mbsly napisał:
RobE124 napisał:
wyeksploatowane
a co jezeli ktos zrobi wczesniej remont?
a diesle to pewnie nowki z nierzadko przebiegiem 300 000 km?!
a co jezeli ktos zrobi wczesniej remont?
a diesle to pewnie nowki z nierzadko przebiegiem 300 000 km?!
Co do remontu po podaj mi przykład kto wyremontuje zgodnie ze sztuką mechaniki silnik M103? W Polsce pewnie mozna na palcach policzyc takich gości, gdyż koszt jest duży, conajmniej 5kPLN. Zrobiłbyś taki remont czy raczj zakupił motor ze szrotu za 1,5kPLN lub zrobił polski remont, czyli pirścionki, uszczelki i parę innych dupereli za 2kPLN? Nie czrujmy się
Co do diesla. Klekot z przebiegiem 300kkm to silnik dotarty. Jeżeli miałeś lub będziesz miał okazję zobaczyć silnik o takim przebiegu od środka to polecam. Po drugie diesel to zupełnie inna konstrukcja jeżeli chodzi o użyte materiały itd ale to nie o tym miało być...
Miało być o Boćku, konkretnym aucie, czyli moim. Pogadałem chwile z gościem i zarówno ja jak i pewnie on doszliśmy do wniosku że (pewnie ja duuuuużo, baaaardzo duuuuużo mniej) coś na temat mechaniki wiemy. Określiłem mu parametry Boćka i gość mówi że jeżeli zweryfikują pozytywnie to co mówiłem, to silnik spoko można tiunować bez strachu.
Nadmieniam że to silnik dość młody z przebiegiem udokumentowanym.