Właściwie tak, wszystko się zgadza. Chociaż ja kiedy miałem taką samą konfigurację metodą testowania przeszedłem na sterownik KE 0 280 800 344. Nowsza wersja Twojego i silnik przyjemniej na nim pracował, lepiej odpalał na ciepło i mniej palił. A wyjściowo miałem taki jak masz teraz.
3
[W201/W124] M102, M103, problemy z silnikiem- temat zbiorczy
Rozpoczęty przez Jakub95, gru 04 2013 21:22
1626 odpowiedzi w tym temacie
#1461
Napisano 08 lipca 2018 - 19:01
#1462
Napisano 08 lipca 2018 - 19:38
Zauważyłem że przekaźnik pompy paliwa był klejony, do tego jak nim mocniej ruszyłem to załączala się pompa paliwa bez włączonego zapłonu.
Wyciągnąłem przekAźnik, zwarlem piny 30 i 70-któryś, tak żeby pompa chodziła cały czas. Po uruchomieniu silnika nie było żadnej poprawy. Dalej się nie wkreca na maksymalne obroty, także przekaźnik jest sprawny (?)
Wyciągnąłem przekAźnik, zwarlem piny 30 i 70-któryś, tak żeby pompa chodziła cały czas. Po uruchomieniu silnika nie było żadnej poprawy. Dalej się nie wkreca na maksymalne obroty, także przekaźnik jest sprawny (?)
#1463
Napisano 08 lipca 2018 - 20:27
Jeśli ruszanie nim powoduje uruchamianie pompy to bym go wymienił na nieklejony i nietykany. A odepnij sterownik KE całkiem, kręci wtedy do końca?
#1464
Napisano 10 lipca 2018 - 05:43
Dalej to samo. Pomysły mi się już kończą,moduł zapłonowy mógł paść? Dodam że nie czuć wypadania zaplonow.
Użytkownik dupczak edytował ten post 10 lipca 2018 - 05:43
#1465
Napisano 10 lipca 2018 - 06:48
Sprawdź rozdzielacz paliwa jakie ciśnienie ma w dolnych i górnych komorach. Jeśli ciśnienia będą prawidłowe, to sprawdz czy wydatek paliwa jest prawidłowy dla każdego kanału. Jedną próba bez wtryskiwaczy, drugą z wtryskiwaczami.
#1466
Napisano 10 lipca 2018 - 06:51
Nie wydaje mi się żeby moduł. Znowu bym wskazał na przepustnicę, linkę albo czujnik przepustnicy, ale to już sprawdzałeś...
#1467
Napisano 10 lipca 2018 - 09:32
Jeśli przy całkiem odpiętym elektrycznie KE nie kręci się do końca na zmostkowanej pompie paliwa, to albo mechanika - pompa umiera, albo hydraulika - rozdzielacz, przepływomierz.
#1468
Napisano 10 lipca 2018 - 09:46
Objaw podobny do mojego - przy pedale w podłodze łapie lekką zadyszkę przed odcinką, ale powoli idzie dalej. Wystarczy lekko odpuścić pedał gazu i ciągnie normalnie do odciny. Obstawiam, że rozdzielacz paliwa przelewa lub nierówno leje przy pełnym otwarciu klapy. Albo membrana lub uszczelnienia tłoczka, albo wszystko na raz... Skręcenie śruby w kominie trochę pomaga, ale za to w dolnej partii obrotów jest ospały.
Rozdzielacz nie jest wieczny, zużywa się. Ale pomiar wydajności pompy paliwa jest konieczny.
Rozdzielacz nie jest wieczny, zużywa się. Ale pomiar wydajności pompy paliwa jest konieczny.
Użytkownik w0jta5 edytował ten post 10 lipca 2018 - 09:47
#1469
Napisano 10 lipca 2018 - 15:02
Nie spodziewałem się aż takiego odzewu, wielkie dzięki.
Pompa paliwa została zmieniona na inna sprawną, uznałem że szybciej ja zmienię niż zmierze ciśnienie paliwa.
Rozdzielacz paliwa odrzucilem na samym początku, bo jeszcze była zaślepka w kominie. Auto z Niemiec, nie kombinowane, bez gazu. No ale chyba tylko rozdzielacz został. Upewnijcie mnie jeszcze ze cisnienie na baniakach 11-13 barow nie ma nic do tego.
Pompa paliwa została zmieniona na inna sprawną, uznałem że szybciej ja zmienię niż zmierze ciśnienie paliwa.
Rozdzielacz paliwa odrzucilem na samym początku, bo jeszcze była zaślepka w kominie. Auto z Niemiec, nie kombinowane, bez gazu. No ale chyba tylko rozdzielacz został. Upewnijcie mnie jeszcze ze cisnienie na baniakach 11-13 barow nie ma nic do tego.
#1470
Napisano 10 lipca 2018 - 19:49
O ile pomiar jest wiarygodny, to kompresja jest ok.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Moment dokręcania śrub na , klawiaturze wałka rozrządu M103 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Blackdive |
|
|
|
[w124] Schemat sterownika silnika m103 2.6 oraz m104 3.0 24v |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Salwi |
|
|
|
Problemy z odpalaniem w124 300e na zimnym silniku |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | lukasz1986 |
|
||
[W124] 2.3 m102 koło dwumasowe |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Szpytma91 |
|
|
|
(w201) m102.980 2.3 --> m111.983 2.3 kompressor |
Modyfikacje,Tuning | Maku |
|