Ja bym auta nie skreślał z powodu falujących obrotów i emisji spalin. To jest najmniej istotny aspekt wozu, którego wiek w najlepszym razie to 25 lat. Patrzeć trzeba przez pryzmat całości auta, a nie szczegółów takich o jakich wspomniałeś.
3
[W201/W124] M102, M103, problemy z silnikiem- temat zbiorczy
Rozpoczęty przez Jakub95, gru 04 2013 21:22
1626 odpowiedzi w tym temacie
#1421
Napisano 15 listopada 2017 - 10:03
#1422
Napisano 15 listopada 2017 - 10:19
No właśnie, wtrysk można naprawić A na ogólną diagnozę zabierz miernik cyfrowy i kartkę z rozpiską jakie numery sterownika i przekaźników powinien mieć.
#1423
Napisano 15 listopada 2017 - 11:28
Gdyby był ze mnie lepszy mechanik nie było by problemu, a tak to trochę słabo.
W wekeend jadę oglądnąć jeszcze 190'tkę, wtedy podejmę decyzję.
W wekeend jadę oglądnąć jeszcze 190'tkę, wtedy podejmę decyzję.
Użytkownik mart edytował ten post 15 listopada 2017 - 11:48
#1424
Napisano 15 listopada 2017 - 20:42
Wtrysk można naprawić,ale jak sam człowiek nie potrafi ,to może to sporo kosztować ,kasy i zdrowia ,,lepiej bawić się z mechaniką .
#1425
Napisano 15 listopada 2017 - 21:39
Chyba problem z głowy. Ogłoszenie usunięte, trochę dziwne bo wisiało prawie dwa miesiące a dziś po mojej wczorajszej wizycie samochód "sprzedany"
Może to i lepiej...
Może to i lepiej...
Użytkownik mart edytował ten post 15 listopada 2017 - 21:40
#1426
Napisano 16 listopada 2017 - 07:39
Albo ogloszenie zdjete zeby poprawic problem. Pewnie nie ty jeden wystraszyles sie pracy silnika.
#1427
Napisano 18 listopada 2017 - 14:17
M102 automat. Od pewnego czasu dziwnie chodzi. To znaczy na benzynie gdy go odpale i przejdę parę metrów to wszystko jest Oki. Po paru metrach gwiazda nie ma siły jechać, dusi się, co Ciekawe gdy zatrzymam się, Wrzucę P na skrzyni, przegazuje go dobrze i ruszę to już jedzie normalnie, na LPG nie ma tego problemu, Gdzie przyczyna?
#1428
Napisano 10 grudnia 2017 - 19:52
Podepnę się:
Witam.
Zazwyczaj po odpaleniu wozu po dłuższym postoju słychać przez chwilę cykanie/klepanie, które ustaje po około 2-3 sek równo z powędrowaniem wskazówki ciśnienia oleju na max.
Skoro cichło po napełnieniu postanowiłem się tym chwilowo nie martwić.
Niedawno po 3 tyg postoju po "napełnieniu" olejem klepanie nie ustało. Zgasiłem i poszedłem po pomoc na forum. Stawiałem na "popychacze". Znalazłem instrukcję jak je napełnić-odpowietrzyć np po wymianie na nowe. Zrobiłem jak napisano - rozgrzałem silnik na wolnych, potem delikatnie na 2tys obr i tak 3 minuty. Po odjęciu gazu - ucichło.
Zadowolony wróciłem do domu. Nie jeździłem. Po kolejnym tygodniu, odpalam - klepie.
Zrzuciłem pokrywę, sprawdzałem popychacze naciskając - bardzo dużo siły trzeba było użyć, ledwo dało się ugiąć. Myślę - to nie to.
Kręcę wałem a tu masz:
Od 0:11
https://www.youtube....h?v=t5wRMOqWgrQ
Zakładam, że nie jest to normalna praca napinacza.
Mógł wydawać taki dźwięk jak padnięte popychacze?
Przyznam, że osłuchując stetoskopem [tak, mam takie coś i używam ], najgłośniej było słychać ten dźwięk właśnie z okolic rozrządu. Co o tym myślicie?
Witam.
Zazwyczaj po odpaleniu wozu po dłuższym postoju słychać przez chwilę cykanie/klepanie, które ustaje po około 2-3 sek równo z powędrowaniem wskazówki ciśnienia oleju na max.
Skoro cichło po napełnieniu postanowiłem się tym chwilowo nie martwić.
Niedawno po 3 tyg postoju po "napełnieniu" olejem klepanie nie ustało. Zgasiłem i poszedłem po pomoc na forum. Stawiałem na "popychacze". Znalazłem instrukcję jak je napełnić-odpowietrzyć np po wymianie na nowe. Zrobiłem jak napisano - rozgrzałem silnik na wolnych, potem delikatnie na 2tys obr i tak 3 minuty. Po odjęciu gazu - ucichło.
Zadowolony wróciłem do domu. Nie jeździłem. Po kolejnym tygodniu, odpalam - klepie.
Zrzuciłem pokrywę, sprawdzałem popychacze naciskając - bardzo dużo siły trzeba było użyć, ledwo dało się ugiąć. Myślę - to nie to.
Kręcę wałem a tu masz:
Od 0:11
https://www.youtube....h?v=t5wRMOqWgrQ
Zakładam, że nie jest to normalna praca napinacza.
Mógł wydawać taki dźwięk jak padnięte popychacze?
Przyznam, że osłuchując stetoskopem [tak, mam takie coś i używam ], najgłośniej było słychać ten dźwięk właśnie z okolic rozrządu. Co o tym myślicie?
#1429
Napisano 10 grudnia 2017 - 20:05
Ło ło ło łooo... Wymień napinacz bo faktycznie się popsuł. Nie dziwota że klepie, łyżwa stuka o łańcuch. Wałka nie ukręcisz, ale nie jeździj z tym
#1430
Napisano 10 grudnia 2017 - 21:24
Stoi od 5 tyg
Łyżwę też wymienić? Jutro zerknę jak wygląda, ale widoczność słaba.
Wydaje mi się jakby okładzina miała mały luz - widać to na filmie.
Łyżwę też wymienić? Jutro zerknę jak wygląda, ale widoczność słaba.
Wydaje mi się jakby okładzina miała mały luz - widać to na filmie.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Moment dokręcania śrub na , klawiaturze wałka rozrządu M103 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Blackdive |
|
|
|
[w124] Schemat sterownika silnika m103 2.6 oraz m104 3.0 24v |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Salwi |
|
|
|
Problemy z odpalaniem w124 300e na zimnym silniku |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | lukasz1986 |
|
||
[W124] 2.3 m102 koło dwumasowe |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Szpytma91 |
|
|
|
(w201) m102.980 2.3 --> m111.983 2.3 kompressor |
Modyfikacje,Tuning | Maku |
|