tym temacie

#21 Offline   jaszek7777


  • Postów: 885
  • Na forum od: 01 paź 2013
  • Miejscowość: Ostróda
  • Mercedes:W201 2.5D - OM602
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 05 lipca 2014 - 07:37

Wyświetl postUżytkownik dodo88 dnia 04 lipca 2014 - 22:10 napisał

a skąd biorą niektórzy auta tego typu z przebiegiem 400tys? -ja swój kupiłem od pierwszego właściciela,więc wierzę w ten przebieg :)

Aaaa, wierzysz :D To ok :metal:

A wracając do tematu, skoro już wykręcasz wtryski, to zmierz tą kompresję.



#22 Offline   dodo88


  • Postów: 74
  • Na forum od: 04 cze 2013
  • Miejscowość: Lubochnia
  • Mercedes:W201 2.5D - OM602
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 05 lipca 2014 - 17:43

Wyświetl postUżytkownik jaszek7777 dnia 05 lipca 2014 - 07:37 napisał

Aaaa, wierzysz :D To ok :metal:

To jakaś aluzja? ;) ,samochód brałem od pierwszego właściciela,który miał po za 190tką dwa inne samochody które użytkował, gdy pojechałem na oględziny,mój stał w garażu cały zakurzony,zresztą po co 60letni gość miał cofać licznik przy mercedesie z 91 roku, to nie żadna nowość ,że te obracają liczniki...

Kompresję zmierzę jak już wyjmę wtryski.

#23 Offline   jaszek7777


  • Postów: 885
  • Na forum od: 01 paź 2013
  • Miejscowość: Ostróda
  • Mercedes:W201 2.5D - OM602
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 05 lipca 2014 - 18:05

Oj tam zaraz aluzja - żarcik ;)

Chociaż widziałem już kilka w124 w życiu, które miały niby 200-300 tyś przebiegu. A silnik ledwo dyszał :) Mój ma obecnie 750 tyś a też jeździł nim dziadek - 100 letni :) Zmierz kompresję. Wykręcanie wtrysków to świetna na to okazja. Tylko pamiętaj - kompresję mierzy się na rozgrzanym motorze!!!

Użytkownik jaszek7777 edytował ten post 05 lipca 2014 - 18:05


#24 Offline   dodo88


  • Postów: 74
  • Na forum od: 04 cze 2013
  • Miejscowość: Lubochnia
  • Mercedes:W201 2.5D - OM602
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 06 lipca 2014 - 08:08

Wiem,wiem kolego... ;) -zdarzało mi się mierzyć ciśnienie ;)
Podjadę w poniedziałek do znajomego pożyczyć manometr,tylko zastanawiam się gdzie te wtryski zawieźć... jest w okolicy gość który się zajmuje takimi rzeczami ale renoma się podobno pogorszyła...

#25 Offline   Abram84


  • Postów: 37
  • Na forum od: 22 cze 2014
  • Miejscowość: Gdynia
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:w210
  • Trzeci Mercedes:w124 om602

Napisano 06 lipca 2014 - 23:21

Na necie masz namiary na firmy które sprawdzają ,regenerują wytryski i im się je wysyła, nie zawozi.
Co prawda, nie znam nikogo co by z tego kiedykolwiek skorzystał ale może warto ogarnąć taki temat.... :stick:

#26 Offline   czarna1967


  • Postów: 78
  • Na forum od: 04 lis 2010
  • Miejscowość: Lublin
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:124 300D automat klima

Napisano 27 lipca 2014 - 19:06

Witam, mam problem a poduszkami pod silnikiem, są do wymiany. Jedną wymieniłam w zakładzie , ale jest wyższa niż oryginalna. Za żadne skarby nie mogę dostać prawidłowej do mojego modelu. Może macie namiary gdzie kupić do W124 300D automat 1987r. z klimą. BEdę bardzo wdzięczna .

#27 Offline   Chang


  • Postów: 1 019
  • Na forum od: 11 kwi 2011
  • Miejscowość: Szczecin
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 28 lipca 2014 - 00:13

Będąc przy temacie pomp i wtrysków :]

Czy ktoś może wie do czego służy to ustrojstwo na pompie zaznaczone na zdjęciu poniżej ?

Dołączona grafika

To tylko zaślepka ? otwór rewizyjny jakiś ? czujnik ?

Jak widać jest to miejsce, w którym jest drobny wyciek, w związku z tym chciałbym się dowiedzieć czy powinien tam być jakiś (jaki ?) oring ? uszczelka ?

Użytkownik Chang edytował ten post 28 lipca 2014 - 00:14


#28 Offline   daru


  • Postów: 702
  • Na forum od: 06 kwi 2012
  • Miejscowość: Lublin
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W115 200D 75'

Napisano 28 lipca 2014 - 07:47

Jesli dobrze widze, to tutaj powinna byc dzwignia "stop" pompy wtryskowej.

#29 Offline   Chang


  • Postów: 1 019
  • Na forum od: 11 kwi 2011
  • Miejscowość: Szczecin
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 28 lipca 2014 - 09:38

Faktycznie, powinien tam być "STOP", niemniej ni ma :]

Idzie tam jakiś oring ? uszczelka ?

#30 Offline   m104


  • Postów: 4 488
  • Na forum od: 24 kwi 2012
  • Miejscowość: /dev/null/
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 28 lipca 2014 - 09:50

czarna1967, pewnie jest wyższa, bo stara "siadła". Stare poduszki mogą być sporo niższe od nowych.

Dołączona grafika

Widywałem poduszki tak zapadnięte, że w ogóle nie było w nich tej "odstającej" części. Nowe w porównaniu do starych bywały nawet prawie 3 cm wyższe.








Podobne tematy Zwiń