Witam. Po wymianie obudowy termostatu ( ułamany króciec do zbiornika wyrównawczego) ogrzewanie w aucie praktycznie przestalo działać.
Tydzien przed wymiana obudowy wyminiony został płyn chlodniczy, układ odpowietrzony, wszystko działalao jak należy. Teraz z nawiewu od strony kierowcy leci letnie powietrze, od strony pazażera chlodne. Przeczytałem mase tematów i z tego co moge stwierdzić:
1. Urwane cięgno regulacji temp. od strony pasażera ( ustawione ręcznie na ciepłe powietrze).
2. Po odpieciu zaworu podcisniowego na podszybu nie zauważam żadnych zmian.
3. Zdjęta konsola środkowa, na oko wszystko OK.
4. Przewód doprowadzający płyn do nagrzewnicy mocno ciepły, odprowadzający ledwo letni.
5. Termostat działa, otwiera sie w okolicy 85'C.
6. Silnik trzyma +/- 80'C (więc raczej wszystko ok).
7. Przy zwiekszeniu obrotów czuć chwilowy wzrost temp. z nawiewu.
Wcześniej padła regulacja wysokości reflektorów ( jeżdże na odłączonym podciśnieniu od reflektorów). To moje pierwsze auto na KE i nie wiem czy to ma jakis związek ale profilaktycznie wole napsać ( po podłaczeniu przewodów do reflektorów ogrzewanie bez zmian).
Obstawiał bym nagrzewnice, ale jakoś tak dziwnie żeby padla z dnia na dzień. Z drugiej strony jeżeli ktoś mogłby mi powiedzieć czy da sie wymienic samo cięgno nawiewu ( jaki nr. w epc pokazuje tylko pokrętło temp. cięgna nie ma.) i ile jest roboty z wymianą będe wdzięczny.
32
0
[W201] Problem z ogrzewaniem po wymianie obudowy termostatu.
Rozpoczęty przez torsen, gru 11 2015 18:09
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 11 grudnia 2015 - 18:09
#2
Napisano 11 grudnia 2015 - 19:00
A masz pokrętła na konsoli dobrze ustawione? Wiem że głupie pytanie ale środkowe pokrętło można bez problemu pomylić o 180st....choć wg mnie z opisu wynika że problem tkwi w braku obiegu w nagrzewnicy..
#3
Napisano 11 grudnia 2015 - 20:35
Pokretło środkow ustawione raczej dobrze, testowane w roznych konfiguracjach (kręcłem jak małpa okularami ) bez różnicy.
173
173
Użytkownik torsen edytował ten post 11 grudnia 2015 - 20:39
#4
Napisano 12 grudnia 2015 - 08:36
Albo klapy nagrzewnicy ,albo nagrzewnica
#5
Napisano 14 grudnia 2015 - 15:00
14
Po płukaniu nagrzewnicy problem w większej mierze ustapił (musiałem odłączyc zawór podciśniniowy, chyba jednak nie przpuszcza do konca). temat do zamkniecia.
Po płukaniu nagrzewnicy problem w większej mierze ustapił (musiałem odłączyc zawór podciśniniowy, chyba jednak nie przpuszcza do konca). temat do zamkniecia.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
W124 m102 brak kompresji po wymianie zaworów i planowaniu glowicy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Shizzle188 |
|
|
|
[S124] problem po wymianie silnika |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Vengeance |
|
||
Wymiana uszczelki termostatu a poziom płynu chłodniczego. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Kristoff |
|
||
[w124] Woda pod nogami kierowcy po wymianie szyby przedniej |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Baleron |
|
||
[M103]Po wymianie sprzęgła strzela |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | miasto24h |
|