Skocz do zawartości




- - - - -

[w201/w124] Diesel - szarpanie podczas jazdy i zmiany biegów.



145 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   kubek


  • Postów: 425
  • Na forum od: 19 maj 2007
  • Miejscowość: Białystok

Napisano 19 maja 2007 - 18:15

słuchajcie chłopaki mam 124 z 94 roku wersje oryginał taxi.mam juz 460 tys na zegarze a silnik jak zyleta pracuje,ludzie boja sie do niego dotykac bo mowia ze szkoda cos popsuc :hahaha: ale jednak mam jeden problem.załóżmy: jade sobie na wprost i w pewnym momecie odpuszczam pedał gazu,i czuje takie delikatne szarpniecia,tak samo jak chcem ruszyc szybko to tez jakos tak dziwnie rusza i szarpie.moge dodac ze to rzedowe 2.0 diesel.jak myslicie czy to łączniki wału bo co prawda sa jeszcze oryginalne i popękane niestety.a jesli wymieniac to na dobrą używke czy nowy zamiennik typu nk czy cus.



#2 Offline   Biały


  • Postów: 4 966
  • Na forum od: 09 mar 2007
  • Miejscowość: Chełm
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Sprinter 515 CDI
  • Trzeci Mercedes:200D...

Napisano 19 maja 2007 - 18:28

ja mam podobnie... teorii na temat żabkowania jest od zawalenia...:

- silentblocki dyfra
- łaczniki wału
- kończący sie dyfer
- spręzyny dociskajace tarcze sprzęgła
- poduchy pod silnikiem
- przyspieszacz obrotów w pompie wtryskowej
- zasyfiony filtr powietrza, paliwa

i nie pamietam co jeszcze...

#3 Offline   zibizbm


  • Postów: 8
  • Na forum od: 03 lut 2007
  • Miejscowość: Warszawa

Napisano 19 maja 2007 - 20:09

i dopisz poduszki od ławy

#4 Offline   Boss


  • Postów: 2 865
  • Na forum od: 21 sty 2007
  • Miejscowość: Charleroi, Belgia
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:BMW E46 318 Ci Coupe

Napisano 19 maja 2007 - 22:06

kubek napisał:

moge dodac ze to rzedowe 2.0 diesel

Cytat

S: Mercedes 124E

To jaki w końcu :smile:

#5 Offline   Biały


  • Postów: 4 966
  • Na forum od: 09 mar 2007
  • Miejscowość: Chełm
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Sprinter 515 CDI
  • Trzeci Mercedes:200D...

Napisano 20 maja 2007 - 10:36

chodzi pewnie o E-Klasse :smile:

#6 Offline   ZaBsI


  • Postów: 1 071
  • Na forum od: 17 sty 2007
  • Miejscowość: Kraków
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1983
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 20 maja 2007 - 10:39

albo E-economic :smile:

#7 Offline   luki79


  • Postów: 566
  • Na forum od: 17 sty 2007
  • Miejscowość: Wieliczka
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1983
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 20 maja 2007 - 10:51

E eeeeee, godocie :smile:

#8 Offline   EssiRS


  • Postów: 5 564
  • Na forum od: 07 sty 2007
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 5.0E - M119
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:cabrio
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:SL500
  • Inne auto:Mercedes V12 Biturbo

Napisano 20 maja 2007 - 11:07

Panowie na temat prosze :smile:

#9 Offline   kubek


  • Postów: 425
  • Na forum od: 19 maj 2007
  • Miejscowość: Białystok

Napisano 20 maja 2007 - 14:49

e oznacza e klase.no poduszke pod ławą to mam rozpierdzielona maxymalnie i pod silnikiem tez wypadaloby wymienic.filtr powietrza odpada bo wlasnie wymienilem.a poduszki i laczniki walu to ostatnie rzeczy ktore musze wymienic

#10 Offline   EssiRS


  • Postów: 5 564
  • Na forum od: 07 sty 2007
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 5.0E - M119
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:cabrio
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:SL500
  • Inne auto:Mercedes V12 Biturbo

Napisano 20 maja 2007 - 17:14

Gdy masz E-klasse to wpisuje sie np E200, lub E300. Wtedy nie ma zadnych watpliwosci :smile:

To jak widzisz jest wiele rzeczy ktore moga wplywac na te szarpanie. Zabierz sie pokolei za to wszystko, bo i tak bedziesz musial to wymienic. Dopiero jak zawieszenie zrobisz to twoj podpis nabierze nowego sensu ;-)








Podobne tematy Zwiń