Skocz do zawartości




[w210] tatex 2.9D Turbo '98


56 odpowiedzi w tym temacie

#11 Offline   wojtek81


  • Postów: 5 934
  • Na forum od: 17 wrz 2009
  • Miejscowość: Wielkopolska
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 19 lipca 2016 - 19:21

I właśnie dlatego nie kupię "oka", chociaż śliczne i błyszczące kuszą ceną i wyposażeniem.



#12 Offline   carl00s


  • Postów: 2 003
  • Na forum od: 22 lut 2009
  • Miejscowość: Koszalin
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 19 lipca 2016 - 19:37

Rzeczywiście, zakonserwowane progi miał. Warstwa pianki i szpachlówki konserwuje lepiej niż formalina ;).

A poważnie mówiąc - opłaca Ci się to robić? W sensie - czy to ekonomicznie uzasadnione? Auto z niepewnym przebiegiem, z niepewną historią, wyeksploatowane, niezgodne do końca z VIN... Nie mówię tego, żeby Cię dołować, ale ile kosztuje takie dzierganie, ile nie zostanie poprawnie zrobione, ile rdzy zostanie w miejscach niemożliwych do naprawy?
Nie lepiej przywlec coś w lepszym stanie z Reichu? Tam też ceny W210 są teraz śmieszne.

#13 Offline   denys1313


  • Postów: 174
  • Na forum od: 10 mar 2014
  • Miejscowość: Radomsko
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W123 2.0D 1983
  • Trzeci Mercedes:W220 5.0 1999
  • Inne auto:Audi 80 2.0 1992

Napisano 19 lipca 2016 - 21:02

Przykra sprawa, ale to właśnie całe ''oko''. Wygoda kontra ruda

#14 Offline   majsterus


  • Postów: 4 467
  • Na forum od: 10 lis 2011
  • Miejscowość: wielkopolskie
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:drugi to za dużo
  • Trzeci Mercedes:skuter chińczyk
  • Inne auto:i rower

Napisano 19 lipca 2016 - 21:24

Nie warto tego naprawiać, skręcić do kupy i jeździć aż się rozpadnie.

#15 Offline   inutile


  • Postów: 1 458
  • Na forum od: 18 kwi 2015
  • Miejscowość: lorem ipsum
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 19 lipca 2016 - 21:38

Wyświetl postUżytkownik majsterus dnia 19 lipca 2016 - 21:24 napisał

Nie warto tego naprawiać, skręcić do kupy i jeździć aż się rozpadnie.
x2
Ewentualnie zreanimować jakoś krytyczne miejsca i jeździć do końca.

#16 Offline   wojtek81


  • Postów: 5 934
  • Na forum od: 17 wrz 2009
  • Miejscowość: Wielkopolska
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 19 lipca 2016 - 21:58

W sumie śmiesznie teraz czyta się wcześniejszy post właściciela: "lekka rdza", "minimalna rdza" ... :E

#17 Offline   inutile


  • Postów: 1 458
  • Na forum od: 18 kwi 2015
  • Miejscowość: lorem ipsum
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 19 lipca 2016 - 23:59

Swoją drogą widać tu jak na dłoni upadek jakościowy, widać tą przepaść, jaka dzieli 124 i 210. O ile baleron ma miejsca typowe które rdzewieją i wiadomo gdzie spojrzeć, o tyle tu rdza jest w mniejszym lub większym stopniu dosłownie wszędzie...
Jeśli już miałbym kupować niemieckie kombi z tamtych lat, to - pomimo mojej "mięty" do MB - wybrałbym E39. Ceny okularów są szalenie niskie podczas gdy dobre 5-tki bardzo trzymają cenę. Zaś starsze modele - E34 - są bardzo tanie w porównaniu do 124.
Abstrahując już od tego, że - moim zdaniem - E39 jest dużo ładniejsze.

Użytkownik inutile edytował ten post 20 lipca 2016 - 00:01


#18 Offline   wojtek81


  • Postów: 5 934
  • Na forum od: 17 wrz 2009
  • Miejscowość: Wielkopolska
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 20 lipca 2016 - 07:44

Masz absolutną rację.
E39 jest po prostu śliczne, podczas gdy projektanci W210 najpewniej rozpaczliwie szukali jakiegoś designerskiego przełomu, czego efektem jest hybryda Saaba z Alfą Romeo GTA ;)

#19 Offline   carl00s


  • Postów: 2 003
  • Na forum od: 22 lut 2009
  • Miejscowość: Koszalin
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 20 lipca 2016 - 07:54

Ale e39 też gniją. Może nie tak jak W210, ale jednak. No i mają masę innych problemów - stary diesel za słaby, nowe diesle albo za słaby (M47) i awaryjny albo M57 niby mniej awaryjny i mocny, ale za to zazwyczaj w zestawie ze skrzynią GM... Benzyny jakoś się bronią, to fakt, ale żeby to miało jako tako się poruszać, to już musi mieć M54 pod maską, a to z kolei zakichane vanosy, które każdy regeneruje, a jeszcze nie spotkałem ludka, któremu działało by to po regeneracji poprawnie bez efektów audiowizualnych no i konsumpcja oleju w tempie zastraszającym.

Czy śliczne? Owszem, ładna krówka, taka rozklapicha. Wolę mniejsze, ciaśniejsze :E

#20 Offline   w0jta5


  • Postów: 5 025
  • Na forum od: 14 lis 2008
  • Miejscowość: Karkonosze
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 20 lipca 2016 - 10:07

Wczoraj poćwiartowałam swojego dawce (W202), rok temu wyglądał własnie tak jak na Twoich foto. Dziś zastanawiam się czy zawozić resztki na złom czy poczekać pół roku aż sam zniknie... :E

W202/W210 to fajne auta, ale gniją. Może są egzemplarze które się trzymają, ale osobiście nie spotkałem.








Podobne tematy Zwiń