Skocz do zawartości




- - - - -

MB 100 D kilka modyfikacji w tym turbo


15 odpowiedzi w tym temacie

#11 Offline   mirasmerc


  • Postów: 239
  • Na forum od: 25 lip 2010
  • Miejscowość: Wrocław
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:w201 2.3E- M102 1992
  • Trzeci Mercedes:w201 2.6E- M103 1989
  • Inne auto:w124 jeszcze 200E

Napisano 06 grudnia 2015 - 13:06

Pamietajmy ze 2.4 d jest z w123, a z tego co pamietam beczka ma z drugiej strony rozrusznik wiec, nic nowszego nie podejdzie. Wsadzenie turbo tylko zostaje i trzeba by przerobic pompe wtryskowa. Moge podjac sie tej przeróbki, ale to za 1 tys sie nie zrobi

Użytkownik mirasmerc edytował ten post 06 grudnia 2015 - 13:09




#12 Offline   Chang


  • Postów: 1 019
  • Na forum od: 11 kwi 2011
  • Miejscowość: Szczecin
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 07 grudnia 2015 - 01:56

Wyświetl postUżytkownik mirasmerc dnia 06 grudnia 2015 - 13:06 napisał

a z tego co pamietam beczka ma z drugiej strony rozrusznik

Zgadza się. 2.4D ma z prawej strony starter. Ale już 2.3TD i 2.9TD mają po słusznej stronie rozrusznik. Ale i ten problem da się przeskoczyć.

#13 Gość_mercedres92_


  • Na forum od: --

Napisano 11 grudnia 2015 - 07:45

Wyświetl postUżytkownik pilu dnia 27 listopada 2015 - 16:16 napisał

Czy jest na forum jakiś spec od Mercedesów ? Może ktoś mógłby mi pomóc w doborze lub coś doradzić ?

Wyświetl postUżytkownik mirasmerc dnia 06 grudnia 2015 - 13:06 napisał

Moge podjac sie tej przeróbki, ale to za 1 tys sie nie zrobi
Mirasku, od razu o Tobie pomyślałem.

Jak się zdecydujesz na swapa to polecam Mirasa. Jeździłem wieloma autami swapowanymi i turbionymi przez niego. I daję 4+ :)

#14 Offline   pilu


  • Postów: 16
  • Na forum od: 19 maj 2014
  • Miejscowość: opolskie
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 12 grudnia 2015 - 16:36

Panowie pytacie po co...a więc mam samochód ma super zabudowę autolawety AL-KO z dwoma osiami z tyły cały samochód ma ponad 7,5m dł i większość lawet to on bierze na pakę :P Myślałem nad uturbieniem tylko czy to nie zmniejszy żywotności tego silnika ( ma obecnie 319tyś prawdopodobnie prawdziwego).
Rozmawiałem z gościem od mercedesów i mówi, że swap silnika nie wchodzi w grę bo problem jest ze skrzynią, jedynie 3.0d ze starej kaczki, ale to za wiele nie daje do prędkości i ekonomii.
Są dwie opcje uturbienie lub pojeżdżę rok i odkręcę kabinę MB i przykręcę jakiś nowożytny sprzęt do najazdu.

#15 Offline   kompressor


  • Postów: 65
  • Na forum od: 20 maj 2013
  • Miejscowość: ZS
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Sprinter 208 99r

Napisano 19 grudnia 2015 - 22:28

Mialem busa mb100 z 2,4 i jakoś nie brakowało mu mocy a woził po 2 tony.

#16 Offline   pilu


  • Postów: 16
  • Na forum od: 19 maj 2014
  • Miejscowość: opolskie
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 21 grudnia 2015 - 16:12

Powiedz mi Kolego czy pamiętasz jakie miałeś koła z przodu i jaką skrzynie biegów ? Ja mam z przodu koła 16c a z tyłu 14c no i razem tych kół jest 6 więc już na pewno jest większy opór toczenia. Ja nie mówię, że mocy mu brakuje ale prędkość podróżowania to 80-90km/h z tym, że nie czuję różnicy z ładunkiem czy bez bo samochód prowadzi się bardzo dobrze i dużo pewniej niż wszystkie autolawety.








Podobne tematy Zwiń