słuchajcie chłopaki mam 124 z 94 roku wersje oryginał taxi.mam juz 460 tys na zegarze a silnik jak zyleta pracuje,ludzie boja sie do niego dotykac bo mowia ze szkoda cos popsuc ale jednak mam jeden problem.załóżmy: jade sobie na wprost i w pewnym momecie odpuszczam pedał gazu,i czuje takie delikatne szarpniecia,tak samo jak chcem ruszyc szybko to tez jakos tak dziwnie rusza i szarpie.moge dodac ze to rzedowe 2.0 diesel.jak myslicie czy to łączniki wału bo co prawda sa jeszcze oryginalne i popękane niestety.a jesli wymieniac to na dobrą używke czy nowy zamiennik typu nk czy cus.
0
[w201/w124] Diesel - szarpanie podczas jazdy i zmiany biegów.
Rozpoczęty przez kubek, maj 19 2007 18:15
145 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 19 maja 2007 - 18:15
#2
Napisano 19 maja 2007 - 18:28
ja mam podobnie... teorii na temat żabkowania jest od zawalenia...:
- silentblocki dyfra
- łaczniki wału
- kończący sie dyfer
- spręzyny dociskajace tarcze sprzęgła
- poduchy pod silnikiem
- przyspieszacz obrotów w pompie wtryskowej
- zasyfiony filtr powietrza, paliwa
i nie pamietam co jeszcze...
- silentblocki dyfra
- łaczniki wału
- kończący sie dyfer
- spręzyny dociskajace tarcze sprzęgła
- poduchy pod silnikiem
- przyspieszacz obrotów w pompie wtryskowej
- zasyfiony filtr powietrza, paliwa
i nie pamietam co jeszcze...
#3
Napisano 19 maja 2007 - 20:09
i dopisz poduszki od ławy
#4
Napisano 19 maja 2007 - 22:06
kubek napisał:
moge dodac ze to rzedowe 2.0 diesel
Cytat
S: Mercedes 124E
To jaki w końcu
#5
Napisano 20 maja 2007 - 10:36
chodzi pewnie o E-Klasse
#6
Napisano 20 maja 2007 - 10:39
albo E-economic
#7
Napisano 20 maja 2007 - 10:51
E eeeeee, godocie
#8
Napisano 20 maja 2007 - 11:07
Panowie na temat prosze
#9
Napisano 20 maja 2007 - 14:49
e oznacza e klase.no poduszke pod ławą to mam rozpierdzielona maxymalnie i pod silnikiem tez wypadaloby wymienic.filtr powietrza odpada bo wlasnie wymienilem.a poduszki i laczniki walu to ostatnie rzeczy ktore musze wymienic
#10
Napisano 20 maja 2007 - 17:14
Gdy masz E-klasse to wpisuje sie np E200, lub E300. Wtedy nie ma zadnych watpliwosci
To jak widzisz jest wiele rzeczy ktore moga wplywac na te szarpanie. Zabierz sie pokolei za to wszystko, bo i tak bedziesz musial to wymienic. Dopiero jak zawieszenie zrobisz to twoj podpis nabierze nowego sensu ;-)
To jak widzisz jest wiele rzeczy ktore moga wplywac na te szarpanie. Zabierz sie pokolei za to wszystko, bo i tak bedziesz musial to wymienic. Dopiero jak zawieszenie zrobisz to twoj podpis nabierze nowego sensu ;-)
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W201] Nieprawidłowy olej w skrzyni biegów (717.412) |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SQ5NAZ |
|
|
|
W201 AUTOMAT stuki i szarpanie lewarkiem skrzyni biegów |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Gigachadman90 |
|
||
Wyciągnięcie Silnika OM601 2.0 Diesel |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Lownois |
|
||
Podpięty [W201/W124] Automatyczna Skrzynia Biegów- awarie i usterki |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | liroy-1 |
|
||
Mercedes 410,2.9 diesel 1994.Problem ze sprzeglem. |
Pozostałe modele | Nik1975 |
|