Skocz do zawartości




- - - - -

bujanie silnikiem,pompa? 2.5 D


46 odpowiedzi w tym temacie

#31 Offline   daru


  • Postów: 702
  • Na forum od: 06 kwi 2012
  • Miejscowość: Lublin
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W115 200D 75'

Napisano 29 lipca 2014 - 05:55

Wyświetl postUżytkownik Chang dnia 28 lipca 2014 - 09:38 napisał

Faktycznie, powinien tam być "STOP", niemniej ni ma :]

Idzie tam jakiś oring ? uszczelka ?

Tak. Wpisz sobie w szukajke wymiana oringu/uszczelki dzwigni stop. U mnie tez jest do wymiany bo juz cieknie .



#32 Offline   Chang


  • Postów: 1 019
  • Na forum od: 11 kwi 2011
  • Miejscowość: Szczecin
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 30 lipca 2014 - 00:02

Nawet w FAQ tutorial jest, ciekawi mnie jeszcze kwestia dlaczego u mnie nie ma tam dźwigienki...jakaś różnica w pompach do turbo\bez turbo ?

#33 Offline   daru


  • Postów: 702
  • Na forum od: 06 kwi 2012
  • Miejscowość: Lublin
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W115 200D 75'

Napisano 30 lipca 2014 - 08:23

Nie wydaje mi sie.. zawsze sluzy to do awaryjnego zatrzymania silnika wiec jaka wersja nie powinno miec znaczenia. Ale z turbo nie mam doczynienia wiec reki nie dam sobie uciac. Ale wg.mnie powinna byc w kazdej wersji. Moze ktos tam dlubal i nie mogl dobrze tego zamontowac i dal sobie spokoj, albo wypadlo..

#34 Offline   olo3


  • Postów: 38
  • Na forum od: 27 wrz 2011
  • Miejscowość: łódź
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 02 stycznia 2015 - 22:55

Witam, podłącze się do tematu posiadam MB124, 2.5D, moc 90 koni. Czytam powyższe problemy i muszę stwierdzić, ze mam podobny jednakże w moim przypadku silnikiem buja jak się rozgrzeje, może teraz gdy jest chłodniej na dworze problem trochę ustał ale szału nie ma. Wtryski mam sprawdzone, kompresja jest OK, wyczyszczony smok w baku, pompa uszczelniona, wymienione filtry, podgrzewacz paliwa nie leci, nic nie wyje tzn. wał. Bije się z myślami czy mam kupić poduszki pod silnik, po pierwsze koszta duże po drugie z żadnej nic nie leci—są suche. Co mogę jeszcze sprawdzić? Pomóżcie bo wydać kilka stów i nic z tego ma nie wynikać to średni pomysł.
Pozdrawiam i przepraszam za błędy pisałem z telefonu.

#35 Offline   markslew


  • Postów: 2 342
  • Na forum od: 02 kwi 2011
  • Miejscowość: Cieszyn
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:VW Vento 1.9 TDi

Napisano 03 stycznia 2015 - 01:27

Poduszki są najpewniejszą opcją. Ale rozciągnięcie łańcucha też możesz sprawdzić.

#36 Offline   olo3


  • Postów: 38
  • Na forum od: 27 wrz 2011
  • Miejscowość: łódź
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 03 stycznia 2015 - 11:34

Witam ponownie i dzięki za szybki odzew. Czy takie sprawdzenie łańcucha to drogi interes?? Chyba będzie trzeba odkładać na poduszki choć patrząc na inne posty i ceny poduszek to na chwilę obecną poduszki Lemforder na alledrogo nie są tak strasznie drogie coś około 140 zł.
Pozdrawiam

#37 Offline   daru


  • Postów: 702
  • Na forum od: 06 kwi 2012
  • Miejscowość: Lublin
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W115 200D 75'

Napisano 03 stycznia 2015 - 11:36

Lancuch sprawdzisz po zdjeciu pokrywy zaworow. Ustawiasz na gorze na znak i patrzysz na dole czy jest 0st czy jednak jest inaczej. Tak mi sie wydaje, ale niech sie ktos z bardziej ogarnietych kolegow wypowie

#38 Gość_arek92_


  • Na forum od: --

Napisano 03 stycznia 2015 - 12:16

zdejmujesz pokrywę zaworów ustawiasz wałek na znak i na dole odczytujesz z podziałki na kole pasowym ile jest wyciągnięty łańcuch, dopuszczalne wyciągniecie to max 7 stopni

#39 Offline   daru


  • Postów: 702
  • Na forum od: 06 kwi 2012
  • Miejscowość: Lublin
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W115 200D 75'

Napisano 03 stycznia 2015 - 12:58

A jak najlepiej sprawdzic poczatek wtrysku? I jak ewentualnie go przestawic? U mnie tez buja silnikiem, ale przy gaszeniu to juz okropnie-pewnie poduchy wywalone

#40 Gość_arek92_


  • Na forum od: --

Napisano 03 stycznia 2015 - 13:14

najlepiej blokadą sprawdzić jak jest pompa ustawiona








Podobne tematy Zwiń